تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
امام جمعه تهران:

«قاطعانه و بی‌رحمانه برخورد کنید»

امام جمعه موقت تهران از قوه قضائیه خواست با افرادی که وی «سران اغتشاش» نامیده، «قاطعانه و بی‌رحمانه» برخورد کند تا «مایه عبرت برای همگان باشد.»

احمد خاتمی، با بیان اینکه اغتشاش و تخریب اموال عمومی و آزار و اذیت مردم بر اساس روایت دینی از مواردی است که «بغی» خوانده می‌شود، گفت: «رهبر جامعه اسلامی می‌تواند با این افراد تا نابودی کامل آن‌ها بجنگد.»

وی همچنین این موارد را مصداق «محاربه» خواند و افزود: «اسلام اشد مجازات را برای آن‌ها در نظر گرفته‌است.»

امام جمعه موقت تهران در رابطه با راهپیمایی‌های معترضان به نتایج انتخابات گفت: «تظاهرات غیرقانونی خلاف قانون است و چون آقا هم نهی کرده‌است، خلاف شرع است.»

این عضو مجلس خبرگان ادامه داد: «کسی که دستور ولی فقیه را نشنیده بگیرد، دستور امام معصوم را زیر پا گذاشته‌است و مخالفت با دستور امام معصوم، مخالفت با دستور خداست.»


وی با اشاره به کشته شدن، دختری به نام ندا آقا سلطان در درگیری‌های شنبه ۳۰ خرداد در تهران گفت: «در اغتشاشات اخیر، یک خانم کشته شد، اوباما برایش اشک تمساح ریخت و غرب معرکه گرفت.»

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا هفته گذشته در پاسخ به خبرنگاری درباره دیدن تصویر ویدئویی کشته شدن ندا آقا سلطان، گفت :«با دیدن این تصاویر قلبم شکست.»

امام جمعه تهران، مسئولیت کشته شدن ندا آقا سلطان را متوجه «اغتشاشگران» دانست و ادامه داد: «هر عاقلی که فیلمش را ببیند متوجه می‌شود کار خود اغتشاش‌گران است. به‌گونه‌ای که از جایی که ماشین این خانم هم پارک شده‌است عکس گرفته‌اند. این خانم در کوچه خلوت بوده‌است. در کوچه خلوت که نمی‌کشند، دستگیر می‌کنند. معلوم است که اگر کار نظام بود، در خیابان برخورد می‌کرد.»

احمد خاتمی، مدعی شد «اغتشاشگران» برای کشتن این زن جوان «برنامه‌ریزی کرده بودند تا بعداً از آن بهره‌برداری» کنند.

خطیب جمعه تهران رسانه‌های خارجی به خصوص رسانه‌های انگلیسی و آمریکایی را متهم کرد که«آتش‌بیار معرکه» شده‌اند.

احمد خاتمی، مدعی شد «اغتشاشگران» برای کشتن ندا آقا سلطان «برنامه‌ريزی كرده بودند تا بعداً از آن بهره‌برداری» كنند

وی گفت: «تعجب می‌کنم این‌ها چطور در کشور ول هستند. دولت باید کنترل کند. با چه حسابی این‌ها در کشور هستند و مرتب با تلفن‌های ماهواره‌ای گزارش‌ می‌دهند و مردم را تهییج می‌کنند.»

عضو جامعه‌ مدرسین‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌، خطاب به کاندیداهای رقیب محمود احمدی‌نژاد گفت که رفتار آنها «آب به آسیاب دشمن» می‌ریزد.

آقای خاتمی همچنین توصیه کرد: «برخی از سرنوشت منافقین درس عبرت بگیرند و ببینند سرنوشت کسانی که با ولایت درافتادند چه شد و این کار را تکرار نکنند.»

امام جمعه موقت تهران با اذعان به اینکه یکی از لوازم مردم‌سالاری حق اعتراض است، از کاندیداها خواست از مجرای مناسب اعتراض کنند.

به گفته وی: «شورای نگهبان آغوشش برای پذیرش اعتراضات باز است و پنج روز هم مهلت بررسی شکایت را تمدید کردند که هیچ شبهه‌ای باقی نماند.»

سخنگوی شورای نگهبان، اول تیر ماه به تلویزیون دولتی ایران گفته‌است که «تخلف عمده‌ای در انتخابات صورت نگرفته و شاید بهتر است بگویم هیچ‌گونه تخلفی صورت نگرفته‌است.»

آقای خاتمی افزود: «اینکه گفته می‌شود شورایی متشکل از شخصیت‌های حقوقی و حقیقی ترتیب داده شود، بسیار نادرست است و عواقب غیرقابل پیش‌بینی و ناجوری دارد.»

میرحسین موسوی، خواهان تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی «موارد مشکوک» در انتخابات شده‌است.

سه نماینده از مراجع تقلید، چهار نفر به نمایندگی از نامزدها، دو نماینده بی‌طرف از وزارت کشور و شورای نگهبان که تا کنون موضعی نسبت به نامزدها نگرفته باشند، یک حقوقدان دانشگاهی، یک قاضی بی‌طرف با معرفی کانون وکلا، دادستان کل کشور، رئیس قوه قضاییه و رئیس بازرسی کل کشور ترکیب پیشنهادی برای این کمیته است.

