رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۲۴ خرداد ۱۳۸۸
سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی:

«نتایج انتخابات، کودتای نرم است»

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی نتایج اعلام شده در انتخابات را «کودتایی نرم علیه مردمسالاری» اعلام کرد.

این سازمان در اطلاعیه‌ای که امروز یکشنبه منتشر کرده، «تقلب» در انتخابات را اقدامی «زشت و نفرت‌انگیز» دانسته است.

دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران روز جمعه برگزار شد که آیت‌الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی محمود احمدی‌نژاد را پیروز آن اعلام کرد.

سایر نامزد‌های ریاست جمهوری با رد «پیروزی» آقای احمدی‌نژاد اعلام کرده‌اند که در این دوره از انتخابات «تقلب‌های» گسترده‌ای صورت گرفته است.

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی دومین حزب پس از مجمع روحانیون مبارز است که نتایج این انتخابات را رد می‌کند.


این سازمان اعلام کرده که حضور گسترده مردم در انتخابات «خسارت و هزینه سنگینی» بر «اقتدارگرایان تحمیل کرده و نقاب از چهره خودکامگان قانون‌شکن و دروغ‌پرداز برداشته» است.

اعضای این سازمان همچون مجمع روحانیون مبارز از اینکه نتوانسته‌اند از آرا مردم صیانت کنند از آنها «عذرخواهی» کرده‌اند.

سازمان مجاهدین خطاب به مردم آورده است که هرگز گمان نمی‌کردند که «اقتدارگرایان» برای حفظ قدرت خود ‌«این گونه صریح و بی پرده بدیهی ترین موازین را زیر پا بگذارند.»

به اعتقاد اعضای این سازمان، آنچه در این انتخابات رخ داد، علاوه بر «تقلبات و تخلفات گسترده و بی‌سابقه» در صندوق‌های رأی، «سوء استفاده» حداکثری از تمامی امکانات و فرصت‌های در اختیار، برای «رأی‌سازی بود.»

این سازمان اعلام کرده که حضور گسترده مردم در انتخابات «خسارت و هزینه سنگینی» بر «اقتدارگرایان تحمیل کرده و نقاب از چهره خودکامگان قانون‌شکن و دروغ‌پرداز برداشته» است

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: «می‌توان این انتخابات را انتخاباتی با مشارکت حداکثری و تخلفات حداکثری نامید که به کودتایی نرم علیه مردمسالاری و اراده و خواست ملت شبیه است.»

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی تائید و سکوت در برابر این «بدعت آشکار» را «خیانت به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران» دانسته است.

این سازمان همچنین «اقتدارگریان» را به انجام «کودتای مخملی» متهم کرده است.

اعضای سازمان مجاهدین اعلام کرده‌اند که «ما این انتخابات را فاقد مشروعیت قانونی و شرعی و در واقع کودتایی علیه وجه مردمسالار و جمهوری نظام به عنوان میراث بزرگ انقلاب و امام دانسته و مصرانه خواهان تعقیب و پیگرد قانونی برگزار کنندگان انتخابات و برگزاری مجدد انتخابات هستیم.»

Share/Save/Bookmark

در همین رابطه:
انتخابات ریاست جمهوری باطل شود

نظرهای خوانندگان

ما هی میگیم امام و حکومت اسلامی نمیخوایم ... این حضرات هی میگن میراث انقلاب و امام امام میکنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-- عالمی‌ ، Jun 14, 2009 در ساعت 03:00 PM

مجاهدین انقلاب اسلامی خود از دست اندرکاران سرکوب سیستماتیک دوران 60 بوده اند واین نتیجه طبیعی استبداد هست
ولایت فقیه عملا پشتوانه های خودش را با دست خودش از دست داده است .
خامنه ای و رفسنجانی بازندگان اصلی این بازی بودند

-- سعید سلطا نپور ، Jun 14, 2009 در ساعت 03:00 PM

‫کودتای ۲۸ مرداد در ۲۲ خرداد تکرار شد.

-- ‫علی ، Jun 14, 2009 در ساعت 03:00 PM

موسوی تا پای جان حمایتت میکنیم
رییس جمهور ما فقط تویی

-- م ا ، Jun 14, 2009 در ساعت 03:00 PM

فراخوان از متخصصین ایرانی خارج از کشور برای ایستادگی هدفمند در برابر کودتای نظامیان
با سلام،
همانطور که همه می دانیم در جریان کودتا محدودیتهای زیادی برای ایرانیان داخل کشور بوجود آمده که یکی از آنها محدودیت در "اظلاع رسانی" و "ارتباطات" است. اینجانب به عنوان یک مهندس ایرانی خارج از کشور اعتقاد دارم که این همه فرهیخته ایرانی خارج از کشور می توانند نقشی بزرگ در ایستادگی در برابر کودتا ایجاد کنند به شرطی که
1) همه ایرانیها و متخصصین ایرانی در خارج از کشور بنا بر تخصص خود تقسیم کار انجام دهند تا بتوانند نقش مفیدتری ایفا کنند.
2) فضایی ایجاد شود که متخصصین ایرانی بتوانند بدون آنکه شناسایی شوند نشرات تخصصی خود را اراده دهند.

