رادیو زمانه

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۷

"یک میلیون دلار جایزه برای قتل رهبران اسرائیل"

یک گروه دانشجویی در ایران اعلام کرد، برای به قتل رساندن سه‌مقام بلند‌پایه اسرائیل از طریق "فروش کلیه‌ علاقه‌مندان به نابودی این رژیم"، یک میلیون دلار جایزه در نظر گرفته است.

به‌گزارش خبرگزاري ايسنا، "جنبش دانشجويان عدالت‌خواه" روز گذشته با برپایی نشستی خبری با عنوان "مراسم تعيين جايزه براي اعدام انقلابي طراحان تروريسم دولتی" اعلام کرد که برای قتل ایهود باراک، وزیر دفاع اسرائیل؛ 400 هزار دلار، مئير دوگان، رييس موساد؛ 300 هزار دلار و "آموس ديالين"، فرمانده اطلاعات نظامي ارتش اسرائیل 300 هزار دلار جایزه تعیین کرده است.

برپا كنندگان اين مراسم اعلام كردند برای تحقق برنامه‌های خود حاضر هستند تا از سلامتی و جان خود برای حمایت از مردم فلسطین بگذرند. آنان همچنین تاکید کرده‌اند که "عمليات شهادت‌طلبانه" يك دفاع در برابر دشمن بوده و از اين نظر مورد تاييد آن‌ها است.

این جنبش دانشجویی همچنین اعلام کرده است، در صورتي كه شخص يا اشخاصي بتوانند اين افراد را در هر گوشه از جهان "مجازات" كنند اين جايزه به خود يا خانواده وي تعلق خواهد گرفت.

در عین‌حال مسئولان این جنبش دانشجویی با راه‌اندازی وب‌ سایتی به نام "قصاص" از "علاقه‌مندان" خواسته‌اند با ثبت‌نام در این سایت به منظور فروش یکی از کلیه‌های خود، آنان را در تامین این جایزه یک میلیون دلاری کمک کنند.

وب‌سایت قصاص
وب‌سایت جنبش دانشجويان عدالت‌خواه

مسئولان ايراني عمليات نظامي اسراييلي‌ها در نوار غزه كه منجر به کشته شدن 130 فلسطيني شد را محکوم کرده‌اند.

نظرهای خوانندگان

خب دارد کم کم دارد خوب می شود، خواهش من اين است که کسی اين اعلاميه را که فرزندان رهبر فرزانه داده اند به چند زبان خارجی ترجمه کند. زبانهای پيشنهادی من انگليسی، آلمانی؛ فرانسه و عبری و اسپانيولی ست. حيف است اين اعلايه انسانساز و صلح اميز که اينها فوايد عديده برای ايران دارد فقط به زبان فارسی باشد.

-- بدون نام ، Mar 10, 2008 در ساعت 02:34 PM

باعث تاسفه!
کسی که اسمش (دانش)جوئه،اين چنين گرفتار تعصب بشه،که حاظر بشه بدنشو ناقص کنه تا آتش تعصبش
بخوابه!!

-- رضا ، Mar 10, 2008 در ساعت 02:34 PM

omidvaram in daneshjoyan be fekre ghesas baraye banian zolm be name din va ahle bait bashand zire in jenayatha as jenayate sahunist ha badtar ast

-- amirmansourtk@yahoo.com ، Mar 10, 2008 در ساعت 02:34 PM

باور كردني نيست...
ولي بايد باور كرد...

