رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۳۰ فروردین ۱۳۸۹

دانشجو: در انتخابات یک رای هم جابجا نشد

کامران دانشجو، رئیس سابق ستاد انتخابات کشور می‌گوید که در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، «یک رای» هم جابجا نشده است.

آقای دانشجو امروز شنبه به خبرگزاری مهر گفت: «من انتخاباتی برگزار کردم که امنیت آن از اهمیت بسیاری برای مردم برخوردار بود.»


کامران دانشجو

دانشجو که پس از انتخابات، وزیر علوم دولت دهم شده است، افزود در زمان برگزاری انتخابات، وی به همراه سایر همکارانش در وزارت کشور، اجازه نداد تا آرا مردم «جابجا» شود.

در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری که در آن محمود احمدی‌نژاد به عنوان نامزد «پیروز» معرفی شد، اعتراض‌هایی نسبت به نتایج اعلام شده صورت گرفت که منجر به بروز ناآرامی‌های گسترده‌ای در ایران شد.

«خوشبختانه دانشگاهیان با هوشیاری دشمن را شکست دادند و چشم فتنه را به فضل الهی و با درایت مقام عظمای ولایت، کور کردند»

در این اعتراض‌ها، بر اساس آمارهای دولتی، دست‌کم ۴۰ نفر کشته و صد‌ها تن دیگر زخمی شدند. بیش از چهار هزار نفر دیگر هم دستگیر شده‌اند که برخی از آنها همچنان در زندان به‌سر می‌برند.

میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دو رقیب احمدی‌نژاد، برخی مراجع تقلید و احزاب اصلاح‌طلب، با رد نتیجه انتخابات، دولت برآمده از آن را «نامشروع» معرفی کرده‌اند.

در مقابل این اعتراض‌ها، آیت‌الله علی خامنه‌ای و شورای نگهبان، نتیجه انتخابات را تائید و احمدی‌نژاد را «منتخب» مردم می‌دانند.

کامران دانشجو در خصوص اعتراض‌های دانشجویی به نتیجه انتخابات و وقایع پس از آن گفت: «خوشبختانه دانشگاهیان با هوشیاری دشمن را شکست دادند و چشم فتنه را به فضل الهی و با درایت مقام عظمای ولایت، کور کردند.»

به گفته این مقام وزارت علوم، در ناآرامی‌های پس از انتخابات، «کمتر از ۱۰ درصد از بازداشت‌شدگان دانشگاهی بودند»

به گفته این مقام وزارت علوم، در ناآرامی‌های پس از انتخابات، «کمتر از ۱۰ درصد از بازداشت‌شدگان دانشگاهی بودند.»

وی همچنین ادعا کرد: «یک عده کهریزک و کوی را مطرح کردند تا توطئه براندازی نظام فراموش شود.»

کهریزک نام بازداشتگاهی تحت اختیار پلیس بود که در جریان اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات، مدتی محل نگهداری بازداشت‌شدگان بود.

در این بازداشتگاه، چهار نفر بر اثر خشونت‌های پلیس، جان خود را از دست دادند و گزارش‌هایی مبنی به تجاوز به برخی معترضان بازداشتی در این محل نیز منتشر شده است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

بی دلیل نبود که خمینی علاقه زیادی به فیلم «پینو کیو» داشت. چون کشف کرده بود که دماغ خودش با وجود تمام دروغهایی که تحویل ملت میداد هرگز دراز نمی شد و به همین جهت پوز خندی درهنگام تماشای فیلم بجا می آورد. ولی غافل از «دفتر حساب» و «فیلم اعمال» خود در دگاه الهی بود. او رفت ولی فیم پینو کیو ماند و حالا «دانشجو» تماشا گر آن.

-- بدون نام ، Apr 17, 2010 در ساعت 03:00 PM

اگر راست می گوید اول تکلیف آن مقاله علمی که از دیگران کپی کرده را روشن کند.

-- بدون نام ، Apr 17, 2010 در ساعت 03:00 PM

شباهت بی اندازه «دانشجو» و «صادق طباطایی». صادق آقا «دانشجویی» بیش نبود وقتی همراه با روح الله آقاخمینی به ایران آمد. مرتب دروغ می گفت و هرگز هم به آمریکا برای اتمام تحصیلات؟؟؟ خود باز نگشت. در آلمان یکبار برای قاچاق چند کیلو تریاک بازداشت شد ولی بدلیل مصونیت سیاسی محاکمه نشد!!! ایشان هم اکنون به «فضل الهی» و به «درایت رهبر» به مقام استاد دانشگاه!!!! منصوب گشته بدون هیچگونه زحمتی در فراگیری تحصیلات لازم!!!!!! خود بخوانیم حدیت هزار و یکشب نظام «صادق» را!!!!!!!

