رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۱۹ دی ۱۳۸۶

غریب آشنا در میان غریبه های آشنا

بیش از 10000 نفر از ایرانیان سراسر اروپا شب اول کریسمس 2007 را با خواننده محبوبشان گوگوش در شهر اوبرهاوزن آلمان جشن گرفتند.
گوگوش که به همراه زوج هنری خود مهرداد آسمانی کنسرت اجرا می کرد در میان ابراز احساسات تماشاگران که سالن اوبرهاوزن را به لرزه در آورده بود بارها گریه کرد و به احترام در مقابل هوادارانش زانو زد

برای دیدن بقیه عکس ها به گالری زمانه مراجعه کنید

Share

نظرهای خوانندگان

خواننده های ما باید از گوگوش درس بگیرند و دست از چرت و پرت خوانی بردارند من تورو می خوام و تو رو نمی خوام در خور خوانندگان خارج از ایران نیست ایرانیان خارج از ایران دردها و غم وغصه های دیگری دارند که بهتر است در شعر هایشان بیان شود بهتر است اینگونه اشعار بی محتوا در همان داخل کشور استفاده شود که شاعرینش برای پول سازی به خارج از ایران می فرستند شاعرانی مثل شهریار قنبری اردلان سرافراز همایون هوشیارنژاد ایرج جنتی عطائی مسعود فردمنش ودیگرشاعران و آهنگسازانی که طعم آوارگی و غربت را چشیده اند بهتر از هرکسی نبض دردهای این طرف آب را بهتر احساس می کنند خواننگان خارج از ایران یک سیر نزولی را در پیش گرفته اند و دیگر صدایشان دلنشن نیست چرا که هرچه از دل براید بر دل نشیند ما جماعتی هستیم دور از وطن که فقط خودمان این دردها را احساس می کنیم نسخه از داخل ایران برای این دردها به عنوان شعرو آهنگ نوشتن و فرستادن بر دل های ما نمی نشیند .

-- خلیل ، Dec 29, 2007 در ساعت 07:04 PM

khoshgela bayad beraghsand

-- majid ، Dec 30, 2007 در ساعت 07:04 PM

She is unique

-- اعلیحضرت حاج آقا ، Dec 30, 2007 در ساعت 07:04 PM

salam. merci. Googoosh fogholadast
www.manifest7.blogfa.com

-- Amin ، Dec 30, 2007 در ساعت 07:04 PM

آقاي خليل لطفا توهين نفرمائيد - گوگوش فقط از نظر صدا محبوب هستند ولي از نظر شخصيتي نه - چون سابقه ايشان معرف همه هست ايشان از محبوبيت خود سواستفاده كرده و زندگي خود را تماما به خوش گذراني و عاشق اين و آن شدن گذراند و حالا هم كه به خارج از كشور رفته باز هم دست به كارهاي بسيار زننده اي زد از جمله رفاقت با مهرداد آسماني نحوه لباس پوشيدن و كلاه گذاشتن و اينكه در تبليغات لوازم آرايش شركت كردند باعث شد از محبوبيتش كاسته شود . به نظر من شاه ماهي نيست بلكه شاه خوشگذران است .
در ضمن من تو رو ميخوام اونها را نمي خوام از خوانندگان نسل جوان ( هومن و كامران ) است كه در بين جوانان بسيار محبوب هستند و بدينوسيله شما به احساس جوانان توهين كرديد - لطف كنيد ديگه توهين نفرمائيد

-- از ايران ، Dec 31, 2007 در ساعت 07:04 PM

اختر عزيز
چه عكسهاي قشنگي گرفتي مرسي
ضمناً فكر كنم كريسمس 2008 صحيح باشد نه 2007
قربانت

-- ابي مظلوم ، Dec 31, 2007 در ساعت 07:04 PM

سلام خلیل. نام درست شاعر، ترانه سرا و آهنگساز نخستین که آن بالا به او اشاره کردی، شهریار نیست، شهیار قنبری است. شاد باشی.

-- آرتا ، Dec 31, 2007 در ساعت 07:04 PM

Dosetdaram

-- Habib ، Jan 9, 2008 در ساعت 07:04 PM