تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۸۹ • چاپ کنید    
محمدرضا نقدی:

«ناوهای هواپیمابر آمریکا لگنی بیش نیست»

محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ناوهای هواپیمابر آمریکا را «لگن» نامید و افزود بسیاری از رهبران کشور‌های دنیا «قاچاقچی، شرور و بی‌علم» هستند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، سردار نقدی، امروز شنبه در حاشیه سیزدهمین جشنواره تجلیل از دانش‌آموزان مبتکر بسیجی گفت که تهدید‌های آمریکا صدایی است که از «مرده بلند» می‌شود و این کشور «ضعیف‌تر» از گذشته شده است.


محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین

مقام‌های جمهوری اسلامی می‌گویند باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، ایران را به حمله اتمی تهدید کرده است.

آنها هشدار داده‌اند که در مقابل حمله نظامی به ایران، دست به اقدام متقابل خواهند زد و منافع کشور‌های شرکت‌کننده در این حمله نظامی احتمالی را در تمام جهان به خطر خواهند انداخت.

آیت‌الله علی خامنه‌ای، هفته گذشته پس از اعلام استراتژی هسته‌ای جدید آمریکا که در آن ایران و کره‌شمالی مستثنی شده‌اند، از کشور‌های جهان خواست مقابل «تهدیدات اتمی آمریکا» علیه جمهوری اسلامی سکوت نکنند.

نقدی گفت که تهدید‌های آمریکا صدایی است که از «مرده بلند» می‌شود و این کشور «ضعیف‌تر» از گذشته شده است

محمود احمدی‌نژاد نیز در واکنش به این استراتژی جدید آمریکا، خطاب به اوباما گفت که «گردن کلفت‌تر و گنده‌تر از تو هم نتوانسته هیچ غلطی بکند.»

آقای احمدی‌نژاد، چند روز بعد طی یک سخنرانی اظهار داشت که در حال حاضر، گروهی «احمق» در دنیا بر سر کار هستند.

محمدرضا نقدی هم، همسو با اظهارات احمدی‌نژاد، رهبران بسیاری از کشور‌های جهان را افرادی «شرور، قاچاقچی و بی‌علم» خوانده است.

به گفته نقدی، ایران تنها کشوری است که «برای رهبرش، شرط دانشمندی وجود دارد و برای انتخاب رهبر یا رئیس‌ جمهور دیگر کشورها چنین شرطی وجود ندارد.»

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

این رژیم با تحریک اذهان و افکار عمومی چه در داخل و چه در خارج میخواد جلب توجه بکنه و همچنین برای اثبات حقانیت خودشون و برحق بودنشون برای حکومت بالاخره و به هر قیمتی یه جنگ و دفاع مقدسی رو راه بندازن که خیلی هم بعید نیست.
اگه ایندفعه ایران در دایره جنگ قرار بگیره ممکنه خارج از این دایره خیلیهای دیگه هم آسیب جدی ببینن و میشه گفت فاجعه وحشتناکی رخ خواهد داد.

-- علی ، Apr 17, 2010

هر دم از این باغ بری می رسد
...
مسابقه حماقت همچنان ادامه دارد

-- بهرام ، Apr 17, 2010

خبر نگو! سوهان روح!

-- بدون نام ، Apr 17, 2010

این ُآقایان بدنبال جنگ هستند . نه فقط بدلیل آنکه خود را از بحران پس از انتخابات نجات دهند . بلکه حقیقت آنستکه ایشان میخواهند در سایه جنگ , آن همه پولهای چپاول شده ملت , به فراموشی سپرده شوند و خودشان به کشورهای دیگر فرار کنند . و الا خودشان میدانند که با ناو آمریکائی و سرباز آمریکائی نباید شوخی کنند

-- کوروش ، Apr 17, 2010

na tanha dar iran balke dar kole jahan felan ahmaghha sare kar hastan wali bishtarashn dar iran tashrif daran.Saeid Alman

-- بدون نام ، Apr 17, 2010

این ...نقدی را از کجا پیدا کرده اند ؟

-- س.شورش ، Apr 17, 2010

خیلی منطق بعضی از هموطنان جالبه! آمریکا داره ایران رو تهدید میکنه بعد ایران میشه جنگ طلب!!! بعضی ها آخر آزاد اندیش هستن

-- امیر ، Apr 17, 2010

شورش جان،

نقدی را از داخل ناوهای هواپیما بر آمریکا پیدا کرده اند!!

-- بدون نام ، Apr 17, 2010

به وضوح آقایان دنبال جنگ یا حداقل تهدیدهای بیشتر هستند. الآن دو چیز بیش از هر چیز به نفع رژیم است: تحریم و تهدید. تا باز هم رژیم بتواند بیگانه‌ستیزی کند و مخالفان را به جاسوسی و مزدوری «بیگانگان» متهم کند و سرکوب کند. آمریکا و اوباما هم با تمام ظاهر اتو کشیده‌اش به بهترین نحو دارد بازی جمهوری اسلامی را بازی می‌کند و یک بار دیگر رد تاریخ صد ساله‌ی ایران به سرکوب جنبش آزادی‌خواهی ایران کمک می‌کند.