-- مسعود ، Mar 10, 2008 در ساعت 02:34 PM

قبل از هر واکنشی ابتدا باید به جرم تبلیغ برای ترور به ICANN شکایت کرد تا در سایت ابلهانه شان را تخته کنند. نکته ی جالب و خنده دار اینه که سرور میزبان این سایت در کالیفورنیا، امریکا گرفته شده. و بالغ بر 60 سایت ایرانی بر روی آن وجود دارد. نکته ی دیگر اینکه در بین سایت های موجود در این سرور می توان hamianbloggers.com و muslimbloggers.ir را دید. از شیرین کاری های این حامیان بلاگرز می توان به ایجاد غرفه ای برای معرفی احمدی نژاد در نمایشگاه بین المللی فنآوری اطلاعات مشهد اشاره کرد که در اینجا می توانید مطلبش را بخوانید :

http://www.bazri.com/blog-pck-mws-84me/post?89

-- طاها بذري ، Mar 10, 2008 در ساعت 02:34 PM

تو فارسی میگن " کاسه از آش داغتر " عربها نمیدونم چی میگن

-- شهرام ، Mar 10, 2008 در ساعت 02:34 PM

اين دانشجويان بهتر است بروند درسشان را بخوانند.اين وسط يك عده را هم از كليه محروم نكنند.چون در هر دو مورد :آدم باسواد و اشخاص سالم مملكت دچار بحران است.

-- كيوان ، Mar 10, 2008 در ساعت 02:34 PM

با اينكه به هيچوجه اسرا ئيل را تا ئيد نمى كنم با اين حا ل از تصميم آقا يا ن دا نشجو كه انتظار مى رود طرفدار گفتگو با شند نه زور! كما ل تا سف را دارم. با تشكر
دانشجو اى طرفدار صلح

-- دانشجو اى طرفدار صلح ، Mar 10, 2008 در ساعت 02:34 PM

هرچند که با واژه‌ی کشتار مخالفم، ولی این حرکات که به نظرم فقط یک نمایش است می‌تواند مرحمی باشد بر زخم‌هایی که از وحشی‌گری‌های اسرائیل، به ستوه آمدند.

-- سعید ، Mar 10, 2008 در ساعت 02:34 PM

اون قدر سایت بزرگی نیست. فقط 67 نفر عضو داره.

-- Daniel ، Mar 10, 2008 در ساعت 02:34 PM

با توجه به قیمت کلیه در ایران که در بهترین حالت حدود 4 میلیون تومان خرید و فروش می شود ( بس که متقاضی فروش زیاد است ) , و باز می گویم که در بهترین حالت , چون اگر بخواهند از راه قانونی و جایزه ای که سازمان بیماری های خاص برای این کار در نظر گرفته , اقدام کنند , کمتر از دو میلیون دست هر نفر اهدا کننده را می گیرد , برای پرداخت جایزه ی پیشنهادی حداقل به 250 اهدا کننده ی عضو نیاز است .
یعنی 250 نفر خل مشنگ طرفدار ترور ... یعنی فکر می کنید در کل ایران , از هر قشر و جنسیتی , 250 نفر آدم طرفدار ترور و وحشت و خشونت پیدا بشود که حاضر باشد غیر از شعار دادن و سر و کله شکستن و شکم دیگران را دریدن و آرزوی مرگ کردن و قس علی هذا , یکی از کلیه هایش هم را فدای افکارش بکند ؟
تعجب ام از شماست برای پوشش دادن همچین خبری ... مثل روز روشن است که این ادعا فقط جنبه ی تبلیغاتی محض دارد . با پوشش دادن این خبر , شما فقط کاری را کردید که این گروه در پی آن بودند _ دیده شدن و خوانده شدن _ غیر از این چه می شود تصور کرد ؟
اینکه به همه ی دنیا بگوئید که , هااااای ببیند دانشجوی ایرانی کیست ؟
یا اینکه مثلن به مقامات جنایتکار اسرائیلی هشدار بدهید که ممکن است چه در انتظارشان باشد ؟
هر چه فکر می کنم نمی فهمم .

