رادیو زمانه

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۸۷

احمدی‌نژاد از طرح ترور خود در عراق خبر داد

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور ایران اعلام کرد که دشمنان ایران قصد داشتند در جریان «سفر تاریخی‌اش به عراق» وی را ربوده و به قتل برسانند.

خبرگزاری‌های ایران امروز پنجشنبه به نقل از آقای احمدی‌نژاد نوشتند: «براساس اطلاعات موثق، دشمنان طرح ربودن و ترور خادم ملت را در سفر به عراق برنامه‌ریزی کرده بودند.»


احمدی‌نژاد در ششمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین/فارس

وب‌سایت تابناک که گفته می‌شود نزدیک به محسن رضائی است، نام این دشمن را آمریکا ذکر کرده است.

این در حالی است که در متن هیچ‌ یک از گزارش خبرگزاری‌ها از سخنرانی آقای احمدی‌نژاد، از آمریکا به عنوان دشمنی که قصد داشته وی را برباید نامی برده نشده است.

احمدی‌نژاد بدون ذکر توضیح بیشتر در این مورد افزود: «به فضل الهی با تغییر یکی دو برنامه در اراده و تصمیم آنها تزلزل ایجاد شد و وقتی متوجه موضوع شدند که عراق را ترک کرده بودیم و آنها همچنان مبهوت مانده‌اند.»


احمدی‌نژاد در ششمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین/فارس

متن سخنان آقای احمدی‌نژاد در ششمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلد در حالی از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری در اختیار خبرگزاری‌ها قرار می‌گیرد که رسانه‌های ایران صبح امروز اعلام کرده‌اند که به درخواست شخص رئیس‌جمهور تمام خبرنگارانی که به‌منظور پوشش سخنان وی در محل اجلاس حاضر شده بودند، از محل اجلاس به بیرون هدایت شده‌اند.

احمدی‌نژاد اولین رئیس‌جمهور ایران است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در ۱۲ اسفندماه سال گذشته از عراق دیدار کرد.

به‌گفته آقای احمدی‌نژاد، وی اولین رئیس‌جمهوری بوده است که پس از حمله نظامی آمریکا به عراق شبی را در خاک این کشور سپری کرده است.

در آن زمان این سفر اقدامی سمبلیک در نشان دادن توسعه روابط بین تهران و دولت جدید عراق به رهبری شیعیان، پس از خلع ید و سرنگونی صدام حسین ارزیابی شد.

براساس آنچه که رسانه‌های ایران و آقای احمدی‌نژاد اعلام کرده‌اند، هیچ‌یک از رؤسای جمهوری که از عراق دیدار کرده‌اند، تاکنون برای سپری کردن شب به صبح در خاک این کشور نمانده‌اند.

احمدی‌نژاد در حالی دشمنان خود را متهم به ربایش خود می‌کند که پیش از این مقامات آمریکایی در ۱۵ اسفندماه سال گذشته از دعوت رئیس‌جمهور ایران برای سفر به عراق اظهار تأسف کرده بودند.

چند قانونگذار آمریکایی هم دعوت بغداد از رئیس‌جمهور ایران را یک اشتباه فاحش دانستند و گفتند که ایران تنها سزاوار آن است که منزوی بماند.


در همین رابطه:
امریکا مراقب سفر احمدی‌نژاد به عراق است
امریکا:"از دعوت احمدی نژاد به عراق متاسفیم"
احمدی‌نژاد: آمریکا باید عراق را ترک کند
احمدی‌نژاد به زودی به بغداد می‌رود

نظرهای خوانندگان

hala che tohfeyi hast!!! Na motmaen bashid ke hich kas in ... ra nemikhahad na iraniha na gharbiha va hata na israel

-- Nam ، Jun 19, 2008 در ساعت 06:09 PM

هر دم از این باغ بری می رسد!!!

-- آرش ، Jun 19, 2008 در ساعت 06:09 PM

حاج محمود نصفشو راس میگه نصفشو دروغ! راستش خب راسه دروغ اما به خاطر تواضعشه! راس میگه که می خواسن بدزدنش اما قتلشو دروغ میگه. خب راسش برا اینی که راسه و اما دروغش اینه که می خواست آقا رو بکننش رییس جمهور آمریکا! هان شد. حالا فهمیدین برا چی میخواسن آقا بدزدن؟ برا چی حاج محمد راس میگه ؟ برا چه حاج محمود دروغ میگه؟ فهمیدین؟ به سلامتی حالا که آمریکا خواهان حاج محموده پس ماهم باید بخوایمش! صلوات بر حاج محمود!

-- غیبگو ، Jun 19, 2008 در ساعت 06:09 PM

موش بخوره تورو ممود! ما ازين شانسا نداريم!

-- مه سيما ، Jun 19, 2008 در ساعت 06:09 PM

عجب روزگاری شده!!! دیشب رفتم سطلو بذارم دم در دیدم عده ای دارن به آشغالا ور می رن. حالا که این خبروخوندم فهمیدم که بابا چرا من حالیم نیست. اونا آشغال دزد بودن!!!

