رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۹ خرداد ۱۳۸۹

حذف رضایی از رقابت‌های تنیس فرانسه

ارغوان رضایی، تنیس‌باز ایرانی‌تبار فرانسوی، با شکست دو بر یک مقابل نادیا پترووا از روسیه، نتوانست به دور چهارم مسابقات تنیس آزاد فرانسه راه یابد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

خانم رضایی (۲۳ ساله) در ست اول این مسابقه، هفت بر شش، نادیا پترووا رقیب روس خود (۲۷ ساله) را شکست داد، اما در ست دوم، چهار بر شش از وی شکست خورد.


ارغوان رضایی (AP)

در ست سرنوشت‌ساز سوم این مسابقه نیز این تنیس‌باز ایرانی‌تبار، هشت بر ۱۰، نتیجه را به حریف واگذار کرد و از ادامه مسابقات بازماند.

گزارش‌ها حاکی است که تماشاگران ایرانی و فرانسوی حاضر در سالن مسابقات، به شدت ارغوان رضایی را تشویق می‌کردند.

رضایی در دور نخست این رقابت‌ها بر حریف کانادایی و در دور دوم بر حریفی آلمانی غلبه کرده بود.

وی در هفته‌های گذشته، در رقابت‌های تنیس آزاد مادرید توانسته بود با شکست ونوس ویلیامز، تنیسور شماره دو جهان، قهرمان مسابقات شود.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

یک نامردی(یا نازنی)دیگر روس ها بعد از توافقشان با غرب برای تحریم ایران!

-- بدون نام ، May 29, 2010 در ساعت 09:00 AM

dokhte irooni be in migan mashala
mashala che stilli

-- sasan ، May 29, 2010 در ساعت 09:00 AM

خانم ارغوان رضائی، تا تو باشی که دیگه به احمدی نژاد راکت تنیس هدیه ندهی! پیروزی قبلی شما با این حرکت عجیبت هیچ لطفی برای ما نداشت. از طرف یک ایرانی آزادیخواه

-- سارا ، May 29, 2010 در ساعت 09:00 AM

هیچ وطن فروش ضدایرانی لیاقت قهرمانی و عزت رو نداره، ارغوان رضایی هم در زمانی که ایرانیان با ا.ن. رییس جمهور غیرمنتخب فرهیختگان ایرانی مشکل داشتند با هدیه دادن راکت های تنیسش او را تایید کرد، به همین دلیل هرگز در دل ایرانیان جایی نخواهد داشت، حتی اگر به جایی می رسید که نرسید.

-- یک ایرانی ، May 30, 2010 در ساعت 09:00 AM