رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۲ خرداد ۱۳۸۷

"ضد اغتشاش"

این رزمایش که در خبرگزاری های رسمی در ابتدا رزمایشی برای آموزش و تمرین دفاع از تمامیت ارضی کشور و همراه با "برپایی کلاس های تئوری موضوعاتی چون ضد اغتشاش، امداد و نجات و دفاع از کوی و برزن" معرفی شده بود با مورد توجه قرار گرفتن توسط وب سایت ها و وبلاگها از آرشیو تصویری خبرگزاری فارس حذف شد.

Share

نظرهای خوانندگان

ملت شريف ايران لطف كنند چهره هاي اين عزيزان خواهران هميشه در صحنه را براي روز قدرداني و تشكر به خاطر داشته باشند.

-- Dante ، Aug 5, 2007 در ساعت 09:01 PM

عجبببببببببببببببببببببببب !!
---------------------------------------------------------
با وعده ی پ.ل نفت آزادی اجتماعی - دولت عدالت محور - دولت مهرورزی و.... در آخر احمدی نژاد مردمی و دو سال گذشت بنزین سهمیه بندی شده - گردانهای الزهرا ... برای ایجاد محیط رعب و وحشت در سطح جامعه - گشت ارشاد و دستگیری هر شخصی که به مزاج آقایان یا خانمها در گشت خوش نیاید و اعدامهای دسته جمعی در انظار مردم

سپاس بیکران از محمود احمدی نزاد بابت ایجاد بستر رو به رشد مملکت و نهایت مهرورزی این شخص به مردم ایران.
البته هرچند مردم هم کلایه ای نبایند بکنند چون با رای 17 ملیون از مردم احمدی نژاد احمدی نژاد شد

-- کبوده ، Aug 6, 2007 در ساعت 09:01 PM

واقعا اين زنان و دختران با چه انگيزه اي خودشون رو وارد اين عرصه ها ميكنند . اينه قبل از همه چيز بروند و خودشون رو اصلاح كنند كه زن با عفت مقاماتي بسيار اجل از اينگونه حركات و رفتار وكردار دارد.كه اگر غير از اين ميبود ما نبايد الان شاهد اينهنه جنايت و فضاهت و بي بندوباري در سطح جامعه و از همه مهمتر و دردناكتر در غشا. و هسته اين اين چنين تشكيلات و تشكلاتي ميبوديم . واي بر ما كه بجاي انسان سازي با تعاليم اسلامي دچار شيطان سازي و تظاهر پروري و رياكاري گشته ايم . خوشا به دوران پاك و شاد گذشته كه مردم ساده و بي ريا بودند.......به چهره اينگونه افراد نگاه كن كه با چه صراحتي از سر درون آنها حكايت ميكنه ...اغراضي همچون حقارت . عقده هاي تودر تو و يا كسب منافع شخصي وغيره ...براستي كه زيبا حكايت ميكنه اين ضرب المثل قديمي : هيچ گربه اي محض رضاي خدا موش نميگيره

-- ! ، Aug 6, 2007 در ساعت 09:01 PM

آیا برای اینان و کارشان جز خودفروشی ،واژه بهتری میتوان یافت .کسی که میهن، هم میهن واز همه مهمتر هم جنسان خود شیر زنان فرهیخته ایرانی را که برای رهائی و آزادی او از چنگال جهل و بربریت از همه چیز گذشته اند پشت کرده و جیره خوار بیدادگران حکومتی گردیده اند .آیا برای اینان که مادران و خواهران و فرزندان آزاده خود را بباد کتک میگیرد به او ناسزا میگوید و اورا به جلادان شکنجه گر تحویل میدهد نامی جز خود فروخته را شایسته است.

-- jahangir ، Aug 6, 2007 در ساعت 09:01 PM

فقط میشه گفت یک مشت حیوان

-- بدون نام ، Aug 6, 2007 در ساعت 09:01 PM

چاکر هرچی خواهر بسیجیه. چه بو گند عرقی اونجا میاد خدا میدونه.خسته نباشید خواهر. خدا یه شوهره خوب بهت بده که اینقدر بیکار نباشی.

