تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

ویژه سی سالگی انقلاب ایران

ویژه سی سالگی انقلاب ایران. مصاحبه منیره برادران با یدالله خسروشاهی از رهبران سندیکای کارگران نفت در سال ١٣٥٧ را می بینید. این مصاحبه درماه اوت ٢٠٠٨ در لندن انجام شده.


Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

بسیار بسیار گفتگوی خوبی بود. اگر امکان دارد این گفتگو ها را ادامه دهید. با تشکر، محمد

-- م ، Feb 4, 2009

خیلی عالی و آموزنده بود
متشکرم لطفاّ از این نوع مصاحبه‌ها بیشتر انجام دهید

-- بدون نام ، Feb 5, 2009

بسیار مصاحبه جالبی بود.

-- بدون نام ، Feb 5, 2009

دستاندرکاران گرامی رادیو زمانه،
مصاحبه جالب و آموزنده بود ولی افسوس که پردازش و فیلم برداری بسیار نامناسب بود. چنین روایت مهم تاریخی درخور فیلم برداری و صدا پردازی بهتری بود. دستکم میبایست مکان مصاحه را در محیطی آرام تر و مناسب تر برگزار می کردند. خانم منیره برادران پرسش های مناسبی را مطرح نمودند اما در ایشان هیچ گونه همدلی ( از نوع حرفه ای آن ) با مصاحبه شونده دیده نمی شد شاید این به دلیل فارسی نادرست و مصنوعی بود که ایشان با آن سخن می گفت. نتیجه اینکه مصاحبه - شونده به سختی می توانست محیط را به اندازه کافی صمیمی بیابد که بر پاسخ خود تمرکز کافی کند. البته در اواخر مصاحبه این مشکل اندکی برطرف شد.

-- Reza ، Feb 7, 2009

من هم با نظر دو کامنت گذار قبلی موافقم. این آقا در عین خاکی بودنش چقدر دید جامع و عمیقی به مسايل داره. زنده باشه. خلاصه مصاحبهء عالی بود. چرا ادامه اش ندادین؟؟‌ (با شخصیتهای دیگر درگیر در حوادث انقلاب) به خصوص در تضاد کامله با مصاحبه های باسمه‌ای با آدمهای بی ربط که این روزها رو سایت بی بی سی فارسی در میاد!

-- یاشار ، Feb 8, 2009

بسیار مصاحبه عالی بود. حضور ذهن و نحوه روایت آقای خسرو شاهی بسیار عالی بود. به قول نفر بالایی زنده باشن صدسال ایشالا. به طور مشخص! دستتون درد نکنه. این جنوبی ها کلا مردم با مرامی هستند، به طور مشخص خدا همیشه حافظشون باشه

-- پیمان ، Feb 10, 2009

به نظر من این مصاحبه چیزی جز تکرار مکررات نبود. تکراری که برای ما ایرانیان، نوعی "خلسه آور" است و با آن "حال" می کنیم...

-- بهرام ، Feb 11, 2009

مصاحبه خوبی بود، یدالله خسروشاهی اگر اشتباه نکنم پدر یک چریک فدایی جانباخته در سال 52 است و خود نیز همان زمان زندانی شده است. امیدوارم که باز هم شوراها را ببیند!

-- الف ، Feb 13, 2009

az ishan soal konid dar koja bani sadr goft shora bi shora
Mohamed Réza Raï

-- Mohamed Réza Raï ، Feb 13, 2009

به گمانم، علی رغم زحمتی که کشیده شده، این گفت و گو "چیزی" به دانش، تجربه و شنیده ها و دیده هامان، از آن وقایع نمی افزاید.
درایت سردبیران محترم "زمانه"، و حرمتی که به اعتماد و وقتی که شنوندگان (و خوانندگان) این رسانه به مخاطبانشان دارند، ایجاب می کند که چون گذشته در گزینش "مطالب"، بیش از پیش دقت به خرج دهند... ما می آییم که "بهره ای" بگیریم و چیزی بیاموزیم. نه که ...!
سرافراز باشید.

-- سعید ، Feb 14, 2009

در دقیقه 17/17 این مصاحبه عضو فعال شرکت ملی نفت ایران که انقلاب می کند شرکت های چند ملیتی نفتی را عنوان می کنند -اوپک و فلان و اینا ! - با این شناخت عمیق نتیجه اش هم بهتر از این که هست نمی توانست باشد.
سئوال دیگر به کلامی که در حاشیه ماند ! این آقای عراقی که حقوق کارمندان را پرداخت میکردند سرمایه از که بود و چه کسانی پشتوانه این مخارج بودند ؟

-- یکی از درماندگان ، Feb 15, 2009

با درود از ایشان سوال کنید که درکجا وکی اقای بنی صدر گفت شورا بی شورا.یا از خود اقای بنی صدر در این مورد سوال کنید.

با سپاس محمدرضاراعی

-- بدون نام ، Feb 15, 2009

خیلی عالی بود لطفا مجددا پخش کنید.

-- ح تبریزیان ، Mar 7, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)