تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

«موسوی بر امام عادل خروج کرده است»

محمدجواد لاریجانی می‌گوید که بی‌توجهی میرحسین موسوی به سخنان آیت‌الله علی خامنه‌ای در خصوص نتیجه انتخابات، نوعی خروج علیه «امام عادل» است.

آقای لاریجانی که در نشست سراسری دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی سخنرانی می‌کرد، میرحسین موسوی را متهم کرد که «برخلاف همه مقررات و قوانین مربوط به انتخابات و برخلاف رای شورای نگهبان و تنفیذ مقام معظم رهبری»، عمل کرده است.

به اعتقاد وی، موضع‌گیری آقای موسوی در تحولات پس از انتخابات، به نوعی «خروج» وی بر «امام عادل» است که از این اقدام او «تمام دنیا حمایت» کرده است.


محمدجواد لاریجانی

به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا، لاریجانی افزود که میرحسین موسوی در چند ماه گذشته، وارد «بازی ابلهانه‌ای» شده که از سوی تمام «دول غربی» حمایت می‌شود.

وی اظهار داشت که «دوم خردادی‌ها» در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حمایت «غربی‌ها» به دنبال «کودتا» بودند که «ناکام و مفتضح» شدند.

جواد لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود به اظهارات اخیر محمد خاتمی که گفته بود در صورت اجازه ندادن به معترضان برای برگزاری تجمع، آنها اقدام به تشکیل «هسته‌ عمل» می‌کنند، اشاره کرد و گفت: «به عقیده من، رویکرد جدید آنها(اصلاح‌طلبان)، ترور و خشونت است.»

جواد لاریجانی: «حتی کسانی که بی‌دین هستند، اما طرفدار دموکراسی می‌باشند، باید دست رهبری انقلاب را ببوسند که فداکارانه از جمهوریت نظام دفاع کردند»

او ادعا کرد که اصلاح‌طلبان بیش از هفت ماه است که با یک «انتحار سیاسی»، عمر ملت ایران را «تلف» کرده‌اند.

لاریجانی همچنین اظهار داشت که اقدام آیت‌الله علی خامنه‌ای در انتخابات اخیر برای حفظ «مردمسالاری دینی» و دفاع از «شرف و حیثیت مردم» بوده که در تاریخ ایران «بی‌نظیر» است.

به گفته وی «حتی کسانی که بی‌دین هستند، اما طرفدار دموکراسی می‌باشند، باید دست رهبری انقلاب را ببوسند که فداکارانه از جمهوریت نظام دفاع کردند.»

این برای چندمین‌بار طی یک ماه گذشته است که محمدجواد لاریجانی حملات تندی متوجه میرحسین موسوی و معترضان به نتیجه انتخابات می‌کند.

جواد لاریجانی افزود که میرحسین موسوی در چند ماه گذشته، وارد «بازی ابلهانه‌ای» شده که از سوی تمام «دول غربی» حمایت می‌شود

پنجم مهرماه نیز وی طی سخنانی میرحسین موسوی را به «خیانت» علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی متهم کرده بود.

او گفته که «خیانت موسوی به انقلاب در سنخ خیانت مسعود رجوی است.»

محمدجواد لاریجانی یکی از برادران لاریجانی‌ها است که علی و صادق آنها هم‌اکنون ریاست قوای مقننه و قضائیه را بر عهده دارند.

میرحسین موسوی نخست وزیر پیشین ایران، یکی از نامزد‌های دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران است که نتیجه این انتخابات نپذیرفته و اعلام کرده که دولت برآمده از آن را «نامشروع» می‌داند.

در چهار ماه گذشته، بسیاری از رسانه‌های محافظه‌کار از موضع‌گیری‌های آقای موسوی انتقاد کرده و خواستار برخورد قوه قضائیه با اقدامات اعتراضی‌اش شده‌اند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

این اقای جواد لاریجانی نیاز به یک دکتر مغز و
ا عصاب دارد

-- Amir ، Oct 24, 2009

شما سه برادر مزدور و جیره خوار حل شده در ولایت دروغ و تزویر و فریب و جنایت باید دست رهبری حکومت اسلامی را ببوسید که به نان و نوایی رسیده اید.
...

