رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۲۸ آبان ۱۳۸۶

آنها با بولدوزر حرف می‌زنند

شنبه شب حسینیه طریقت گنابادیه در بروجرد، در حمله بسیج این شهر تخریب شد. به گفته منابع نزدیک به این طریقت صوفیه، این حمله در پی نزدیک به شش ماه تعرض‌های محدود به این حسینیه و شکستن شیشه‌های آن صورت گرفته‌است. در حمله‌ی شنبه شب بسیج، شماری از اعضای این طریقت مضروب و دستگیر شدند و در نهایت حسینیه نیز با بولدوزر تخریب شد.

عکسهای بالا از یکی از سایتهای مخالف صوفیان گنابادی (اینجا) نقل شده است که تخریب حسینیه آنها را به عنوان نشانه پیروزی منعکس کرده است.

اصل خبر

Share

نظرهای خوانندگان

خداوند لعنتشون كنه انشاالله اميدوارم همچين بلايي تو اون دنيا سرشون بياد ببخشيد اما خيلي عصباني شدم

-- سارا ، Nov 14, 2007 در ساعت 04:21 PM

فقط بگم که این دستگاه اسمش لودره نه بولدوزر :-))))

-- ناشناس ، Nov 16, 2007 در ساعت 04:21 PM

در سال اتحاد ملی ... به چه مینازیم؟ اینکه مسیحیان در مجلس شورای اسلامی کرسی دارند؟

-- بدون نام ، Nov 16, 2007 در ساعت 04:21 PM

هر که با آل علی در افتاد . بر افتاد

-- امید ، Nov 18, 2007 در ساعت 04:21 PM

سلام. من خودم بروجردي ام. محض اطلاعتون بگم تا جايي كه من مي دونم يكي از اين كساني كه به جرم صوفي بودن (نه آخه تمام مذاهب و شريعت هاي مختلف در ايران آزادند!) مورد مشت و مال واقع شد به آن ديار شتافت و زن و فرزندش در داغش گريستند. يك روز پس از اين حمله ي نيروهاي مخلص بسيجي، كاغذي در شهر پخش شد كه از نيرويي كه به درستي كارش اعتقاد داره بعيده!! متن زير عينا متن اون كاغذه:
" دشمني صوفيان با غزاداري سيدالشهدا (عليه السلام)

شايد شنيده ايد كه مي گويند خورشيد هيچگاه پشت ابر نميماند و بالاخره روزي حقيقت مشخص مي گردد. مثلا هر گاه شاگرد تازه كاري بخواهد خود را استادي متبحر معرفي كند بالاخره يا اره را برعكس به دست مي گيرد يا چسب چوب را به جاي ماست به مردم مي فروشد و رسوا مي شود.
فرقه ضاله و انگليسي دراويش نيز همين حكم را دارد. دراويش اگر چه خصوصا پس از انقلاب دستور سازماني دارند خود را كاملا معتقد به مباني تشيع معرفي كنند و مي گويند: ما نماز مي خوانيم، روزه مي گيريم و ... حتي نام خانقاه را به حسينيه عوض كرده اند ولي در حقيقت با تعاليم ناب تشيع و عرفان حقيقي فرسنگ ها فاصله دارند و فرقه اي جداي از شيعيان مي باشند.

جمله زير از رضا عليشاه يكي بزرگان دروايش است، بخوانيد و خود قضاوت كنيد:
((زنجير زدن و امثال ذالك بايد متروك شود! اين امور در مصائب شايسته نيست.))!!!
((سينه زدن نيز به خصوص شديد آن موجب ضعف و طپش قلب مي شود؟!!! و ممكن است خون در اطراف سينه و حوالي ريه و قلب منجمد و موجب توليد امراضي شود، زنجير زدن نيز مضر است))
...(تجلي حقيقت/رضا عليشاه/ص359/انتشارات حقيقت)"

-- بهمن م. ، Nov 19, 2007 در ساعت 04:21 PM