امام جمعه تهران، درخواست ابطال انتخابات را «حرف زور» خواند و خطاب به نامزدهای معترض انتخابات گفت: «کوبیدن بر طبل ابطال، شما را به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رساند.»

پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری، نامزدهای رقیب محمود احمدی‌نژاد اعتراض خود را به نتایج شمارش آرا اعلام کرده‌اند.

مهدی کروبی و میرحسین موسوی، دو نامزد اصلاح طلب خواستار ابطال انتخابات هستند.


طی دو هفته اخیر شهرهای مختلف ایران شاهد راهپیمایی‌ها و تجمعات گسترده معترضان به نتایج شمارش آرای انتخابات بوده‌است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

اگر آقای موسوی و یا اقای کروبی یک مو از سرشون کم بشه اونوقت خواهید دید که ایران چه میشه چقدر جالب این آقایون دستور قتل صادر میکنند

-- neda ، Jun 26, 2009

ننگ بر آن مسلمانانی که پشت سر این آخوندها نماز میخوانید.
همتون مسؤلید!

-- هومن ، Jun 26, 2009

پیف پیف چه بوی طالبان می آید از گفته های این ....

-- From Canada ، Jun 26, 2009

چییییییییییییی میییییگییییییییی...........

-- بی نام ، Jun 26, 2009

اين مرد بي رحم و قاتل بايد ... شود نه جوان هاي پاك مردم كه براي احقاق حقشان در كوچه و خيابان مي ريزند
مرگ بر اين ...

-- بهناز ، Jun 26, 2009

فوری: طبق آخرین اخبار رسیده و به تایید خانم زهرا رهنورد همسر آقای موسوی سایت قلم توسط وزارت اطلاعات حک شده است وبیانیه آخر مهندس موسوی حذف و خبر زیر در آن گنجانده شده است"

کل این خبر دام وزارت اطلاعات است

آسیب دیدگان وقایع اخیر، شماره و مستندات خود را برای پیگیری حقوقی به دفتر موسوی ارائه دهند

قلم - دفتر مهندس میرحسین موسوی ازتمامی آسیب‌دیدگان وقایع اخیر، بازداشت‌شدگان و خانواده‌های شهدای حوادث درخواست کرد که برای پیگیری حقوقی، مستندات خود را به این دفتر ارائه دهند.

به گزارش قلم نیوز، در پی برخوردهای خشونت‌آمیز و ورود خسارت و آسیب و صدمه به مردم، دفتر مهندس موسوی از همه افرادی که در این حوادث مورد آسیب قرار گرفته‌اند، برای معاضدت حقوقی و پیگیری حقوقی این موارد درخواست کرد که با ذکر مستندات شماره تماس خود را در اختیار این دفتر قرار دهند...

درخواست می‌شود آسیب‌دیدگان وقایع اخیر از طریق شماره فکس02188926773، شماره تلفن یا مستندات خود را در اختیار دفتر قرار دهند.

http://www.ghalamne ws.ir/news- 21183.aspx

کل این خبر دام وزارت اطلاعات است
لطفا این نقشه کثیف و شوم را با اطلاع رسانی گسترده و هرچه سریتر خود ناکار کنید


-- بدون نام ، Jun 26, 2009

جناب اقاي احمد خاتمي
لطفآ بيشتر از انچه كه حقتان نيست نظر ندهيد اگر تريبون نماز جمعه در دست توست از خواست همين مردم و كانديداي محترمي هست كه با امام و نظام مقدس جمهوري اسلامي بودند.اقاي احمد خاتمي شما خوب ميدانيد كه معاويه هم نماز ميخواند يزيد و شمر و امر عاص هم مسلمان بودند بعضي ميگفتند مگر علي عليه سلام نماز ميخواند پس كمي به خود اييم تا دين عزيزمان اسلام كه ريشه در نهاد هر ايراني دارد رنگ ريا و خود كامگي نگيرد

-- سيد رضي الدين حسيني ، Jun 26, 2009

وقتی سگ و بستند و گرگهای درنده رو ازاد گذاشتند اوضاع ملت ایران بهتر از ا ین نمیشه .
تا زمانی که این چوپانان دروغگو برهبری بزرگترین چوپان دروغگو روی گرده مردم نشستن اوضاع ملت ایران بهتر از ا ین نمیشه.
راستگو

-- بدون نام ، Jun 26, 2009

به اميد روزي كه كشور عزيزمان از افت ملاها پاك و تطهير گردد و خامنه اي ... ديكتاتور همانند دستيارش صدام به دار مجازات اويخته شود و ايران عزيز از دست اين مردم جاهل رهايي يابد درد مردم از اين نيست كه چرا فلان كسك راي نياورده مردم از اين نظام به ستوه اومدن و منتظر فرصتي براي اعتراض هستند

-- ايراني سرافكنده ، Jun 26, 2009

ba doorod be neda aziz ..ai molla ........

