رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۳ اردیبهشت ۱۳۸۹

هشدار به احتمال «طراحی توطئه» علیه کروبی

رسول منتجب‌نیا، قائم مقام حزب اعتماد ملی نسبت به «طراحی توطئه» علیه مهدی کروبی، نامزد معترض به نتایج انتخابات ابراز نگرانی کرد.

به گزارش تارنمای فرارو، وی با تکذیب خبر بیماری آقای کروبی، به مقامات امنیتی و انتظامی هشدار داد: «چه بسا که افراد مخرب و مرموزی قصد جان ایشان را کردند و می‌خواهند برای نظام مسئله درست کنند.»

حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی نیز پیش از این در گفت‌وگو با رادیو زمانه خبر بیماری پدرش را تکذیب کرده بود.

هفته جاری خبرهایی مبنی بر بیماری آقای کروبی در برخی رسانه‌های هوادار دولت منتشر شد. برخی سایت‌ها ادعا کردند که وی به «سرطان لاعلاج» دچار شده و حال عمومی‌اش مناسب نیست.

رسول منتجب‌نیا: «کسانی که این حرف‌ها را می‌گویند در حال تست زدن جامعه هستند تا اگر شرایط را مساعد دیدند توطئه و نیت شوم خودشان را به مرحله اجرا بگذارند»

سایت جهان‌نیوز، وابسته به علیرضا زاکانی، نماینده‏ اصولگرای تهران، نوشته بود: «کروبی به شدت با یک بیماری صعب‏العلاج دسته و پنجه نرم می‏کند و خبرها حاکی از آن است که خانواده‏ی وی برای معالجه به یک دکتر اتریشی مراجعه کرده‌اند.»

حسین صفارهرندی، وزیر پیشین ارشاد نیز طی یادداشتی در روزنامه کیهان بدون نام بردن از آقای کروبی از بیماری «یکی از یاران انقلاب که نام خوبی داشته، اما در وقایع اخیر نام او با جریان فتنه گره خورده‌» خبر داد و از وی خواست که «توبه» کند.

این در حالی است که به گفته رسول منتجب‌نیا «وخیم بودن» حال مهدی کروبی «دروغ محض و شایعه رقبای سیاسی» است و آقای کروبی «حتی یک سردرد هم ندارد.»

وی افزود: «کسانی که این حرف‌ها را می‌گویند در حال تست زدن جامعه هستند تا اگر شرایط را مساعد دیدند توطئه و نیت شوم خودشان را به مرحله اجرا بگذارند.»

قائم مقائم حزب اعتماد ملی ادامه داد: «آقای کروبی خیلی سالم و سرحال هستند. اتفاقا ایشان امروز میزبان جمعی از علما و بزرگان هستند. این‌ها را رقبای ایشان جعل می‌کنند.»

وی در پاسخ به پرسشی درباره واکنش خانواده مهدی کروبی به انتشار اخباری در مورد وضعیت تندرستی وی، گفت: «آقای کروبی دائما مشغول رفت‌ و آمد هستند. لازم نیست کسی هر روز بگوید زنده و سالم هستم. روزی ده‌ها و بعضا صدها نفر به ملاقاتشان می‌روند و در جلسات عزا و جشن و فاتحه شرکت می‌کند. همه این‌ها دلیل بر دروغ و کذب بودن این ادعا و رسوایی این مدعیان است.»

مهدی کروبی، در ۱۰ ماه گذشته بارها به «تقلب» در انتخابات و سیاست‌های دولت دهم اعتراض کرده‌است. انتشار اسنادی درباره «شکنجه» و «تجاوز» به برخی زندانیان سیاسی اخیر از جمله فعالیت‌های آقای کروبی در ماه‌های اخیر است.

برخی مقام‌های جمهوری اسلامی و رسانه‌های هوادار دولت از مهدی کروبی و میرحسین موسوی با عنوان «سران فتنه» یاد می‌کنند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

کرّوبی مرديست که نام خود را در تاريخ ايران به عنوان يک مبارز واقعی جاودانه کرد.

-- ايران ، Apr 22, 2010 در ساعت 05:04 PM

با كمك در انتشار این خبر خواهشمند است در راستای كمك به اقلیت های دینی به خصوص مسیحیان در ایران این نماینده مجلس را افتضا كنید .
حكایت در مورد این شخص زیاد است
"بت كلیا " در مجلس شورای اسلامی نماینده كیست !؟
http://www.fcnn.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1193:q-q-&catid=113:2009-12-05-06-37-57&Itemid=489

-- دیوید ، Apr 22, 2010 در ساعت 05:04 PM

کروبی در آرزوی دستگیر شدن و نماد سازی خواهند ماند و به این آرزو نخواهد رسید

-- بدون نام ، Apr 23, 2010 در ساعت 05:04 PM