-- مهتاب ، Jun 20, 2008 در ساعت 06:09 PM

مال بد بیخ ریش صاحبش می مونه

-- mehdi zare ، Jun 20, 2008 در ساعت 06:09 PM

مگر شما چندین بار به امریکا تشریف نبرده اید؟!! اگر قرار بود شما را بدزدند، همان جا این کار را می کردند، ولی نکردند و گذاشتند که شما صاف بیایید و صاف بروید و کاری هم به کارتان نداشتند. واقعاً رو نیست، حیا که نیست.

-- Mirza ، Jun 20, 2008 در ساعت 06:09 PM

احتمالا اين بشقاب پرنده ها يي هم كه اين روزها در اطراف و اكناف آسمان كشور ديده شده اند به جهت تماس با رييس جمهور و "هاله" او و كسب نظرات ايشان در باره نحوه اداره آن كرات در منظومه هاى ديگر باشد!!

-- كيوان ، Jun 20, 2008 در ساعت 06:09 PM

به سه دلیل این حرف دروغ است :
1- تمام دنیا از عملکرد احمدی نژاد راضی هستند و فقط مردم ایران هستند که به خاک سیاه نشسته اند و آنها هم اهل ترور نیستند .
2- به مصداق ضرب المثل : بادمجان - بم - آفت
3- به مصداق قائده : گنجشک و منار (او کسی نیست که قابل ترور باشد)
این طفلک خودشو هرکول میبینه روانشناسان میدمنند بیمایش چیست و من چی میگم

-- پیروز ، Jun 20, 2008 در ساعت 06:09 PM

امروز دیدم رایحه خوش خدمت به مشام میرسه. پوشک بچه ام را عوض کردم

-- مهتاب ، Jun 20, 2008 در ساعت 06:09 PM

محمودکیو همون ورژن ایرانی پینوکیو است

-- مهتاب ، Jun 20, 2008 در ساعت 06:09 PM

می گم یه وقت الهام رو ندزدن!!! می کشمشون.
خب محمود احمدی نژاد یه کیس خوب مطالعاتی هست. عمرا توی آمریکا نتونن چنین موجودی پیدا کنن. یه کیس بکر و تازه

-- بدون نام ، Jun 20, 2008 در ساعت 06:09 PM

همه چیز نشانگان بیماری ای به نام پارانوئید را تأیید می کند. بیمار خود را تنها ناجی بشریت فرض می کند (طرح های احمدی نژاد برای نجات جهان و نامه به سران کشوران پیشرفته در مورد وضع جهان و ... شواهد این بیماری هستند ) و دشمنان فرضی برای خود می تراشد تا این تنهایی و رفتارهای ناهنجار خود را توجیه کند. دور و بر را دشمنان پر کرده اند (گریه ی احمدی نژاد در سخنرانی روضه-گونه ای درباره ی سنگ اندازی و ...). از طرف دیگر این سخنرانی در جمع آخوندها انجام شده تا ترحم آن ها را برای حمایت برانگیزد و در واقع نوعی فرار به جلو!!!!ست، هر چند که از آدم خشک مغزی مثل احمدی نژاد سر می زند. دوره ی احمدی نژاد از آن جهت بسیار خطرناک است که جامعه را برای انفجار و قدرت گرفتن جریان های دست راستی و فاشیستی فراهم می کند. هیتلر خود را تقدیر ملت آلمان می دانست و احمدی نژاد صورت اسلامی و استریلیزه شده ی این عبارت را به کار می برد که همان "خادم ملت" است، چون خادم هم همان فردی است که ما او را برمی گزینیم. نمی خواهم بگویم احمدی نژاد هیتلر است و فقط می خواهم به شباهت های افراد مستبد اشاره کنم، چرا که هیتلر دست کم توانست پانصد روشنفکر و نویسنده را دور خود جمع کند تا از آن ها برای نظریه پردازی استفاده کند و البته هایدگر فیلسوف بزرگ نیز از این مقوله مصون نماند. این چیزی است که از جماعت دین زده و مذهب زده برنمی آید (اصطلاح دین زده در برابر عبارت دین خویی از آرامش دوستدار پیشنهاد می شود). سخنرانی درباره نقشه ی ربوده شدن اگر هم راست باشد، کارکرد مهمی جز انتقال مرکز ثقل انتقادهای وارد شده بر دولت نهم به مظلومیت سخنران ندارد. اگر این تهدید واقعی هم بوده باشد، نشان می دهد که این فرد در مقام سیاستمدار چقدر منفور است، جرا که ربودن فردی در سمت ریاست جمهور یک کشور، آن هم در کشور میزبان کاری بسیار غیرعادی و نامتداول است!!

-- پارسا پویا ، Jun 20, 2008 در ساعت 06:09 PM

آقای دکتر!!!! فکر کنم اگه بدزدنتون خیابونها یه چیزی بشه تو مایه های بعد از برد ایران از استرالیا!!

-- ایرانی ، Jun 20, 2008 در ساعت 06:09 PM

آخه تحفه یکی از دهات گرمسار!!! کدوم ... ای می آد تو رو بدزده!؟!

-- مهدی ، Jun 20, 2008 در ساعت 06:09 PM