-- arbab ، Jun 26, 2009

نووستی‏: آخوندها با پول های خود از ایران خارج می شوند‏‎
‎ "‎کریل زوبکوف‏‎"‎، ‏РБК daily، خبرگزاری «ریا نووستی» روسیه، 3 تیرماه‎ ‎

‎ ‎بانک های بزرگ ایرانی فعالانه پول های خود را از کشور خارج می کنند. پول ها‎ ‎‎ ‎هم از بانکهایی که تحت کنتترل مقامات ایران هستند خارج می شوند، و هم از‏‎ ‎‎ ‎آنهایی که مرتبط با اطرافیان علی اکبر هاشمی رفسنجانی، حامی "میرحسین موسوی‎‎ ‎هستند، کاندیدای اپوزیسیونی که هنوز نمی تواند به شکست خود در انتخابات‏ ‎‎ ‎اعتراف کند. آشتی بین طرفداران و مخالفین "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهور‏‎‎ ‎کنونی ایران که در انتخابات نیز پیروز شد، غیرممکن بنظر می رسد. هر دو طرف‎ ‎‎ ‎آماده درگیری قاطعانه ای می شوند که در نتیجه آن یکی از آنها مجبور به خروج‏ ‎‎ ‎از ایران خواهد شد‏‎. ‎‎ ‎خبر آغاز خروج گسترده پول از ایران را روزنامه ایتالیایی‎ La Stampa ‎به نقل از‎ ‎‎ ‎اداره اطلاعاتی ایتالیا منتشر کرد که به این روزنامه خبر داده بود بانک های‎ ‎‎ ‎صادرات، ملی، سپه و ملت در 48 ساعت اخیر شروع به انتقال پول از ایران به‏‎ ‎‎ ‎ترکیه، مالزی، پاکستان، اندونزی و امارات متحده عربی کرده اند. پول ها با‎ ‎‎ ‎حواله های کمتر از 10 میلیون دلار خارج می شوند. طبق اطلاعات نیروهای امنیتی‎ ‎‎ ‎ایتالیا پول از حساب بنیادهای مختلف غیر دولتی که تحت کنترل روحانیون ایران‎ ‎‎ ‎هستند، به خارج از کشور منتقل می شوند‏‎. ‎‎ ‎فعالیت بنیاد مستضعفان و جانبازان، بنیاد شهید و سایر سازمان های مشابه تحت‏‎ ‎‎ ‎کنترل شدید ادارات اطلاعاتی غرب است که نه بی دلیل، معتقدند از طریق همین‎ ‎‎ ‎بنیادها تهران به حمایت مالی از گروه های تروریستی در خارج از کشور، از جمله‏‎ ‎‎ ‎حزب الله و حماس می پردازد‏‎. ‎‎ ‎الکساندر سوتنیچنکو" کارشناس امور اقتصادی مرکز مطالعه خاور نزدیک در سنت‏‎ ‎‎ ‎پتربورگ به‎ РБК daily ‎گفت: "بانک های دولتی ایران که در مقاله‏‎ La Stampa ‎ذکر‎ ‎‎ ‎شده اند، تحت نظر هستند و مجبورند پول را در حواله های کوچک منتقل کنند". در‎ ‎‎ ‎عین حال وی معتقد است که برای صحبت درباره اینکه تنها روحانیون نگران پول از‏‎ ‎‎ ‎ایران را خارج می کنند، زود است و حواله به خارج از کشور از طریق بانک های‎ ‎‎ ‎خصوصی که در فهرست سیاه نیروهای امنیتی غربی نبوده و می توانند به آرامی پول‏‎ ‎‎ ‎جابجا کنند نیز انجام می شود‏‎. ‎‎ ‎این کارشناس تصریح کرد: "طرفداران و مخالفین محمود احمدی نژاد آماده زد و‏‎ ‎‎ ‎خورد قاطعانه ای می شوند که در نتیجه آن به احتمال زیاد حزب بازنده مجبور به‏‎ ‎‎ ‎فرار از ایران خواهد شد". وی معتقد است که مسئله حتی نتیجه انتخابات نیست و‏‎ ‎‎ ‎بحث بسیار مهمتری مطرح است. آیت الله علی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی ایران‎ ‎‎ ‎علناً از احمدی نژاد حمایت کرد، اما با اینحال میرحسین موسوی کاندیدای مغلوب‏‎ ‎‎ ‎تا کنون از برسمیت شناختن نتایج انتخابات امتناع می کند‏‎. ‎‎ ‎سوتنیچنکو افزود: "تعرض به اعتبار رهبر، بمعنای انکار همه نظام سیاسی ایران‎ ‎‎ ‎است". ‎‎ ‎پشت سر موسوی بازرگانان بزرگ ایران تحت رهبری رفسنجانی رئیس جمهور سابق کشور، ‏‎ ‎رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس مجلس خبرگان هستند. نباید فراموش کنیم که‏‎ ‎‎ ‎مجلس خبرگان تنها ارگانی است که بطور نظری می تواند رهبر را عوض کند. اگر‎ ‎‎ ‎چنین چیزی رخ دهد، آشتی بین طرفداران احمدی نژاد-خامنه ای و موسوی-رفسنجانی‎ ‎‎ ‎غیر ممکن خواهد بود. با در نظر داشتن خارج سازی فعالانه پول از ایران، می‎ ‎‎ ‎توان گفت که هر دو حزب پل های پشت سر را خراب کرده و آماده ریسک هستند‏‎. ‎

