رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۳ فروردین ۱۳۸۶

روبرتو کارلوس: ترجیح می‌دهم به خانواده نزدیک‌تر باشم

امیر مجیری


روبرتو کارلوس اعلام کرد که قصد دارد با پایان یافتن فصل جاری، بعد از یازده سال، با ورزشگاه سانتیاگو برنابو مادرید خداحافظی کند.

فوق ستاره برزیلی تیم رئال مادرید اسپانیا گفت: «کم فروغ بودن سه سال گذشته باشگاه رئال، و نداشتن حتی یک مقام دومی، در این تصمیم‌گیری تأثیر بسزایی داشته‌است».

کارلوس 33 ساله، که زمزمه پیوستن وی به چلسی انگلستان نیز شنیده می‌شود، در ادامه اضافه کرد که هنوز به طور حتم نمی‌داند که درکجا قصد دارد به بازی‌ خود ادامه دهد.

وی گفت: «فقط می‌دانم قصدندارم قرارداد خود را با باشگاه رئال تمدید کنم. فکر کنم زمان‌اش فرا رسیده‌است که به حضورم در باشگاه مادریدی پایان دهم و برنامه‌ تازه‌ای را شروع کنم».

کارلوس در ادامه اضافه کرد: «نسبت به این قضیه اطمینان دارم. دوره من در رئال مادرید تمام شده. بعد از سه سال ناکامی، مجبور بودم که تصمیمی بگیرم و گرفتم. نمی‌دانم به حضورم در اروپا ادامه بدهم یا به برزیل برگردم و به خانواده نزدیک باشم».

کارلوس که درسال 1996 از اینترناسیونال ایتالیا به رئال مادرید پیوسته است، از بدو حضور فابیو کاپلو، به‌عنوان مربی، در رئال بازی کرده است.

از آن موقع به بعد، همیشه روبرتو یکی از ارکان این تیم بوده‌. بردن سه جام اروپایی، سه قهرمانی در اسپانیا و دو جام باشگاه‌های جهان، همگی، در دوران حضور کارلوس در باشگاه مادریدی بوده‌است.

وی رکورد بیشترین تعداد حضور یک بازیکن خارجی در ترکیب اصلی تیم رئال را باخود یدک می‌کشد و گل‌های زیادی را، با وجود مدافع بودن، برای رئال مادرید به ثمر رسانده ‌است. به ثبت رساندن 45 گل در لالیگا، و 15 گل در رقابت‌های جام قهرمانان اروپا، از نکات برجسته اوست.

منبع: میرر

لینک خبر

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

gozaresh jaleby bood omidwaram be ertegheai keyfiat wblog zamaneh dar jahat toseei akhbare warzeshi komak konad wa batwshakor az newisandeh

-- ruzbeh ، Mar 23, 2007 در ساعت 09:32 AM