رادیو زمانه

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۸۷

هشدار لاریجانی به کشورهای اسلامی

علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی ایران، به کشورهای اسلامی درباره روابط‌شان با اسراییل و آمریکا هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، لاریجانی امروز در گردهمایی ائمه جمعه و جماعات تهران، با اشاره به بحران غزه گفت: «‌مشکلات امروز غزه یک توحش جدید است‌، آیا این عزت اسلامی است که در زمان محاصره غزه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی را راه بدهید که بیاید و حرف بزند؟»


رییس مجلس در بخش دیگری از سخنان خود از مصر به خاطر پذیرفتن نخست‌وزیر اسراییل انتقاد کرد و با هشدار به کشورهای اسلامی گفت: «‌دول اسلامی بدانند که ما رفتارشان را زیر نظر داریم. حواستان جمع باشد اگر با آدم شکست خورده وارد مسابقه شوید و خود را به آنان گره بزنید‌، حیثیت خود را از بین می‌برید.»

لاریجانی هم‌چنین با انتقاد از آمریکا، «حمایت ایران از حماس و حزب‌الله را باعث افتخار» دانست و گفت:‌«متاسفیم از این‌که برخی رهبران آمریکا باز تکرار می‌کنند که جرم ایران حمایت از حزب الله و حماس است، ما افتخار می‌کنیم که از حزب‌الله و حماس حمایت می کنیم و کسانی باید خجالت بکشند که تصور می‌کنند اگر ملتی را محاصره کرده‌اند می‌توانند کاری را پیش ببرند».

پیش از این در اوائل ماه دسامبر، باراک اوباما طی مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی ان بی سی آمریکا از حمایت ایران از آنچه «سازمان های تروریستی حماس و حزب الله» نامید، انتقاد کرده بود.

Share

نظرهای خوانندگان

خود معظم بینی اصولا بیماری مسری است که همانند دیگر طوطیان شکر شکن نظام اقای لاریجانی هم به ان مبتلی است. از عوارض بیشمار این بیماری یکی احساس قیم کردن برای دیگران ودیگری فراموشی است. به همین دلیل اقای لاریجانی دایم فراموش می کنند که فقط و فقط نماینده قم در مجلس هستند و نه قیم و وکیل کشورهای اسلامی. بهتر است برای یکبار هم که شده از مشکلات شهر ما که ایشان حتی یکروز هم در ان بسر نبرده اند چیزی بگویند. یک قمی.

-- بدون نام ، Dec 26, 2008 در ساعت 02:00 PM

خدمت آقای لاریجانی باید عرض شود که، میلیون ها انسان در سراسر دنیا مراقب رفتار و اعمال شما و برادران در حکومت اسلامی می باشند. خلاصه اینکه، حواستان جمع باشد.
اگر نه، این یک کمی حیثیت هم که از حکومت جمهوری اسلامی باقی مانده از دست می رود.
خسرو داد.

-- Khosrodad ، Dec 26, 2008 در ساعت 02:00 PM

آقای لاریجانی، شما به ائمه جمعه و جماعات چکار دارید!؟ نا سلامتی شما ادم تحصیلکرده ای هستید!؟ این جماعت اهل منبر است.
چکاوکی

-- Chakavaki ، Dec 26, 2008 در ساعت 02:00 PM

آقا، چرا شماها دعواهای فرقه ایتان را به این کشور به آن کشور می برید. بروید لبنان، غزه .... و مردم ایران را راحت بگذارید، نفسی بکشند.
نفسانی،

-- Nafsani ، Dec 26, 2008 در ساعت 02:00 PM