در این راستا پیشنهاد می شود که بسرعت weblog هایی توسط ایرانیان خارج از کشور ایجاد شود و برای اخذ نظرات ایرانیان متخصص در هر امری بصورت comment های تخصصی اقدام گردد. این وبلاگ ها که باید هرکس بتواند بصورت "ناشناس" در آنها comment دهد می تواند در موضوعات زیر باشد:

الف) وبلاگ مهندسین الکنرونیک، مخابرات و کامپیوتر (شبکه):
این مهندسین باید بتوانند به خیلی از پرسشها پاسخ دهند مثلا
1) برای ارتباط اینترنتی با خارج از کشور:
اگر ارتباط اینترنتی مردم در ایران قطع شود، برای ارسال ویدئو و ایمیل ها با توجه به امکانات فنی داخل کشور چه باید کرد؟ آیا با توجه به تجهیزات فنی قابل تهیه در ایران و همچنین با توجه به این امر که شرکتهای خصوصی زیادی امکان برقراری ارتباط تلفنی voice با خارج از کشور را می دهند، آیا امکان ارسال اینترنت با مکانیزم IP over voice از طریق این خطوط نلفن وجود دارد؟

2) برای ارتباط دیتای هموطنان داخل کشور با هم (در صورت قطع پیامک):
همانطور که می دانیم امکان "شنود تلفنی" نلفنهای ثابت در ایران وجود دارد ولی شنود دیتا data نیاز به امکانات خیلی بیشتری دارد و به این آسانیها نیست. حال با توجه این امر اگر جوانها بخواهند پیامها و ایمیلهای خود را با کامپیوتر از طریق اینترنت بصورت مطمئن secured به مهم بفرستند،
الف) چه نرم افزارهای سهل الوصولی برای encoding و decoding این دیتا برای ارسال مطمئن تر دیتا برای مردم داخل کشور پیشنهاد می کنید؟

3) برای جلوگیری از اختلالات دریافت سیگنالهای شبکه های ماهواره ای چه پیشنهادی دارید؟

ب) وبلاگ متخصصین علوم اجتماعی ، سیاسی و نظامی

من در این زمینه تخصصی ندارم ولی حتما متخصصین اجتماعی و علوم سیاسی و نظامی پاسخی برای "روشهای مقابله" در هنگام "کودتا" خواهند داشت.


خواهش می کنم کسانی که می توانند وبلاگ های بالا و وبلاگهای مشابه را تشکیل دهند زودتر در این زمینه اقدام کنند. به یاد داشته باشیم که ایرانیان خارج از کشور امروز می توانند دیم خود را به سرزمین مادری ایران ادا کنند و شاید فردا خیلی دیر باشد.....

-- Ahmad ، Jun 14, 2009 در ساعت 03:00 PM

آقا فعلا تنها راه نجات همین امام و حکومت اسلامیه... یواش یواش... باید از راهش رفت... دو دسته نشین تو رو خدا.

-- مسعود ، Jun 14, 2009 در ساعت 03:00 PM

بله خون دلارا دارابی و آه و نفرین مادرش ، پرده از چهره شیطان درید و خون آشامان را به جان هم انداخت . عزیزان میهن کل دعوای سران نظام برای اینه که خامنه ای میخاد ایران رو زیر چتر ابرقدرت شرق یعنی روسیه ببره حال آنکه رفسنجانی و سایر سران معتقدبه همان سیستم قبلی یعنی استعمار کبیر انگلیس هستند و معتقدند که اتخاذ سیستم آقای خامنه ای مملکت را به قهقرا و گرسنگی خواهد کشاند .(مثل کره شمالی) نکته اینجاست که ما زیر هیچ علمی نمیخواهیم سینه بزنیم بلکه میخواهیم مستقل باشیم و ابرقدرت ایران را تشکیل دهیم . یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده به حالت آماده باش در آمده تادر صورت بروز کودتای علنی توسط سپاه پاسداران وارد عمل شده و مقر نیروهای سه گانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هدف جنگنده ها و بمب افکنهای نیروی هوایی آمریکا قرار دهد . در صورت وقوع کودتای علنی بلافاصله به پناهگاههای مطمئن بروید .

-- ویرانگر ، Jun 14, 2009 در ساعت 03:00 PM