رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹

بازداشت ۸۰ نفر در یک کنسرت در ایران

عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران اعلام کرد ۸۰ دختر و پسر در یک کنسرت «غیرقانونی» در خارج از تهران بازداشت شده‌اند.

به گفته آقای دولت‌آبادی، «پرونده این ۸۰ دختر و پسر به اتهام شرکت در مجلس لهو و لعب و پنج نفر از فروشندگان بلیت این موسیقی زنده، به دادسرای ارشاد ارجاع داده شده است.»


عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران

وی با اشاره به این که «اين پنج نفر برگزار کننده موسيقی زنده برای هر اجرا، شبی ۵۰ ميليون ريال دريافت می‌کردند» ادامه داد: «افرادی که برای اولين بار در زمينه تشکيل مجالس مبتذل و ضداخلاقی بليت می‌فروختند، جوانان را در محلی جمع و سپس با هماهنگی آنها را به محل برگزاری اين پارتی شبانه منتقل می‌کردند.»

دادستان تهران هویت این افراد را مشخص نکرده است.

عباس جعفری دولت آبادی همچنین گفته است: «اکثر افراد بازداشت‌شده در اين پارتی شبانه در حالت غيرعادی بودند و مقاديری مشروبات دست‌ساز و خارجی از اين محل کشف شده است.»

پليس ایران، مردادماه سال ۱۳۸۶ نیز ۲۳۰ نفر را در یک کنسرت راک زيرزمينی در محمدشهر کرج بازداشت کرده بود.

صادر نکردن مجوز برای برپایی کنسرت‌های موسیقی از سوی وزارت ارشاد، موجب برگزاری خصوصی بسیاری از این کنسرت‌ها در خارج از شهرها و اماکن غیررسمی شده است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

جوون ها بهشون و ایدئولوژی پوسیده شون دهن کجی می کنند... به کارتون ادامه بدین و ریشه خودتون رو بزنید با این جهالت تون. حالا این ۸۰ تا رو دسنگیر کردین، جامعه تون اخلاقی شد و مشکلات اسلام عزیزتون رفع شد؟ بالاخره روزی خواهد رسید که تاریخ در مورد شما قضاوت خواهد کرد

-- سعید ، May 8, 2010 در ساعت 07:15 AM

خسته نباشی عباس آقا !
انصافا که شق القمر کردی .

-- بدون نام ، May 8, 2010 در ساعت 07:15 AM

راستی ،
کسی از گربه های ایرانی خبری نداره؟

-- هیچکس ، May 9, 2010 در ساعت 07:15 AM

جناب خميني فرمودند: دلخوش به اين نباشيد که آب و برق را و ... مجاني مي کنيم! ما شما را به مقام انسانيت مي رسانيم!!...بيايين تحويل بگيريد، اين هم مقام انسانيت با کتک و فحش و لگد و تحقير و تجاوز

-- ف.دلدار ، May 9, 2010 در ساعت 07:15 AM