رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۲۱ دی ۱۳۸۸

تروریست

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

ترور شخصیت از تریبون های رسمی مثل نماز جمعه. ماشه کشیده شده به خوبی گویای مضمون است./ عالی بود مانا جان

-- امید سبز ، Jan 8, 2010 در ساعت 05:59 AM

جالبیش اینه که باید یک نفر دیگه ماشه را بچکاند.

-- عابر ، Jan 8, 2010 در ساعت 05:59 AM

باورم نمیشد که تعداد اینها اینقدر زیاده، یعنی این افراد قادر به تمیزدادن شرایط نیستند یا اینکه سر خودشون رو زیر برف کردن؟

-- آقا مرتضی ، Jan 8, 2010 در ساعت 05:59 AM

خودش هم به عقب پرتاب می شه

-- بهناز ، Jan 8, 2010 در ساعت 05:59 AM

یادم میاد وقتی اقای خاتمی ریس جمهور بود حتا یکبار هم پشت میکروفن احساساتی و جوگیر نشد و همیشه از زندگی و ارامش و صلح و گفتگو سخن میگفت ولی حالا میبینیم افرادی که تریبونهای رسمی را در دست دارند به جای مغز باروت در جمجمه اهنی خود دارند و افکار خشونت طلبانه و ضد انسانی را ترویج میکنند. به فرزندانمان بیاموزیم که خشونت و خشونت طلب هر دو محکوم به فنا هستند.

-- sasan ، Jan 8, 2010 در ساعت 05:59 AM

پس عمامه اش کجاست؟! متشکریم مانا جان بسیار هوشمندانه و گویاست... مثل همیشه

-- Amir ، Jan 8, 2010 در ساعت 05:59 AM

در دوران سربازی و به خصوص در جبهه ٩٠% کارها زیر دست ما سربازان بود. میخواهم این را بگویم که کله گُنده هایِ این رژیم اسلامی بندنافشان به کوچکترین عناصر خودشان, یعنی تمام لباس شخصیها و تعداد-افرادی از بسیج و سپاه, بسته شده است. اگر حرکت سبز بتواند با سرعتعمل بیشتری عملکرد ناجوانمردانه این مزدوران را خنثی کند, حتماً میتوانیم همین ٢٠١٠ میلادی... ایرانی, آزاد داشته باشیم.
جالبی این کاریکاتور دراین است که به ما میگوید: این افراد خائن را میشود به راحتی شناسایی کرد چراکه آنان همیشه در صف اول سرکوب ملت ایران بوده و هستند.

-- سعید ، Jan 8, 2010 در ساعت 05:59 AM

مترقبه بودن هیچ فاجعه ای از سنگینی ذاتی اش نمی کاهد.
آری 6 سال حبس و انگشت شکسته.
تازه یکی از چندین؟
دوست من، با تو میگریم.

-- بدون نام ، Jan 8, 2010 در ساعت 05:59 AM

سلام. با نظر سعید کاملا موافقم رژیم چیزی نداره جز همین چهار تا بسیجی و اطلاعاتی مزدور که با مقاومت جنبش سبز در حال ریزش هستند.نیروی دیکتاتور از بین رفته برای مثال یکی از قاتلان حکومت یعنی حسینیان کم اورده به متن استعفا نامه اش نگاه کنید عاقبت همه این بیمغزان دیکتاتور استعفاست دیگه مردم به تهدیدات تریبونهای رژیم اهمیتی نمیدهند. افتخار همه ما ایرانیان عدم پذیرش ولایت فقیه (سلطان)است.

-- ahmad ، Jan 8, 2010 در ساعت 05:59 AM

ماشه این اسلحه درست در قلب پر از کینه، نفاق، دشمنی، دورویی، مزدور صفت و بی احساس این آدمه!

i hope it's gonna backfire this time and do him what he deserves

-- گلنگدن ، Jan 9, 2010 در ساعت 05:59 AM

>ماشه این اسلحه درست در قلب پر از >کینه، نفاق، دشمنی، دورویی، مزدور >صفت و بی احساس این آدمه!

من هم مثل همه شما احساس نفرت بهم دست می ده از این همه کینه ای که در دل اینهاجمعه. ولی دوستان، اگر ما هم به راه اینهابریم و کینه رو با کینه جواب بدیم ، پس فرق ما با اینها چیه؟‌ باید از عمل زشت و جنایت نفرت داشت، نه از افراد. اگر روزی کاری کنیم یکی از این "بی احساس' ها احساسی در قلبش زنده بشه، اون هنره. غیر ممکن هم نیست، البته به فلز اون شخص هم بستگی داره که تقلبی باشه یا راستکی. محمد نوری زاد یادتونه؟‌ یک سال پیش احتمالا هممون راجع بهش همین رو می گفتیم.

-- بدون نام ، Jan 10, 2010 در ساعت 05:59 AM

بدون نام گرامی

برای همینه که گفتم:

i hope it's gonna backfire this time and do him what he deserves

-- گلنگدن ، Jan 10, 2010 در ساعت 05:59 AM

با بلندگو تنها صوت و کلام میگسترد ولی تفکر خشونت بار توان گستردن و تقدیس خشونت را دارد. پس نقد تفکر میتواند منضور مثبتی را مطرح کند.

-- Abbas Seyedian ، Jan 10, 2010 در ساعت 05:59 AM

این مانای ماندگار داره عارف و حکیم میشود !! این که پشت سر یارو است در اصطلاح نظامی به ان میگویند چکاننده ! و جایی که انگشت را فشار میده ماشه نام دارد !! که دراین کاریکاتور بسیار پر مفهوم ماشه در اختیار کسی دیگر است !! قدر این مانا نیستانی را بدانید !!

-- نادر ، Jan 11, 2010 در ساعت 05:59 AM