-- Hasani ، Oct 24, 2009

باسلام !
من نه میدانم آقای لاریجانی کدامین جنبه های شخصیتی آقای خامنه ای را عادلانه تشخیص فرموده اند که وی مجنون وار عاشق آن شده است ؟ طفلکی جواد که تازه از بیماریی روانی اش مطلع شده است . وقتی دو برادر اش علی و صادق را می بینند که دو ضلع مثلث قدرت در ایران را اشغال کرده اند ، بر فیل غریزه وی نیز هوای هندوستان زده است و تُرموز را بریده اند و چنین هذیان گوئی را آغازیده است .

-- کامران ، Oct 24, 2009

در اینکه سراغ موسوی و کروبی هم میروند که شکی نیست ! تا الان هم هنوز بخاطر حمایت مردم بوده که جرات نکرده اند

-- him ، Oct 24, 2009

آقای مسعود رجوی اصلا حکومت فعلی و قانون اساسی آنرا قبول نداشت ولی آقای موسوی وفادار به نظام و قانونش می باشد بنابر این حرفهای لاریجانی توطئه برای دستگیری و شکنجه موسوی می باشد. رژیم قصد سرکوب و حذف کامل وفاداران به نظام را دارد که صد در صد در ولایت مطلقه فقیه ذوب نشده اند.

-- جمیله ریاحی قمی ، Oct 24, 2009

عدالت علوی لاریجانی مستفیض ویترینهای دانمارک و سوئد راست می گوید که امام خامنه ای پیرو تمامی امامان شیعه عادل است! و عادل یعنی آنچه در این سی سال و در این چهارده قرن و خصوصا در این سی سال بر مردم ایران رفته است! امام عادل و امامان عادل یعنی: دست کم این سی سال ازاله ی بکارت دخترکان ده یازده سیزده ساله، عدالت علوی امام عادل یعنی سی سال سنگسار زنان و مردان و دختران و پسران ایرانی، و عدالت امام خامنه ای یعنی فتوای انقلاب او امامش خمینی مبنی بر جایز بودن تجاوز بدختران و پسران اسیر در دستان پاک آنها، عدالت علوی خامنه ای و روحانیت پاک یعنی فتوا بر قتل عام سیاسی زندانیان در سال شصت و هفت و پیش از آن و بعد از آن، عدالت امام عادل یعنی اعادام در ملع عام، عدالت امام عادل یعنی فتوای بیرحمی و قتل در خیابانهای تهران و اصفهان تبریز و کرمانشاه و مشهد و... و امامت عادل خامنه ای و امامش خمینی یعنی بریدن ...پروانه فروهر به اذن خود امام زمان و سربریدن داریوش فروهر، عدالت علوی خامنه ای و خمینی یعنی فتوای سربریدن ... شاپور بختیار..، عدلالت علوی و مرتضوی و نبوی و خمینی خامنه ای یعنی سربریدن سید جواد ذبیحی و تقی روحانی انسانهای آزاده ای که آزارشان حتا به موری نیز نرسیده بود، آری این آقای مصرف کننده اجناس ویترین شده ی لطیف دانمارک و سوئد و اقرار هزار باره آن توسط خودش و ادعای خواندن خطبه عقد ، بله این آقا راست می گوید که موسوی و نود و پنج در صد مردم بر این امام عادل خروج کرده اند، و البته ما روز سیزدهم آبان را همچنان که ایشان گفته اند دخول نخواهیم کرد بل خروج خواهیم کرد...
و البته با احترام به موسوی این اوست که پیرو خلق ایران است و نه اوست که رهبر ماست، رهبر ما این راه است راهی سبز که این سیاهی را دفن خواهد کرد.

-- پروانه دانشجو از تهران ، Oct 24, 2009

توی لغتنامه لاریجانی ، به دیکتاتور فاشیست میگند امام عادل!؟! ازکی تا حالا؟! از وقتی اون دوتا داداشم رییس شدند!

