رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۶ فروردین ۱۳۸۹
محمود احمدی‌نژاد:

«هشدار، دلسوزی و کمک به غربیان»

محمود احمدی‌نژاد امروز پنج‌شنبه خطاب به غربیان گفت: «به شما نصیحت می‌کنیم که ما دوست داریم محترم باشید و طعم محبت به دیگران را بچشید.»

به گزارش واحد مرکزی خبر ایران وی که برای مراسم آغاز بهره‌برداری سد کارون ۴ به جنوب ایران سفر کرده‌است افزود:
«این هشدار و کمک به شماست و رفتارتان را اصلاح کنید.»


وی خطاب به غرب در ارتباط با مسئله درگیری‌های اسرائیل و فلسطین افزود:
«این نصیحت دعوت و دلسوزی است و خیال نکنید با تجاوز به حریم مسجدالاقصی نجات پیدا می‌کنند.»

وی دولت‌های غربی را «رو به مرگ» توصیف کرد و اظهار داشت:
«آنان در سرازیری حرکت می‌کنند که انتهای آن دره هولناکی است که هرچه بیشتر پیش روند به مرگ نزدیک‌تر می‌شوند.»

«آنان در سرازیری حرکت می‌کنند که انتهای آن دره هولناکی است که هرچه بیشتر پیش روند به مرگ نزدیک‌تر می‌شوند»

محمود احمدی‌نژاد دولت‌های غربی را «منفورترین دولت‌ها نزد ملت‌ها» نامید و در باره بی‌اعتنایی این دولت‌ها به «نصیحت‌های» وی افزود: «اگر گوش ندهید سنت الهی شما را به جنایتکاران، فرعون‌ها، نمرودها و آدم‌کش‌های تاریخ ملحق می‌کند.»

رئیس دولت دهم در ایران هم‌چنین گفت «هرجای دنیا جنایتکاری است مورد حمایت غربی‌ها قرار دارد» و اظهار داشت: «هرجا مواد مخدر، ترور، آدم‌کشی، تحریم، جنگ، فساد و تبلیغات علیه ملت‌ها وجود دارد شما حضور دارید.»

«سطح توقعمان را پایین می‌آوریم»
محمود احمدی‌نژاد امروز پنج‌شنبه هواداران اسرائیل را «مشتی صهیونیست» و «بی‌هویت و بی‌فرهنگ» نامید که «وحشی‌گری» می‌کنند و خطاب به غربیان گفت:

«ما سطح توقع خود را از شما پایین می‌آوریم و نمی‌گوییم با این جنایت‌ها که به حکم وظیفه انسانی باید با آن مقابله کنید برخورد کنید؛ اما می‌گوییم سکوت کنید و دست حمایت خود را از پشت صهیونیست‌ها بردارید.»

وی افزود:
«برخی از شما با آن‌ها رودربایستی دارید و به آن‌ها بدهکار هستید و پول و رسانه‌هایتان در دست آن‌هاست و حزب‌هایتان را تغذیه می‌کنند اما بیایید و یک‌بار تصمیم بگیرید و خودتان را از دست آنان نجات دهید.»

محمود احمدی‌نژاد ادامه داد: «نمی‌گوییم بر ضد آن‌ها موضع‌گیری کنید زیرا نمی‌توانید و اکنون در همه دنیای غرب رجل سیاسی وجود ندارد که در مقابل صهیونیست‌های فاسد بایستد.»

«ما سطح توقع خود را از شما پایین می‌آوریم و نمی‌گوییم با این جنایت‌ها که به حکم وظیفه انسانی باید با آن مقابله کنید برخورد کنید؛ اما می‌گوییم سکوت کنید»

این سخنان محمود احمدی‌نژاد در زمانی بیان می‌شود که طی هفته‌های جاری تنش‌هایی میان ایالات متحده و اسرائیل بر سر موضوع شهرک‌سازی در بیت‌المقدس شرقی بروز کرده‌است.