-- بدون نام ، Apr 17, 2010 در ساعت 03:00 PM

مقام عظمای ولایت بعد از 20 سال تلاش بالاخره موفق شد، حقیرترین، منحرف ترین و مطیع ترین ها را کشف کرده تا بیشتر برازنده حکومتش باشد. دروغ گویی در عین اعتماد به نفس کمترین توانایی این موجودات است.

-- موسوی ، Apr 17, 2010 در ساعت 03:00 PM

کامی: در انتخابات یک رای هم جابجا نشد ؛ بلکه کل آرا جابجا شد.

-- بدون نام ، Apr 17, 2010 در ساعت 03:00 PM

آقای دانشجو دنیا نمیارزد که آدم خودش را اینقدر حقیر بی ارزش وارزان بفروشد زشت است واقعا خدایی اش زشت است تو جوانی خیلی مفت خودت را فروختی به متلا یک سیب های گندیده در میوه فروشی نگاه کن مفت میدهند یک تومان 2 تومان نمیدانم قیمت ها را الان در ایران اما سیب هم هست 5 تومان 15 و 20 یا بیشتر سیب هم هست که میوه فروش در یک صندوق ریخته بپرسی چند میگه بردار برو قیمت ندارد اینها بیرون ریختنی است شما خودت را از صندوق ملت بیرون ریختی ارزانی دروغ همان زده گی وپوسیدگی شماست اما چرا ارزش داری برای کی ارزش داری؟ برای کسانی که سیب گندیده و زده شده را با میل ورغبت میخورند اینها هم همان حاکمانند که خاصیت آنرا میدانند که متلا در صد الکلش بیشتر است چون پوسیده وتخمیر شده از یکطرف دیگر خوب میدانی که در میان ملت اگر لیاقت وشعور وفهم را با آزادی کامل وانتخاب آزاد وارد جرگه سیاست کنند جای تو در ردیف های 75 میلیون نباشد 50 میلیون است وبرای گرداندن ایران حالا یک 1 میلیون هم که لازم باشد به تو وامتال تو که حالا همه وزیر ووکیل ومدیر کل واین وآن هستید نمیرسد خوب وقتی به چنین جایی رسیده ای معذرت میخواهم اگر کتیف ترین چیز را هم شرط بگذارند که میل بفرمایی اجتناب نمیکنی این دروغ هم همان چیز است فرق ندارد بچه های نوجوان هم متوجه میشوند که چه میگویی مردم همه دانستند که چه شد که 1 رای هم جابجا نشد درست است اما بیست وچند میلیون رای جابجا شد تو متلا وزیر فرهنگ ساز این سرزمینی وای به حال ما وفرزندان آنیدنه ما هرچند آنان از شما میگذرند وراه خود را میابند اما اما بازهم اما پرسش اینجاست که واقعا شرافتا تو ایرانی هستی ؟برای ایران ارزش واعتباری مینهی/آنچه آشکار است نه ارزش انسانی خودت برگرد ومطالعه کن حتا در همین دین ومذهب تا ببینی خیلی بی ارزشی مفت مفت مفت

-- انقلابی سابق ، Apr 17, 2010 در ساعت 03:00 PM

ومکروامکرالله والله خیرالماکرین
----------------------------------------
این نیز بگذرد آقایان جنایتکار ، دزد و متقلب !

-- بدون نام ، Apr 17, 2010 در ساعت 03:00 PM

عاقلان دانند !

-- شیخ اجل سعدی ، Apr 17, 2010 در ساعت 03:00 PM

عجب مرد هنرمندى؟

-- نادر ، Apr 17, 2010 در ساعت 03:00 PM

Agha raye melat ma naboodan in regim ast hery !!!!

-- jahan ، Apr 18, 2010 در ساعت 03:00 PM

kheyli ro dari baiad gel gereft on entekhabati ro ke to bar gozar koni

-- بدون نام ، Apr 19, 2010 در ساعت 03:00 PM