-- بدون نام ، Jun 26, 2009

مرگ برتو دست راسته مايكل جكسون زير سر تو و يارانت

-- davood ، Jun 26, 2009

بیانیه مهم مجمع روحانیون مبارز

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم انا نشکو الیک فقد نبیَنا و غیبته ولینا و کثره عدونا و شدة الفتن بنا

بیش از ده روز است که از انتخابات ریاست جمهوری می‌‌گذرد، مردم نجیب ایران که با هزاران امید و آرزو و شور و شوق به پای صندوق‌های رای آمدند، اکنون باید جنازه جوانان خود را از میان خاک و خون بردارند و به سوگ آنان بنشینند، میلیون‌ها انسان در سراسر کشور به نتایج اعلام شده این انتخابات باور و اطمینان ندارند، بلکه آن را محصول یک طرح حساب شده می‌دانند و بدان معترضنند، میلیون‌ها انسان در سراسر کشور می‌خواهند و حق دارند فریاد اعتراض خود را به صورت راهپیمایی و اجتماعات آرام به گوش طرفداران حق و عدالت برسانند. آیا پاسخ این فریادهای حق‌طلبانه سفیر گلوله‌هایی است که سینه فرزندانشان را بشکافد و پیر و جوان و زن و مرد را به خاک و خون بکشد؟

وقتی از نظر میلیون‌ها انسان فهیم و آگاه مجریان و ناظران انتخاباتی در مظان اتهام قرار دارند آیا منطقی است که آنان را برای احقاق حق خویش به محکمه‌ای حواله دهند که داورانش در معرض اتهامند؟ اگر حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای آگاهانه بوده و امضاء سند افتخار جمهوری اسلامی است، پس چرا حضور اعتراضی میلیون‌ها نفر از همین مردم به توطئه و دسیسه بیگانگان نسبت داده شده می‌شود مگر رژیم‌های گذشته در ایران و سایر کشورها از این اباطیل چه طرفی بستند که امروز همان نسخه پوسیده را کپی کرده و به مردم اهانت می‌کنند.

میلیون‌ها انسان شریف و آگاه بر این باورند که با آراء آنان بازی شده و به فهم و شعورشان اهانت شده است و برای دفاع از حیثیت و کیان خود به صورت خودجوش به خیابان‌ها ریخته‌اند تا دردها و تحقیرهای فروخورده خود را فریاد کنند. چرا به مردم اهانت می‌کنند و این حرکت مردمی و در کمال وقار و آرامش را به بیگانگان نسبت می‌دهند و هزاران نفر را در خیابان‌ها و از خانه‌هایشان می‌ربایند و با رفتاری بسیار زشت و ناپسند آنان را اعم از زن و مرد به نقاط نامعلوم می‌برند؟ حرکت میلیون‌ها جوان در ایام انتخابات و در راهپمایی‌ها با فریاد الله اکبر و با شعار یا حسین چه کسانی را آزرده و عصبانی کرده است که باید به خوابگاه دانشجویان شبانه حمله کنند و با ضرب و شتم بی‌حساب آنان را آواره کنند و خوابگاه آنان را به ویرانه تبدیل کنند؟ تاسف‌‌بارتر از این عمل آن است که این حمله مغول‌آسا را به خود مردم نسبت دهند. فانالله و انا الیه راجعون.

کدام عقل سلیم باور می‌کندکه حرکت اعتراضی میلیون‌ها انسان آگاه از کارگران، کسبه، کشاورزان، روحانیون، دانشجویان و سایر اقشار نقشه و طراحی این گروه یا آن گروه و با حمایت بیگانگان باشد؟ چرا شخصیت‌های محترم و خدمت‌گذار ملت طول سی سال گذشته را به بهانه‌های واهی با بدترین رفتارها و دستگیر می‌کنند و به زندان‌ها می‌کشانند؟ کسانی که دست به چنین اعمال می‌زنند و سرمایه‌های اجتماعی جامعه را این‌گونه تاراج می‌کنند، از خدا بترسند و از عاقبت خود بهراسند.

جناب آقای مهندس میرحسین موسوی که در طول سالیان دفاع مقدس نخست وزیر این کشور بوده و همواره در برابر کارشکنان مورد حمایت بی‌دریغ حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه بوده است، پس از بیست سال رصد کردن اوضاع کشور امروز احساس خطر کرده است و برای نجات کشور از مدیریت غلط چهار سال گذشته به میدان آمده و در مدت کمتر از سه ماه میلیون‌ها انسان شیفته امام خمینی را با یاد و نام آن عزیز به صحنه آورده است و میلیون‌ها جوان را که می‌رفتند از هر نوع مشارکت و همراهی جمهوری اسلامی رو بگردانند، با نشان دادن راه و خط صحیح حضرت امام خمینی به پای صندق‌های رای آورده است،‌ آیا چنین شخصیتی به جای آنکه مورد تقدیر و تجلیل قرار گیرد، باید توسط همان‌هایی که در آن زمان در برابر امام صف‌‌آرایی می‌کردند و نیز خلاف آنان امروز مورد عتاب قرار گیرد و آنچه زیبنده خود آنان است به مهندس موسوی نسبت دهند؟ آیا آقای مهندس موسوی مسبب اغتشاش‌های است یا آنان که با لشکر‌کشی در خیابان‌ها شهر را به صورت یک پادگان نظامی درآورده‌اند و مردم بویژه جوانان را تحریک می‌کنند و احساساتشان را جریحه‌دار می‌سازند؟