-- هیم ، Oct 24, 2009

موسوي خوب كرده است خروج كرده است.

-- مهيار ، Oct 24, 2009

ساعت خواب؛ بعد از چهار ماه فشار آوردن به مغزت از این بهتر نمیتونستی آسمان ریسمان سرهم کنی تا نتیجه گیری مورد نظرتو شرعی نشان بدی؟ در عرف سیاسی و غیر سیاسی این گونه رفتارهای باسرعت پاسخ بسیار کند نشانه لزوم بازنشستگی است.

-- lم. ج ملبورن ، Oct 24, 2009

از یک پرورش یافته انگلیس و ... غیر از این حرفها چه توقعی هست.جواد لاریجانی باید بداند که 22 بهمن امسال روز عزای او و موتلفه خواهد بود و در 13 ابان پیش در امدش را خواهد دید

-- arash ، Oct 24, 2009

اقای محمدجواد لاریجانی میگویند :«حتی کسانی که بی‌دین هستند، اما طرفدار دموکراسی می‌باشند، باید دست رهبری انقلاب را ببوسند که فداکارانه از جمهوریت نظام دفاع کردند.»
در قانون اساسی تظاهرات مسالمت آمیز حق مردم است و امام ؛عادل؛ با ان مخالفت میکند پس بهتر بجای انکه طرفداران دموکراسی دست رهبری انقلاب را ببوسند . مار دست رهبری انقلاب را ببوسد

-- Saam123@live.com ، Oct 24, 2009

شنیده بودم "بر چیزی یا جایی یا کسی داخل شد"، ولی "بر امام فلان خروج کرده است" ، یعنی چه؟لطفا توضیح دهید...

-- علی سلحشور ، Oct 24, 2009

آقای لاریجانی اول عادل بودن آقای خامنه ای رو ثابت کنند، بعد این حرفها رو بزنند

-- هادی ، Oct 24, 2009

اگر اعدام، قتل، شکنجه و تجاوز در زندانها عدل و داد است و سرکرده این امور امام عادل باشد. حق مسلم هر انسان است که این امام را دور بزند.

-- زندانی ، Oct 24, 2009

به اعتقاد لاريجاني... موضع‌گیری آقای موسوی در تحولات پس از انتخابات، به نوعی «خروج» وی بر «امام عادل» است که از این اقدام او «تمام دنیا حمایت» کرده است. اين يعني همه دنيا اشتباه مي‌كنند و فقط ولي فقيه ساختگي و امام عادل مصنوعي ايشان درست مي‌گويد. آقاي لاريجاني خوب مي‌داند كه اگر اين ...(ولي فقيه) برود كار خودش و خانواده‌اش تمام است.....

-- مردم ، Oct 24, 2009

آقاي لاريجاني.. :
اين امام عادل كيست كه عالم همه بر عليه اوست.

در تاريخ خواهند نوشت كه در زمان امامت حضرت خامنه‌اي (ع) زندان مخوفي به نام كهريزك در جنوب پايتخت ايران ايجاد كرد که در آن به جوانان پسر تجاوز مي‌كردند. البته به اذن امام عادل خامنه‌اي. آنها خواهند نوشت كه از اين امام عادل نهج الفضاحه‌اي بر جاي مانده است. در اين نهج الفضاحت، دستور معروف اين امام عادل براي دزديدن راي مردم و ... به چشم مي‌خورد.

-- نو رضي ، Oct 24, 2009

بله موسوي بر سلطانعلي جابر و جائر خروج كرد.

-- lakan ، Oct 24, 2009

این یکی دیگه آخر لاری جانیه !
به نظر من باید تک تک جمله هاش رو با آب طلا و خط زیبای نستعلیق نوشته و به موزه تاریخ لمپنیسم اهدا کرد.
من که از خواندن چندین باره جملاتش لذت بردم . شما چطور ؟

-- رضا ، Oct 24, 2009

حضرت حسین ع گفت اگه دین ندارید ازاده باشید این حاکمان و قدرت پرستان انقدر حقیر و پست شده اند که شرف و انصاف را نیز از دست داده اند.کی باشه در یک دادگاه عادل به تمام ظلمشان رسیدگی کنیم.