-- آذر ، Mar 10, 2008 در ساعت 02:34 PM

آقایون اند حقوق بشر صلح جوی دموکراتیک
قبول که اینجور کارا صرفا سمبولیکا و بیشتر بهانه دست اسراییلیها می ده ولی ببینم زمانی که ارتش اسراییل ۱۲۰ تا فلسطینی رو توی غزه کشت یا خیلی واضح تروریست دولتی رو اعلام کرد (هولوکاست دوم) و یا مغنیه رو (حالا هر کس که می خواست باشه) ترور کرد شما زبونتون توی معدتون بود. ترور اگه بده برا همه بده. چطور بوش قانون شکنجه رو وتو می کنه هیچکی جیکش در نمی آد
جناب بوش چون خوب بلده دنیا رو با حرفهای دموکراتیک و از این خزعبلات خر کنه هیچ مشکلی نداره. بابا اگه دین ندارین حداقل انصاف داشته باشین

-- mani ، Mar 11, 2008 در ساعت 02:34 PM

این حضرات با این دستورهای احمقانه که فقط فتنه می آفریند. کاسه داغ ترازآش شده اند واز همفکران حماس وتروریستهای القاعده هم در سخنوری پیشی میگیرند! چشم احمدی نزاد وخامنه ای روشن.

-- Hamid221 ، Mar 11, 2008 در ساعت 02:34 PM

سلام
بفرض که یک دیوانه همچین تروری هم انجام داد اونوقت چه تضمینی وجود دارد که اولا این ابلهان دستمزد طرف را که احتمالا خودش هم مرده پرداخت کنند ثانیا اول ایشان می بایست کلیه های خود را بدهند تا پول حاضر باشد و منتظر بمانند شاید همونی که قرار جایزه 20 میلیون دلاری قتل سلمان رشدی رو بگیره این کارو هم انجام بده تا سرجمع بشه 21 میلیون ثالثا کدوم احمقی با وعده وعید یک عده گداگشنه که بعلت نداشتن 2 میلیون تومان پول کلیه میفروشن میاد بره تو چاه!!!!!!!!
اینا خودشون که خ.... بقیه رو هم مثل خودشون فرض میکنن.
من هم با اون خواننده ای که گفته بود این تبلیغاته موافقم بنظرم شعاره اگه نه اینا برن کلیه هاشونو در بیارن تا باورم بشه!!!!!!

-- عبدل ، Mar 11, 2008 در ساعت 02:34 PM

من حاضرم در صورت نیاز ارثیه پدری ام را که حدود 100 میلیون تومان می شود برای جایزه فوق اهدا کنم مطمئن باشید در صورت درخواست آقایان به راحتی مبلغ فوق نه فقط با فروش کلیه بلکه از طرق دیگر جهت گرفتن انتقام از این صحیونیستهای جنایتکار فراهم خواهد شد

-- محمود ، Mar 11, 2008 در ساعت 02:34 PM

اینها همین خان برادر انقلابی که حاضره ارثیه بابای خدابیامرزش رو بده و اگر لازم بشه حاضره که کلیه و کبد و شش و قلبش رو هم بفروشه تا از این (صحیونیستها) و نه صهیونیستها انتقام بگیره. آقا حالا فقط 249 تا دیگه لازمه.

-- سیاوش ، Mar 11, 2008 در ساعت 02:34 PM

حقا كه راست است دنيا اسم تروريست بر روي ما نهاده است متاسفم برای اين چنيين آدم هاي كج فكر و احمقي

-- ن ، Mar 11, 2008 در ساعت 02:34 PM

آخر عزيزان تروريست، شما که به تروريست بودن افتخار می کنيد.. فرزندان امام راحل سربازان مشهور امام زمان چرا کليه تان را می فروشيد چند تا سطل نفت به اسراييل بفروشيد و مطمئن باشيد که آنها آن پول را به شما خواهند داد تا شما بتوانيد چند نفر آنها را بکشيد. و لی بالای همان غیرتی که همه می دانند هم شما و هم رهبر فرزانه تان دارد وقتی اينها بدست شما برادران کشته شدند ديگر نگوييد اين صهيونيستها خودشان اين کار را کردند. دمتان گرم. من يکی به داشتن چنين رهبر فرزانه و با چنين فرزندان خلف و با شعوری افتخار می کند تا کور شود هر آنکه نتواند ديد.