مردم می‌گویند در انتخابات امانت‌داری نشده است و باید انتخابات ابطال شود، آیا پاسخ چنین خواسته‌ای بر فرض که به اعتقاد مسئولان برنامه‌ریز و مجریان انتخابات صحیح نباشد،‌ انواع اهانت‌هایی است که از بلندگوهای حکومتی نثار مردم می‌شود و باید پس از آن با چوب و چماق و تفنگ و گلوله به آنان حمله شود، عده‌ای مجروح یا کشته و گروهی هم به بند کشیده شوند؟ ‌آیا دستی در کار است تا با این رفتارهای غیر انسانی آبروی امام و جمهوری اسلامی را به تاراج دهد؟

ما قویاً از جناب آقای مهندس میرحسین موسوی حمایت می‌کنیم و در برابر تهمت‌های ناجوانمردانه و از آن جمله تهمت تسبیب اغتشاش‌ها به ایشان از وی دفاع می‌کنیم و عامل همه اغتشاش‌ها و زخمی شدن‌ها و دیگر خساراتی را که به مردم وارد شده است، کسانی می‌دانیم که بی‌جهت شهر را به صورت پادگان نظامی درآورده‌اند و آنها باید شناسایی و محاکمه شوند.

ما مصرانه خواستار آزادی تمامی دستگیرشدگان از شخصیت‌های سیاسی روحانی و غیر روحانی هستیم و هرگونه محاکمه غیرقانونی و بازجویی‌های تحت فشار و رعب را محکوم می‌کنیم.

آیا عدل و انصاف است که صدا و سیمای حکومتی به میلیون‌ها انسان و نخبگان آنان هر گونه اهانتی را روا دارند و هیچ فرصتی برای این بی‌گناهان ایجاد نشود تا از خود دفاع کنند و حقایق را با مردم در میان بگذارند. وقتی وسائل ارتباطی از پیامک‌ها و سایت‌ها و اینترنت همه را از کار بیندازند و در تلفن‌های همراه اخلال ایجاد کنند و تنها وسیله اطلاع‌رسانی یعنی صدا و سیما را از شأن یک رسانه ملی به رسانه دولتی تبدیل کنند و یک‌جانبه به بدترین شیوه حقایق را وارونه جلوه دهند. آیا می‌دانید با بی‌اعتبار شدن این رسانه فراگیر مردم به پای رسانه‌های بین‌المللی کشانده می‌شوند و با شنیدن و دیدن حقایق جاری در میان جامعه به دروغ‌پردازی‌های رادیو و تلویزیون نفرین می‌کنند؟

شرط انصاف آن است که حداقل یکی از شبکه‌های سراسری سیما برای پاسخ‌گویی به این همه دروغ‌پردازی و وارونه جلوه دادن حقایق و متهم کردن گروه‌ها و اشخاص، در اختیار کاندیداهای محترم و طرفداران آنان و مردم مظلوم قرار می‌گرفت.

بر حسب اطلاع بسیاری از عالمان برجسته حوزه علمیه مبارکه قم و سایر کشور شدیداً تحت فشار قرار گرفته‌اند تا در مقابل میلیون‌ها انسان موضع بگیرند. ما از مقاومت آنان در برابر این زیاده‌خواهی‌ها صمیمانه و متواضعانه تشکر می‌کنیم و امیدواریم مراجع بزرگ تقلید و عالمان برجسته مانند همیشه ملجاء مردم مظلوم باشند و در برابر حق‌کشی‌ها بایستند و تسلیم نشوند و اطمینان داریم که نخواهند شد و تاریخ پرافتخار مراجع تشیع این حقیقت را نشان می‌دهد.

مجمع روحانیون مبارز اصرار دارد که اجازه دهند مردم در سراسر کشور یک روز را برای شهیدان خود به سوگ بنشینند و مردم در کمال امنیت در مراسم عزاداری خانواده‌های آنان شرکت کنند.

ما برای بازگرداندن اطمینان و اعتماد مردم خواهان آن هستیم که هیاتی متشکل از افراد بی‌طرف و کاردان و آشنا به قوانین به شکایات نامزدهای معترض رسیدگی کنند و با رعایت حق و عدل به داوری بنشینند و با تصمیمی خداپسندانه آرامش را به کشور برگردانند.

درود و رحمت خداوند بر ملت سرافراز ایران بویژه مردم بیدار و شجاع تهران، درود برجوانان غیور بویژه دانشجویان پرشور، رحمت و غفران الهی بر شهیدان به خون خفته آنان،‌ سلام بر زندانیان عزیر و به خانوداه‌های محترم آنان. مجمع روحانیون مبارز خود را در عزای شهیدان و همدردی با خانواده‌های آنان شریک می‌داند و برای آنان صبر و پاداش از خداوند بزرگ مسئلت می‌دارد.

