رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۲۶ خرداد ۱۳۸۶

وضعیت ورزش مشت‌زنی در ایران

فرنگیس محبی

مجله ورزشی زمانه را «اینجا» بشنوید.

تیم ملی مشت‌زنی ایران در بیست و چهارمین دوره از مسابقات مشت‌زنی قهرمانی آسیا به مقام چهارم رسید. علی مظاهری مشت‌زن ایرانی با کسب یک مدال طلا قهرمان وزن 91 کیلوگرم این رقابت‌ها شد. 4 مدال برنز، دست آورد دیگر ایران در این رقابت‌ها بود.


علی مظاهری

تیم اعزامی ایران با 9 ملی پوش در کنار 140 مشت‌زن از 24 کشور آسیائی در این رقابت‌ها که در اولان‌باتور پایتخت مغولستان برگزار شد، شرکت داشت. تیم‌های ازبکستان، مغولستان و قزاقستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم آسیا را کسب کردند.

در مجله ورزشی این هفته رادیو زمانه، فرنگیس محبی در گفتگو با فریبرز شمس دبیر فدراسیون مشت‌زنی ایران دست‌آورد مشت‌زنان ایرانی در مغولستان و وضعیت کلی ورزش مشت‌زنی در ایران را بررسی می‌کند.

پیروزی رافائل نادال بازیکن اسپانیایی در مسابقات تنیس جام آزاد فرانسه، که آرزوهای راجر فدرر قهرمان سوئیسی جهان برای دستیابی به قهرمانی هر چهار تورنمنت عمده جهان در آن واحد را برباد داد و قهرمانی ژوستین انان قهرمان بلژیکی جهان برای سومین سال متوالی در قسمت زنان این جام گزارش دیگر مجله ورزشی این هفته است.

پیروزی بی‌نظیر لوئیس همیلتون، راننده ۲۲ ساله بریتانیایی در گران‌پری کانادا که او را در صدر جدول رده‌بندی رانندگان مسابقات فرمول‌یک قرار داد، نیز در مجله ورزشی این هفته پی‌گیری می‌شود.

دیگر برنامه‌ها و مطالب ورزشی زمانه

Share/Save/Bookmark