-- امید ، Apr 17, 2010

برای ایران متاسفم که سرانشش یک مشت ادم بیسواد نافهم مثل این نقدیند. یکی نیست بگه اخه اگه شما ٢٠ سال یاد گرفتید اسلحه درست کنید امریکا ٦٠ سال سابقه داره! اگه رونوشت غلطی از سلاح های روسی میسازید امریکا تو جنگ سرد شوروی با اختلاف زیاد جا گذاشت. اگرم که فکر میکند خدا و امام زمان با شما اند که خوب از بد از انتخابات دیگه همه حتی خودتونم فهمیدید که چه ادم های ... هستید. جالب اینجاست که امریکا اگه اینجا جنگ راه بیوفته جون مردمش در خطر نیست و ... اما اینقدر علاقه به جنگ نداره که شما که مردمتون زیر تیر اینا هستند دارید.جنگ برای امریکا پول داره,نفت اران و مدیریت منطقه رو داره! میشه یبار هم که شده راست بگید ببینیم جنگ برای شما چی داره? دلتون برای ادم کشی مستققیم و بدون عذاب وجدان تنگ شده? احساس میکنید بد جنگ کاراییتون رو از دست دادید? دلتون برای پورسانت خرید و فروش اصلحه تنگ شده? سوژه های فیلم جنگی کم اوردید! فکر میکنید شما هم مثل لبنان 30 روزه امریکا رو شکست میدید? فکر میکنید کسی حتی بسیجی هاتون میان براتون میجنگن? کر میکنید پولایی که توکشور های همسیه باج دادید الان به دادتون میرسه? شاید میخواهی تو شلوغی جنگ به بهانه بمب های امریکایی و منافقین یه تصفیه اساسی تو نظام بکنید مثل اوایل دهه 60? شاید هم واقعا حق با شماست ما اشتباه میکنیم! ولی در اخر دعا میکنم دستور این جنگ از مسکو نیومده باشه که باز مثل زمان قاجار هی باما معاهده میبستن و با دشمنای ما همکاری میکردن! یعنی یه بمب S300 و یه نیروگاه اتمی ارزش جنگ با امریکا داره? فرض کنید امریکا رو شکست دادید! بعد روسیه میشه ابرقدرت منطقه و احتیاج به ناو و ناو کشی هم نداره همینجا زیر گوشتون وباید حالا حالا ها بهشرکولی بدید و افسوس بخورید که کاش یه امریکایی بود و توازن قدرتی بود و ...!

-- abn ، Apr 17, 2010

با سلام سردار نقدی دمت گرم واقعادرست زدی تو برجک مخلفان انقلاب
ایرانی میتواند

-- ایرانی ، Apr 17, 2010

متاسفانه همین به زعم ایشان لگن مجهز به کلاهک های اتمی است که شهرهای چندین میلیونی ایران را هدف گرفته .... این ..... پشیزی ارزش برای جان ایرانیان قائل نیست...

-- بدون نام ، Apr 17, 2010

غربی ها فهمیده اند در ایران چه می گذرد، اما خیلی دیر.

-- اسماعیل ، Apr 17, 2010

« ... بسیاری از رهبران کشور‌های دنیا «قاچاقچی، شرور و بی‌علم» هستند.»

خدا را شکر که این توصیف درست و به جا شامل حال معظم له، جناب آقای سیدعلی خامنه ای، حضرت ولی فقیه امر مسلمین و رهبر کثیر القدر جمهوری اسلامی ایران نمی شود!

خدا را هزار بار شکرت که دشمنان ما را از میان احمقها آفریدی که به جای قایق و کشتی یا حداقل "کلک" با لگن به سفر دریایی می روند!

ملت مسلمان و غیور و انقلابی و همیشه در صحنه ایران، در 22 خرداد ماه امسال که مصادف با سالروز انتخابات ریاست جمهوری در ایران است، فراموش نکنید که شب هنگام به دقت در ماه بنگرید. پس از لحظاتی تصویر سیمای نورانی و نازنین آقا سید علی خامنه ای رهبر عظیم الشأن مسلمین جهان (از شیعه و سنی) و ملت مسلمان ایران را در سطح ماه مشاهده خواهید فرمود. آنگاه اندکی دقت کرده و در سمت راست پایین آن، صورت زیبا و با صفای سید محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور بزرگوار ایران و مورد تأیید آقای خامنه ای ظاهر خواهد شد!

جل الخالق!

(توضیح: البته خدا کند ماه در آن شب بدر کامل و هوا هم ابری نباشد!)

-- بدون نام ، Apr 18, 2010

ژنرال پترائوس به حق گفت که سردمداران ایران مشتی"اراذل و اوباش"هستند نمونه اظهر من الشمس است.

-- mosi ، Apr 18, 2010

آقایی که خود را ایرانی معرفی کردید. اولا که ما در فارسی "مخلفان" نداریم شاید منظور شما "مخالفان" باشد. دوما دوست گرامی اگر اتفاقی همچون جنگ و تحریم و... رخ بدهد به این آقا و خوانواده ایشان آسیبی می رسد؟ یا من و شما مثل 8 سال جنگ قربانی می شویم؟ از سر ایشان مویی کم نمی شود! بله ایرانی می تواند ولی آمریکایی هم می تواند! عرصه بین الملل جای عربده کشی و جاهل بازی نیست . اگر کشوری باید از آمریکا عصبانی باشد آن کشور ژاپن است. ولی حالا با تکنولوژی پدر اقتصاد آمریکا رو در آورده اند چرا ما از این روش نباید پیروی کنیم؟ زیرا ما ایرانی ها می خواهیم قوره نشده کشمش بشیم!

-- بدون نام ، Apr 18, 2010

افكار آقاي نقدي و ساير عتيقه ها مانند ايشان نفتي تر از آن است كه بشود آپ ديت كرد-لطفا با‌ادم هاي احمق صحبت نكنيد.

-- بدون نام ، Apr 18, 2010

انقدر گفتن که آزادیم به مرگ ساده تن دادیم.

-- بدون نام ، Apr 18, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)