مجمع روحانیون مبارز

-- بدون نام ، Jun 26, 2009

بسیار خودکامگانی در گذشته از این گزافه گوئی ها و زبان درازی ها کرده اند و لی انسانهای آزاده و برحق با دست خالی و با همبستگی آنان را چون زهاک و چنگیز و صدام بگورستان تیره و تار بدنامان تاریخ سپرده اند و نه از تاج و نه از دستارشان نشانی بجای نمانده است .آینده ای جز این در برابر این ... تازی تبار بد کاره اشغالگر ایران زمین وجود ندارد .

-- jahan arshid ، Jun 26, 2009

«کسی که دستور ولی فقیه را نشنیده بگیرد، دستور امام معصوم را زیر پا گذاشته‌است و مخالفت با دستور امام معصوم، مخالفت با دستور خداست.» یک بیمار روانی خطرناک در رأس حکومت اسلامی! این موجود خطرناک را که در مجلس خبرگان نیز عضویت دارد باید هر چه سریعتر به بخش روانی و دیوانگان نظام فرستاد، قبل از اینکه حمام خون در ایران جاری کند! از این تیپ دیوانگان در رأس حکومت اسلامی فراوان یافت می شوند. آنها را می توان در بیت ولایت، شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس خبرگان، دولت، سپاه پاسداران، بسیج و...مشاهده کرد که آماده اند برای حفظ این نظام فاسد متوسل بهر عمل غیر انسانی و وحشیانه ای بشوند .
ابراهیم،

-- Ebrahim ، Jun 26, 2009

به خدا وقتی این ... یعنی احمد خاتمی صحبت می کرد من فکر کردم معاویه داره سخنرانی می کنه عجب .... حالا یک عده را ببین که پشت سر این نماز می خوانند .ای نماز بزنه به کمر همشون.

-- ساسان ، Jun 26, 2009

"در کوچه خلوت که نمی‌کشند، دستگیر می‌کنند. معلوم است که اگر کار نظام بود، در خیابان برخورد می‌کرد"!!! به گفته این خطیبی که نماز جمعه را همانند ارباب خود به مضحکه کشانده و در حالیکه زیر شمایل دو بشر همانند خود نماز برگزار می کند (و بی پروا به تهمت و افترا و شرک و غیبت و غیره وغیره می پردازد) نظام فقط در خیابان می کشد و نه در کوچه!! لعنت خداوند و ملائکه و پاکان عالم بر جمیع دروغگویان و مکاران و تهمت زنان و بر کل قبایل و اولیای شیاطین! آمین برحمتک یا ارحم الراحمین.

-- بدون نام ، Jun 26, 2009

In shakhs digar emam jome nist va yeki az daro daste kodetachian ast.

-- بدون نام ، Jun 26, 2009

چقدر راحت خود را نماینده خدا میدانند و هیچ ترسی به دل راه نمیدهند که شاید قیامتی باشد و روز حسابی ، متاسفانه بعضی از ما هم بدون هیچ فکری و چشم بسته هر چه این مراجع عنوان می کنند قبول می کنیم تنها امید من آگاه شدن مردم در آینده نزدیک در ایران است که تنها با آگاهی بالا مردم میتونند یه اهدافشون برسند حوادث اخیر هم با وجود تمام تلخیش ولی شیرینی هم داشت و اینکه مردم ما از چهره واقعی این نظام آگاه شدند

-- هیوا ، Jun 26, 2009

چقدر راحت خود را نماینده خدا میدانند و هیچ ترسی به دل راه نمیدهند که شاید قیامتی باشد و روز حسابی ، متاسفانه بعضی از ما هم بدون هیچ فکری و چشم بسته هر چه این مراجع عنوان می کنند قبول می کنیم تنها امید من آگاه شدن مردم در آینده نزدیک در ایران است که تنها با آگاهی بالا مردم میتونند یه اهدافشون برسند حوادث اخیر هم با وجود تمام تلخیش ولی شیرینی هم داشت و اینکه مردم ما از چهره واقعی این نظام آگاه شدند

-- هیوا ، Jun 26, 2009

akharin vagh-vagh hatoon ro ham bokonin. andaki sabr sahar nazdik ast

-- Ahmad ، Jun 26, 2009

با سلام .بار دیگر اسلام دین عطوفت ومهربانی رو دیدم .چگون با کسانی که حق خود رو با زبان خوش میخوان بگیرن چگونه منادیان دین پاسخ میدن .این بود که آقای خمینی میگفت ما علاوه بر اینکه بشما زندگی دنیوی خواهیم داد . زندگی اخروی هم خواهیم داد .

-- صادق صادقزاده ، Jun 26, 2009

سید حسن خمینی به صف مخالفان پیوست
خبر عینا نقل از دویچه وله آلمان
خبرگزاری ریانووستی (روسیه) و "فرست نیوز" (جمهوری آذربایجان) پیش از ظهر جمعه پنجم تیر نوشتند: حسن خمینی نوه آیت‌الله خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به صف مخالفان دولت پیوسته و پیشنهاد کرده است که فعالان لیبرال را در آرامگاه امام خمینی پدر بزرگ خود در جنوب تهران جمع کند.
دو خبرگزاری ریا نووستی و فرست نیوز، فراخوان سید حسن خمینی را به گردهمائی آزادی‌خواهان بر مزار پدر بزرگش، چالشی مهم برای دولت دانستند.
سید حسن خمینی سال گذشته در گفت‌وگوئی با هفته نامه شهروند در تهران نسبت به حضور نظامیان در عرصه سیاست هشدار داد و گفت: «میزان سنجش وفاداری یا عدم وفاداری به اندیشه‌های امام، حضور یا عدم حضور نظامیان در سیاست است. امام، دخالت نظامیان در سیاست را به شدت ممنوع اعلام کرد».

