رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۱۴ شهریور ۱۳۸۶

جشنواره ترانه های شرق - گالری

جشنواره «شرق ترانه لری» هر دو سال یکبار در سمرقند و در میدان ریگستان این شهر برگزار می شود. طی یک هفته هر شب گروههای مختلف رقص و موسیقی و آواز از کشورهای مختلف به هنرنمایی می پردازند.


برای دیدن آلبوم عکسها، اسپیکرهایتان را روشن کنید و اینجا را کلیک کنید

در صورت استفاده از اینترنت کم سرعت، تا پیاده سازی کامل موسیقی این آلبوم، باید اندکی منتظر بمانید.

Share

نظرهای خوانندگان

دوستان زمانه ای ما چون در خارج زندگی نمیکنیم اسپیکر نداریم بلکه یک فقره بلندگوی معمولی داریم که آنهم با سرعت نفتی ما عملا به جائی نمیرسد که صدائی از آن خارج شود برای دین این عکسها بنابراین علیرغم علاقه ما عطای حظ بصر را به لقای انتظارش بخشیدیم.
شما را به سرجدتان اگر برای ایرانیان ساکن ایران کار میکنید حداقل سالی یکبار به وطن سفر کنید تا ببینید که اسپیکرهای شما هم نمیتواند صدائی از خودش خارج کند برای دین این عکسها چه برسد به بلندگوی ما !

-- جمشید ، Sep 2, 2007 در ساعت 08:54 PM

اس-پیکر که هیچ، غول-پیکر هم نمی‌تونه صدا از این صفحه درآره. جمشید خان مشکل هم سرعتِ نفتی‌یِ اینترنتِ شما نیست؛ مشکل یحتمل غول-پیکری‌یِ فایلِ مربوطه‌ست.

-- وحید ، Sep 3, 2007 در ساعت 08:54 PM

نه. فایل صوتی حدود 800 - 900 کیلو ه . احتمالا با اینترنت دایال آپ بیننده کمی اذیت بشه. ولی با ای دی اس ال می شه دید و انصافا ارزش دیدن داره. ولی دفعه بعد در دو ورژن درستش کنید.

-- بدون نام ، Sep 3, 2007 در ساعت 08:54 PM

ای کاش موسیقی جشنواره را برای نشان دادن عکس ها انتخاب کرده بودید. بهر حال دستتان درد نکنه...

-- سحر ، Sep 4, 2007 در ساعت 08:54 PM

صفحه كه از يك اسكريپت براي اجراي تك تك عكسها استفاده مي كرد مشكلي ندارد. فايل موسيقي با اتصال ديل آپ زودتر از كل عكسها دانلود مي شود و مشكلي ندارد. ولي در كل دليلي براي اين نوع عرضه نبود. عكسها را با thumbnails در يك صفحه بگذاريد تا هر كس هر كدام را خواست باز كند.
به هر حال صفحه كنوني دالود مي شود و كمي طولاني است. بعد از دانلود مي توانيد به Temporary Internet Files برويد و عكسها را پيدا كنيد و در پوشه مورد نظرتان كپي كنيد. براي رفتن به اين پوشه كه فايلهاي دانلود شده در آن قرار ميگيرد از منوي tools اينترنت اكسپلورر به option/setting/view files برويد. اگر عكسها را در صفحه عادي قرار مي داديد نياز به اين كار نبود و مي شد تك تك ذخيره كرد.
سپاس از تلاش شما در سايت موفق زمانه.

-- ماني ، Sep 4, 2007 در ساعت 08:54 PM

چرا از نمونه هايى از موسيقى جشنواره براى موسيقى متن استفاده نكرديد؟
به اميد آن روز كه ما هم جشنواره اى شبيه اين جشنواره در ميدان نقش جهان اصفهان بر پا كنيم.آرزو هيچ وقت عيب نمى كند!

-- كيوان ، Sep 5, 2007 در ساعت 08:54 PM