رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۷ آذر ۱۳۸۹

فرمانده بسیج: «فتنه‌های پیچیده‌تر در راه است»

سردار محمدرضا نقدی، فرمانده سازمان بسیج مستضعفین ایران می‌گوید که «فتنه‌هایی پیچیده‌تر از فتنه‌های سال ٨٨» در راه است.

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، نقدی در مانور «ولایت، ایمنی در برابر حوادث» گفت: «٣٢ سال است كه همه قدرت‌ها همه زورشان را گذاشته‌اند و این همه كودتا و جنگ و ترور و جنگ نرم تدارک دیدند و داخل نظام نفوذ كردند.»


محمدرضا نقدی

وی افزود: «حتی فتنه سال ٨٨ را تدارک دیدند و ٨٠ شبكه ماهواره‌ای را برای پیشبرد اهدافشان تغذیه كردند تا به زبان فارسی برنامه پخش كنند و افراد صاحب منصب و صاحب نام را همراه خود كردند تا ملت را فریب دهند اما شكست خوردند.»

مقامات جمهوری اسلامی ایران از حوادث پس از انتخابات بحث‌برانگیز ریاست‌جمهوری سال گذشته در این کشور به عنوان «فتنه‌ای» یاد می‌کنند که قصد «سرنگونی» حکومت این کشور را داشته است.

حکومت ایران همچنین از میرحسین موسوی و مهدی کروبی دو کاندیدای معترض به نتیجه انتخابات سال ٨٨ و رهبر فعلی مخالفان دولت به عنوان «سران فتنه» نام می‌برد.

به گفته فرمانده بسیج، مردم ایران پس از «مقاومت و صبر» در برابر فتنه ٨٨ در حال جایزه گرفتن از خداوند هستند

قوه قضائیه ایران نیز در یک سال و نیم گذشته بسیاری از مخالفان دولت را به اتهام «دخالت در فتنه» بازداشت کرده است.

به گفته فرمانده بسیج، مردم ایران پس از «مقاومت و صبر» در برابر فتنه ٨٨ در حال جایزه گرفتن از خداوند هستند.

سردار محمدرضا نقدی افزود‌: «از اول امسال مدام خبرهای خوب می‌شنویم و این پاداش پرواپیشگی و صبر ملت ماست. چون ایستادید، خدا به شما جایزه می‌دهد. ببینید در بخش روابط بین‌الملل به چه پیروزی‌هایی رسیدیم. حتی مدال‌های ورزشی نیز جایزه‌ای بود كه خدا به ما داد. چون ایستادگی كرده‌اید این جایزه‌ها را بگیرید.»

فرمانده بسیج همچنین از «اخلال در اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها و گسترش مواد مخدر در بین جوانان» به عنوان «بحران‌هایی با پوشش پیچیده» یاد کرد که بعضی‌ها می‌خواهند آن‌ها را انجام دهند. نقدی اما درباره هویت کسانی که به گفته وی قصد ایجاد بحران را دارند، توضیحی نداد.

سردار نقدی در این مانور همچنین خواهان ایجاد آمادگی برای «جنگ آب و اداره درست برق» شده است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

شما که هزار بار مدعی بودید که فتنه تمام شده. پس گویا فهمیده اید که تا ریشه کن شدن ولایت نامردان فتنه ادامه خواهد داشت!!! آری این چنین است!

-- بدون نام ، Nov 28, 2010 در ساعت 02:00 PM