نوه آیت‌الله خمینی زمانی این مطلب را بیان کرد که دولت نهم پست‌های کلیدی و مراکز اقتصادی را یکی پس از دیگری به برخی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران واگذار می‌کرد.

ریا نووستی ضمنا به نقل از روزنامه ایزوستیا نوشت: «آیت‌الله منتظری نیز که به خاطر انتقادات خود از مقامات کشور تحت بازداشت خانگی است، به حمایت از مخالفان احمدی‌نژاد برخاسته است. منتظری خواستار تشکیل دولتی راستگو شد تا بتواند کشور را از بحران کنونی خارج کند. وی به آیت‌الله خامنه‌ای و احمدی‌نژاد هشدار داد که رژیم‌ها هرچقدر هم مقتدر باشند، اگر تظاهرات مردم را سرکوب کنند، سقوط خواهند کرد».

-- مبینا ، Jun 26, 2009

دوستان دقت کنید که نمایش جمعه فقط یک تریبون هست در خدمت هیئت حاکمه. من توجه شما را به یک نکته جلب میکنم. از اول انقلاب تمام سخنرانیها در نمایش جمعه دیکته شده و از قبل طراحی شده اند.باید ببینیم همان سیستمی که روحانیت را به ایران آورد ، هدفش از روی کار آمدن پایینترین قشر جامعه در دهه 70 چه بود؟ جالبست طراحان همان سیستم مثل کارتر همین الان هم از گروههای تندروی حماس و حزب ا... حمایت میکنند .با کمی تفکر و خرد میتوان دریافت که هدایت جامعه توسط گردانندگان مذهب و مهره های مقدس نما باعث اجرای بهتر نقشه های استعماری و چپاول منابع عظیم طبیعی در این کشورها به حساب می آید . به نظرم زمانیکه جامعه غربی با پیشرفت نسبی ایران در دهه 50 خورشیدی مواجه شد ، با وجود چپاول نسبی منابع طبیعی و انسانی ایران (البته نه به شدت الان) در صدد برآمد روحانیت را در راس امور بنشاند و دیدیم چه فاجعه ای رخ داد .
به تجهیز نیروهای ضد شورش و امنیتی جمهوری اسلامی خوب دقت کنید. چه کسی غیر از اتحادیه اروپا مخصوصا آلمان اینها را مجهز به پیشرفته ترین وسایل میکند و جسور میسازد تا با اجرای مانوری شوم و از پیش طراحی شده این ابزار را بر روی مردم ایران آزمایش کنند؟
چرا اینقدر سطحی نگریم. شخصی مانند موسوی که از گزینش شورای نگهبان رد شده و مسوول کشتار زندیان سیاسی هست ، چطور میتواند هدایت اپوزیسیون را در دست گیرد ؟ حال آنکه در آخرین اعلامیه اش به صراحت اعلام میکند : نظام مقدس جمهوری اسلامی!!!!!!!!!!!!!!
چه اتفاق و حادثه ای باید پیش آید تا مردم از خواب غفلت بیدار شوند و بفهمند که اصلاح طلب +اصولگرا + رهبری + دیکتاتوری = جمهوری اسلامی
پس برای حل معادله بالا باید تمامی پارامتره را حذف کنیم. درس تاریخی از اصلاح طلبها را میشود در 8 سال دوران ریاست قوه مجریه ((محمد خاتمی)) مشاهده کرد . من نمیدانم چرا به این عبارت توجه نداریم:

(( آزموده را آزمودن خطاست))