-- بدون نام ، Mar 11, 2008 در ساعت 02:34 PM

در اينکه حاظری برای افکارت همه چيزت را فدا کنی شايد بشود تحسينت کرد!!اما می شود بفرمائيد
چرا اينقدر به درست بودن افکارت اطمينان داری؟
اگر انسانيت برايت مهم است،چرا برای نسل کشی اوگاندا و ساير جنايت ها در آفريقا پيرهنت را چاک نمی دهی؟
اگر صرفاً مسلمانان برايت مهم اند و بقيه به درک!!(که اين تعصب قوميست و تو با صهيونيست ها هيچ
تفاوتی نداری)،چرا برای مسلمانان چچن ،چين،افغانستان،بوسنی،يمن،...از ارث
پدرت مايه نمی گذاری؟

-- ایرانی ، Mar 11, 2008 در ساعت 02:34 PM

بروند كليه هايشان بدهند به افراد نياز مند در ثاني كساني كه چند سال پيش ثبت نام عمليات شهادتطلبانه ميكردند هستند يك روزي در بهشت زهرا ثبت نام ميكردند كه در هر كجا منافع اسلام در خطر افتاد بروند پس تا بحال هيچ منافع اسلام در خطر نيافتاده كه معلوم شود كجا هستند ثانيا اينها هم تاريخ مصرفشان مثل مغنيه كه تمام شد مادرشان زير تمبر ياد بودشان امضا ميكند ناراحت نباشيد احتياج به كليه نيست. آنقد نفت بالا رفته كه احتياج به كليه نباشد

-- حسني ، Mar 11, 2008 در ساعت 02:34 PM

تو که 100میلیون میدی
کاش بلد بودی دو تا خط فارسی بدون اشکال بنویسی

-- امید ، Mar 11, 2008 در ساعت 02:34 PM

ببین اسلام شهادت طلبانه شیعه به کجا کشیده شده که ان را به حراج گذارده اند !!. این خانمها و اقایان هم مثل همه سرکردگان جهان اسلام و در راس انان سالاران جمهوری اسلامی که دیدیم چگونه در طول جنگ ۸ ساله نه از خود و نه از فرزندان و نه از نوه هایشان برای عملیات شهادت طلبانه بویژه فرستادن انان بر روی زمینهای مین گذاری شده مایه گذاشتند! و تنها بلدند صدایشان را بلند کنند و ازاینور جوی به انور جوی فحش بدهند ! خوب راه رهبری ومدیریت و ریاست را یاد گرفته اند و از انان تقلید میکنند !.
اخر عزیز جان مادر ، بیا و اول برادریت را ثابت کن و با فروش تعداد قابل توجه ئي از کلیه های خودتانیها ( خود حضرات در راس انان ) حداقل نصف ان مبلغ را رو کنید تا دیگران نیز تشویق به انجام اینکار بی نتیجه و احمقانه شوند ! مانند این اقا که حاضر است یکصد میلیون تومان ارث پدریش را به هدف شما اختصاص دهد !. عبدالناصر ، قذافی ، اسد ها ، صدام علتأ و خیلیهای دیگر مخفیانه صدها برابر این مبالغ را بهدف این کار اختصاص دادند و اکنون هنوز هم منتظر نتیجه کارند !!

-- داوید. ، Mar 11, 2008 در ساعت 02:34 PM

in khalaghiyate javanan va daneshjooyan basiji digar had va marzi nadare,hala mifahmam chera baraye in navabegh sahmiyeye joda dar konkoor dar nazar gerefte mishavad,pishnahad mikonam be in azizan mostaghiman PHD dade shavad ta digar be soorate full time be nazariye pardazi mashghool shavand

-- arman ، Mar 11, 2008 در ساعت 02:34 PM

israel ghome barghozidh khodavand ast,khodavand be yahodiha barkat dadh ast va hamana khodavand ast ke hafez israel khahad bod.amin

-- natan ، Mar 11, 2008 در ساعت 02:34 PM

اینها اگه واقعا از مظلوم دفاع می کنند چرا به مردم خودمون ظلم می کنند.

