تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

اسکارلت يوهانسن در نقش مری استوارت

johanson.jpg اسکارلت يوهانسن ستاره نوظهور هاليوود که با فيلم دختری با گوشواره مرواريد به شهرت رسيد به زودی بازی در فيلمی با نام دختر ديگر بولين را شروع خواهد کرد.
سناريوی اين فيلم را جيمی مک گاورن سناريست مجموعه تلويزيونی Cracker نوشته است اما هنوز کارگردانی برای آن انتخاب نشده است.

فيلم به رابطه پرتنش بين مری استوارت ملکه اسکاتلند و دختر عمويش اليزابت اول می پردازد. کسی که در نهايت دستور اعدام مری را صادر می کند. هنوز مشخص نيست چه کسی می خواهد نقش اليزابت را بازی کند.

اسکارلت يوهانسن در اين فيلم در نقش مری ملکه اسکاتلند و همسر هنری هشتم پادشاه بريتانيا ظاهر می شود و مادر او ملانی يوهانسن نيز يکی از تهيه کنندگان فيلم است. پيش بينی می شود که توليد اين فيلم بين 25 تا 30 ميليون دلار هزينه داشته باشد. يوهانس قبلا در فيلمهای گمشده در ترجمه ساخته سوفيا کاپولا و امتياز نهائی ساخته وودی آلن ظاهر شده است.

تا کنون اقتباس های متعددی بر اساس اين داستان تاريخی صورت گرفته است. نخستين اقتباس با عنوان اعدام مری استوارت مربوط به سال 1895 است که فيلم صامت و کوتاهی است مربوط به صحنه اعدام مری استوارت .

در سال 1936 جان فورد نسخه ديگری از اين داستان ساخت با نام مری اسکاتز که کاترين هيپورن نقش اصلی آن را بازی می کرد. به علاوه ونسا ردگريو و گلندا جکسون نيز در نسخه ای که سال 1971 از اين ماجرای تاريخی ساخته شد، ايفای نقش کردند. فيلم اليزابت نسخه ديگری از اين داستان بود که در 1998 با شرکت کيت بلانشت ساخته شد.

آخرين فيلم اسکارلت يوهانسن با نام کوکب سياه ساخته برايان دی پالما هم اکنون روی پرده سينماهاست. فيلمی که در آن يوهانسن در نقش زنی اغواگر ظاهر شده است.

منبع: هاليوود ريپورتر

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)