-- بی نام ، Jun 26, 2009

متن پیام مرکز جهانی بهائی خطاب به بهائیان ایران:
۱۹ شهرالنّور ۱۶۶/ ۲۳ جون ۲۰۰۹
بهائیان عزیز در کشور ایران ملاحظه فرمایند
خواهران و برادران روحانی،
با حزن و اندوه فراوان از وقوع حوادث اخیر در آن سرزمین مقدّس، منویّات قلبیّۀ خود را به پیروان حضرت بهاءالله ابراز می‌نماییم. سلامت و امان شما عزیزان از دیرزمان مشغلۀ ذهنی این مستمندان بوده و اکنون نگرانی امنیّت میلیون‌ها نفر زنان و مردان شریف دیگر ایران نیز بر آن اضافه گردیده است، خاصّه آنکه اغلب آنان در عنفوان جوانی بوده مشتاق شکوفایی استعدادهای وسیع و نهفتۀ خود می‌باشند. ملاحظه فرمایید که با چه سرعتی پرده‌ها برافتاد! مظالمی که طیّ سالیان دراز از طرق سازمان‌یافته و پنهان، بر بهائیان و دیگر شهروندان آن کشور وارد آمده در هفته‌های اخیر در خیابان‌های ایران در مقابل انظار جهانیان نمایان گشته است. اطمینان داریم که شما عزیزان در این ایّام نیز به آن اصل اساسی آیین بهائی که هر نوع فعّالیّت سیاسی حزبی را بر مؤمنین و مؤسّسات خود شدیداً منع می‌کند با خلوص کامل تمسّک خواهید جست. البتّه در عین حال نمی‌توانید نسبت به مشکلاتی که گریبان‌گیر هم‌وطنان عزیزتان است بی‌اعتنا باشید. استقامت در مقابل مشقّات و تضییقات بی‌شمار در طول سال‌های متمادی شما را به خوبی آماده ساخته است که در حلقۀ خویشاوندان، دوستان، آشنایان و همسایگان چون نمادی از ثبوت قد برافرازید و چون مشعلی فروزان نور امید و شفقت برافشانید. اطمینان به آیندۀ درخشان ایران را در قلوب‌تان زنده نگاه ‌دارید و بر این باور استوار مانید که سرانجام نور معرفت و دانایی غمام تیرۀ جهل و نادانی را زائل خواهد ساخت، عدالت‌خواهی و انصاف‌طلبی مردم سبب خواهد شد که از چنگ تهمت و افترا رهایی یابند، و محبّت و وداد بر نفرت و عناد چیره خواهد گشت. بهائیان ایران با سلوک و منش خود نشان داده‌اند که واکنش صحیح در مقابل ظلم نه قبول خواسته‌های سرکوب‌گران است و نه پیروی از خوی و روش آنان. نفوسی که گرفتار جور و ستم هستند می‌توانند با اتّکا به قدرتی درونی که روح انسان را از آسیب کینه و نفرت محفوظ می‌دارد و موجب تداوم رفتار منطقی و اخلاقی می‌شود، ورای ظلم و عدوان بنگرند و بر آن فائق آیند. امید آنکه این بیان حضرت عبدالبهاء در گوش‌ها طنین افکند: "ایران مرکز انوار گردد این خاک تابناک شود و این کشور منوّر گردد."
در اعتاب مقدّسۀ علیا به یاد شما و هم‌وطنان عزیزتان به دعا مشغولیم.
[ امضا: بیت العدل اعظم]

-- نوید ، Jun 26, 2009

«قاطعانه و بی‌رحمانه برخورد کنید»

ولی حضرت والا، اگر مردم هم روزی همین روش را بر علیه ما اتخاذ کنند چه؟

-- جلاد ، Jun 26, 2009

هموطنان متعهد زیاد احساساتی و ناراحت نباشید، اگر هر یک از این ملاها چیزی بر زبان می آورند بیش از این انتظار نمیرود آخر این بی سوادان شعورشان تکامل نیافته و تفکرشان به بیش از 6000سال قبل یعنی به دوران فراعنه وماقبل آن برمیگردد. بر همه ما روشن است اگر اینها اسلحه های فیزیکی شان را کنار بگذارند برابر با وداع گفتنشان با تاج و تخت فرعونی آنهاست که با عقب ماندگی مغزی و حتی جسمی تن پرورو لش شان که از عهده مخارج روزانه خود هم بر نخواهند آمد . پس به همین دلیل بود که امام جمعه معصوم هفته گذشته! جان به واقع ناقابلش را تقدیم به امام عصر نمود و امام جمعه این هفته برایش سنگین تمام شده ، که اینطور تملق گویی سرداد و هم صدا با ارباب معصومش- شاید هم چند پله ای جلو تر- فرمان قتل عام صادر نمود. البته دلیل دیگر می تواند این باشه که میخواهند به دلیل پایین آمدن بهای نفت آمار سهامداران سفره نفت را پایین آورند و سر و ته سهام نفت را به جای سر سفره سهامداران حقیقی بردن ، خشکه در خیابانها با چند کیلویی سرب به هم آورند.

-- سپهر ، Jun 26, 2009

قاطعانه و بی‌رحمانه برخورد میکنیم تا نابودی حکومت وحشت زده خون خوار

-- نابودگر1388 ، Jun 27, 2009

har chi fekr mikonam nemitunam harfaye in bande khoda ro befahmam.yeki komakam kone

-- no name ، Jun 27, 2009

امام جمعه ی موقت کیه که در مورد عاملین قتل حرف می زنه مگه به قول خودشون مملکت قانون نداره پس چرا این آقا که اصلا وظیفش دنبال کردن عوامل قتل نیست به خودش اجازه می ده که این طور نظرشو با صراحت به جامعه بقبولونه خوب بره نماز جمعشو برگزار کنه مجبورش که نکردن تو همه چی دخالت کنه… هر چی می کشیم از دست این آدمای بی فکرو تندروست

-- فریده ، Jun 27, 2009

مجمع روحانیون مبارز؟؟ شما کی مبارزه کردید و ما ندیدیم؟؟ با آن دستهای لطیف و زبانهای چرب و نرم- مردم را گول زدید و جمهوری اسلامی را علم کردید که سی سال پدرمردم را در بیاوریدو به جای شاه و خانواده ...اش شما بخوریدو بچرید و بنز سوارشوید. مبارزه تان به کشتن دادن مردم بوده و هست.

-- N ، Jun 28, 2009

بخداااااااااااااااا نميدونم چي بگم؟؟به علي قسم مغزم هنگ كرده! چي گفت اين امام جمعه هه!!!شايد واقعا اينا نماينده خدا باشند!

-- حامي ، Feb 17, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)