-- sasan ، Oct 24, 2009

اتفاقا دلیل محبوبیت آقای موسوی خروج از ولایت فقیه است...

-- محمد ض ، Oct 24, 2009

نه هنوزخیلی مونده تا خروج کنیم از امام عادل! تازه ابتدای راه ...هستیم! !

-- هیم ، Oct 25, 2009

حسینیان ....هم گفت بگذارید اینها ١٣ ابان بیایند رسوا شوند٠ عسگر اولادی و مطهری و بقیه هم با موسوی مشکل اصولی ندارند٠ همه اینها همصدا باچپ ضد امریکا از لیبرالیسم متنفرند و از طبقه متوسط که به ارزشهای لیبرالی گرایش دارند٠ پس باید به دنبال لیبرالها رفت تا مردم را با شعارهایی که دوست دارند در میدان نگه داشت٠ نه اینکه ان دختر خانم های ارایش کرده و شیک بالا شهری مجبور باشند بروند نمازجمعه شعار الله و اکبر و یا حسین بدهند و بعد چپها بگویند اینها رژیم کمونیستی می خواهند و سلطنت طلبها بگویند اینها شکیرا و بیانسه را می خواهند ولی ناچارا پشت سر یک ریشوی متعلق به سی سال پیش جمع شده اند.

-- sanayee ، Oct 25, 2009

عدالت 18.5 میلیارد دلاری یا کهریزک و یا ندا و سهراب و یا بگلوله بستن مردم بی سلاح از پشت بام بسیج و..........

-- حهانگیر آرشید ، Oct 25, 2009

امام عادل؟ کدام امام؟ کدام عدالت؟ ظاهرا مثل مهرورزی لغت عدالت را هم باید دوباره تعریف کرد. پس عدالت را هم به فهرست چیزهای مورد نفرت باید اضافه کنیم!

-- ممدآقا ، Oct 25, 2009

درفرهنگ این تهی مغزان بی فرهنگ .قتل وجنایت وتجاوز عدل معرفی ودفاع ازمظلوم راجرم نامیده میشود. جواد لاریجانی لابد دردول غربی که تحصیل می کرده مصادیق رابه ایشان عکس معرفی نمودند .اولا کو امام ؟ ثانیاکدام عدل؟ثالثاکدام خروج ؟آیامردمی که میگویند رای ماکجاست این خروج است .ضرب وشتم .قتل وجنایت وزندان کهریزک .وحمله به منزل افرادی که دعای کمیل می خوانند وبازداشت آنانان این عدل است .

-- ابراهیم ملکی ، Oct 25, 2009

آقای لاریجانی که در کنار سایر شغل ها سمت دفاع از حقوق بشر را هم یدک میکشند اظهار میدارند که"آقای موسوی بر خلاف همه مقررات و قوانین مربوط به انتخابات و بر خلاف رای شورای نگهبان و تنفیذ مقام معظم رهبری عمل کرده است". باید از ایشان سوال کرد منظورشان از: قوانین و مقررات، همان قوانین و مقرراتیست که شما و سایر مسئولان ابدا رعایت نمیکنید؟ و شورای نگهبان،همان شورای نگهبانیست که بیطرف نیست و بر تقلب در انتخابات صحه میگذارد؟ و یا رهبری که بدون رعایت عدالت و بی‌ طرفی و بر خلاف قانون و مقررات قبل از آنکه نتیجه انتخابات در موعد مقرر رسما اعلان شود،عجولانه آنرا تنفیذ و اعلام موضع مینمایند؟. آیا شما مردم فرهیخته ایران را تا این حد نادان فرض می‌کنید که میتوانید آنان را تحمیق کنید و سیاه را سفید به آنان بقبولانید؟ زهی خیال باطل!!. آیا هیچگاه برای لحظاتی بخود اندیشیده اید که این جاه و مقام‌ها به هیچ کس وفا نکرده است کمی هم بفکر فردای خود باشید.

-- ایرانی‌ ، Oct 25, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)