-- بدون نام ، Aug 6, 2007 در ساعت 09:01 PM

تا اونجا که من میبینم فیلمبردارشونم زنه ولی اون برادر جان بر کف وسط اون همه خواهر چیکار میکنه؟ شاید هم مواظبه که کسی حالش بد نشه آب قند تو دستشه ؟

-- بدون نام ، Aug 7, 2007 در ساعت 09:01 PM

ina ke khodeshoon vahshian!bad mikhan jeloye eghteshasho begiran!baba in axaro nazarin be khoda aberoomoon mire!lotfan nazaramo bezarin dar zemn!

-- بدون نام ، Aug 7, 2007 در ساعت 09:01 PM

هر کی می خواد شوهر خوب نصیبش بشه باید در این رزمایش شرکت کنه

-- بدون نام ، Aug 7, 2007 در ساعت 09:01 PM

اینا همشون همرزمای جمیزباند هستند که بعد از شکست خورد فیلم آخرش همه متفرق شدند تو گردانهای دیگه

-- ییسیسی ، Aug 7, 2007 در ساعت 09:01 PM

دوستان عزیز باید چاره ای اندیشید این خود فروختگان در مقابل سایر شیرپاک خوردگان چون سوزنی در انبار کاه هستند ،روزی فراخواهد رسید که همچون عقرب نیش برتن خود فروخواهندبرد وبرای همیشه این سایه نهص وسیاه از پیکرشان برکنده خواهدشد،تاریخ نشان دادو به ماآموخت که حکومت ظلم واستبدادعمرکوتاه دارد.

-- بدون نام ، Aug 7, 2007 در ساعت 09:01 PM

اين زنان خود قربانيان ادبيات و فرهنگ رايج خشونت هستند ،و با ظاهر و رفتار خشن و ترسناک خود دايره خشونت را گرد ميکنند.
روشن است که جوابگوی کردار خود نيز هستند در هر زمانه !
همه ما دست کم يکبار با اين افراد برخورد داشته ايم ،و نگاه سکسی و تبعيض آميز به جنس زن در همه رفتار اين زنان آشکار است. فراموش نکنيم فيلم چندش آور بازجويی از همسر سعيد امامی گوياي اين است که اين زنان در رده های بالای قدرت ، بيش از ديگران "خلوت جنسی " با يکديگر داشته و دارند. نبايد در دام پوشش ظاهری اين افراد گرفتار شد و گمان کرد که اين انسانها با پوشش ايدئولوژيک از بند خواسته هاو کشش جنسی دور هستند. بلکه اين زنان مجرمان بيماری هستند که نهادهای قدرت از آنها برای پايداری قدرت خود بهره ميبرند،و خواسته های مدنی شهروندان و به ويژه زنان نجيب اين ديار را سر کوب ميکنند.

-- Bariran ، Aug 7, 2007 در ساعت 09:01 PM

اون دختره که عنک آفتابی زده بهش نمیاد خواهر بسیجی باشه به نظر شما جاسوس آمریکاییه؟ !!!

-- farhad ، Aug 7, 2007 در ساعت 09:01 PM

man ashghe in khanoomeh ke eeynake doodi zade , shodam!!! kasi emaili telefooni adresi az ishoon nadareh mobarake enshalah (khodemonim che loabati hastan in khaharan razmandeh, jaie khahari albateha)

-- bizbiz ، Aug 7, 2007 در ساعت 09:01 PM

اين جنگولك بازي ها چي ؟؟؟؟؟

-- ااههههه ، Aug 8, 2007 در ساعت 09:01 PM

کاش هرچه زودترتکلیف این مملکت روشن میشدواین رژیم واژگون میشدواین نانجیبان دست از سراین مردم بیگناه برمیداشتند،ماکه جوانیمان تباه گردیدولی هردم از خداوند میخواهماگریک روز هم از زندگی ام باقیماندريا،شاهد جویدن گوشت این کفتاران توسط خودباشد.....دوستان موافقت خود را اعلام کنید.لطفا"

-- masih ، Aug 8, 2007 در ساعت 09:01 PM

KHALAYEG HARCHE LAYEG

-- HOMA ، Aug 15, 2007 در ساعت 09:01 PM

حرفی نمیشه زد منم نمیدنم معنی اینکارها چیه!

-- ااا ، Sep 10, 2007 در ساعت 09:01 PM

zande bad iran islame

-- یک ایرانی مقیم آمریکا ، May 22, 2008 در ساعت 09:01 PM