-- بدون نام ، Mar 11, 2008 در ساعت 02:34 PM

بیخود نیست که گرفتن ویزای کشورهای دیگر برای ایرانی ها شده یک مراسم خفت بار و توهین امیز. وقتی یک مشت دیوانه رسما امادگی برای قتل دیگران را تبلیغ میکنند گینه بیسائو هم برای ورود این ملت به کشورش با احتیاط برخورد میکند.
توصیه من به این حضرا ت کلیه فروش این است که برای اینکه پول سریعتر جمع شود دوتا کلیه تان را بفروشید ملت هم از شر شما راحت میشود.

-- Ali ، Mar 11, 2008 در ساعت 02:34 PM

آقا يه پيشنهادي دارم .
اين دوستان عشق ترور و اين كابوي بازي ها بهتره يه شهري براشون در نظر بگيريم مثل قم يا جاي ديگه . دورش هم حصار بكشيم .
اينها برن اونجا همديگرو ترور كنن . امر به معروف كنن . اسلام رو گسترش بدن و از اين حرفا . SIN City ميشه .
دوست دارم به اين دانشجو هايي كه معلومه همشون از سهميه رفتن تو بگم كه :
يه خرده اون مغز گنجيشكي تون رو به كار بندازين و نگه ندارين كه آكبند تحويل حضرت حق بدينش .
شما عشق رامبو ها هر كاري هم كه بتونيد بكنيد كه عمرا نتونيد ، دودش ميره به چشم اين مردم بدبخت بيچاره ي ما .
پس بيخيال . درستون رو بخونيد اگه راست مي گيد بريد تو المپياد و با اين كار مشتتون محكم تره . براي مملكتتون هم مفيد ترين مردم هم دعاتون مي كنن . تازه كلي هم دعوتنامه مياد كه بريد بلاد كفر زندگي كنيد . همونطور كه كلي از سران نظام يا خودشون يا فرزندانشون پاسپورت آمريكاي جنايتكار رو دارن . نمي دونم چه سرريه ؟

-- ebi ، Mar 11, 2008 در ساعت 02:34 PM

شما عشق رامبو ها هر كاري هم كه بتونيد بكنيد كه عمرا نتونيد ، دودش ميره به چشم اين مردم بدبخت بيچاره ي ما .
پس بيخيال . درستون رو بخونيد اگه راست مي گيد بريد تو المپياد و با اين كار مشتتون محكم تره . براي مملكتتون هم مفيد ترين مردم هم دعاتون مي كنن . تازه كلي هم دعوتنامه مياد كه بريد بلاد كفر زندگي كنيد . همونطور كه كلي از سران نظام يا خودشون يا فرزندانشون پاسپورت آمريكاي جنايتكار رو دارن . نمي دونم چه سرريه ؟

-- ebi ، Mar 11, 2008 در ساعت 02:34 PM

اخلاق تنها چیزیست که این روزها برایمان مانده(نمانده).این که ما ترور نمیکنیم نه بخاطر ناتوانی ماست،بلکه این کار در اخلاق ما نیست.

-- moses ، Mar 12, 2008 در ساعت 02:34 PM

من موافقم .اصلا" این افراد پاشن برن لبنان مستقیم بجنگن .اسرائیل هم سه سوتی همشونو راهی جهنم میکنه دیگه تو مملکت به زن و بچه مردم گیر نمی دن.در ضمن اسرائیل مال یهودی هاست
2500 ساله . کورش بزرگ سزمینشو نو بهشون پس داد .اما مسلمین جنایتکار دوباره می خوان بگیرنش.اصلا" به ماچه بیل زنی برو باغچه خودتو بیل بزن . می تونین برین بحرین و پس بگیرین

-- آرش ، Mar 12, 2008 در ساعت 02:34 PM

lotfan!zyad afkar talebani nakonid.be gawanine beynalmelal ehteram begozarid.

-- innocentia ، May 6, 2008 در ساعت 02:34 PM