رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۱۷ مهر ۱۳۸۹

قتل مادر و فرزند ایرانی در هلند

یک مادر بیست و هفت ساله ایرانی به نام لعیا و پسر چهار ساله‌اش آیدین در حومه لاهه به قتل رسیده‌اند.

احتمال می‌رود یک مرد هلندی در این قتل نقش داشته باشد ولی هنوز اطلاعاتی از محل اقامت او برای پیگیری موضوع در دسترس نیست.


لعیا و آیدین

روزنامه هلندی «تلخراف» امروز گزارش کرده که پیکر بی‌جان این مادر و فرزند، دیروز، پنج‌شنبه، هشتم اکتبر، زمانی روی تخت‌خواب در خانه‌شان پیدا شد که مأموران پیگیری اجاره‌خانه، همراه با پلیس وارد خانه آنها شدند.

اجاره محل زندگی این مادر و فرزند ایرانی، از ماه‌ها پیش، پرداخت نشده بوده است. آن‌ها در منطقه ریس‌ویک در حومه لاهه زندگی می‌کردند.

ماموران پلیس در برخورد با جسد لعیا و آیدین تلاش کرده‌اند که با کمک‌های اولیه آنها را نجات دهند ولی تلاش آنها به نتیجه نرسید.

مأموران پلیس در برخورد با جسد لعیا و آیدین تلاش کرده‌اند که با کمک‌های اولیه آن‌ها را نجات دهند ولی تلاش آن‌ها به نتیجه نرسید. اين‌که از شب پیش از قتل تا بامداد روز بعد در این خانه چه رخ داده هنوز روشن نیست و پلیس تنها اعلام کرده است که نشانه‌ها حاکی از وقوع قتل است.

ساکنان محل به شدت از کشته شدن لعیا و آیدین متأثر و بهت زده شده‌اند. شاهدان گفته‌اند که مادر بزرگ آیدین که در نزدیکی خانه آن‌ها زندگی می‌کند، در کنار حفاظ امنیتی پلیس ایستاده و در حالی‌که شوک‌زده بوده است با صدای لرزان می‌پرسیده: «دخترم کجاست...»

شهرداری ریس‌ویک دیروز در بیانیه‌ای از این حادثه ابراز تأسف کرد و یک گردهمایی خصوصی برای ساکنان محل برگزار کرد. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

مادرم را کشتند
مرا هم کشتند

-- habil ، Oct 8, 2010 در ساعت 10:25 AM

به کدامین گناه طفل مظلوم ومادرش را بی جان کردند

-- بدون نام ، Oct 9, 2010 در ساعت 10:25 AM