اسرائیل با اعلام ساخت ۱۶۰۰ آپارتمان جدید برای شهرک‌های یهودی‌نشین این منطقه با انتقاد و نارضایتی زیادی از سوی کشورهای مختلف روبه‌رو شده‌است.

نشست گروه چهارگانه، عبارت از آمریکا، روسیه، اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد هفته گذشته شهرک‌سازی در بیت‌المقدس شرقی را محکوم کرد و خواستار توقف کامل این شهرک‌سازی شد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

اقای ا.... بفرماید که ملت ایران با جنایت های جنابعالی چه کند؟ غربیان دارند ملتهای دیگر را تحت ستم قرار میدهند، جنابعالی دارید ملت خود را از بین میبرید. ما بی شماریم و از شر جنابعالی ها خود را خلاس خواهیم کرد.

-- همیشه سبز ، Mar 25, 2010 در ساعت 12:28 PM

احمدی‌نژاد قرار است طعم محبت‌هایی که داد در کهریزک با باتوم به دختران و پسران کردند را به همه جهانیان بچشاند.

-- شورش ، Mar 25, 2010 در ساعت 12:28 PM

حقا که از احساسات ضد غربی رییس جمهور منتصب ما کلی داغی داغ حاصل گشت !!!! براستی ایول!!!! ولی یک لحظه فقط ببخشید. چگونه بود که پس دولت ضد غربی!!! محمود آقا اولین دولتی بود که دو دولت دست نشانده غربیها و در همسایگی خودمان یعنی کشورهای اشغالی عراق و افغانستان را به رسمیت شناخت و تا امرور حتی یک بسج وپک پاسدار غیور هم برای جنگ با این غربیهای درحال سقوط؟؟؟ به این دو کشور ارسال نشده اند و در عوض به ترور و ترس ایجادسازی داخلی پرداخته اند؟؟؟؟ خوب تریاک و هرویین افغانستان و نفت عراق است که اهمیت دارد و گر نه چه اهمیت دارد که حمید کارزای چقدر فاسد است و نوری مالکی چقدر غلام غربی است و احمدی نژاد چقدر طوطی معرکه نظام ولایت مطلقه ( در طلاق دادن ملت)!!!!!!

-- بدون نام ، Mar 25, 2010 در ساعت 12:28 PM

کچل! اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی!

-- Nader ، Mar 25, 2010 در ساعت 12:28 PM

in ahmadinejad kheili joke hahaaaha

-- arash ، Mar 25, 2010 در ساعت 12:28 PM

آ محمود آقا جون!

نوکرتم ولی مث که یا واقعاً ما رو گرفتی یا اینکه حقاً از اوضاع بی خبری که اون وخ من حیرونم چطو یه آدم بی خبر میاد میشه رئیس جمهور یک مملکت با این همه خبر و خبره اونم تو این اوضاع آخر زمونی که هر لحظه ممکنه این هالیوودیای رند بیان و یه بمب گنده بزنن تو سر همه ما و راحتمون کنن!

بگذریم. اما مگه آ محمود این وبلاگا و اتچمنتا و ایمیلیایی که ملت چندین و چند ساله هی برای هم میفرستن و فوروارد میکنن رو نخوندی و ندیدی که هنوزم این طوری به اسرائیل گیر میدی بابا؟

ببین قربونتم، پس اگه تا حالا نفهمیدی دیگه الان موقعشه که بفهمی! موضوع اینه که دو هزار و پونصد سال پیش کورش کبیر اومد لشکر کشید و رفت همه دنیا رو گرفت تا رسید به مملکت بابل که میگن خیلی جای پیشرفته ای بوده تو زمان خودش و خیلی هم پولدار و گردن کلفت بودن همه اونجا الا و بلا برای امت یهود که اون نامرد بخت النصر که مث که شاه ولایت بابل بوده چند وخ پیشش حمله کرده بوده به اسرائیل اون زمان و معبد این یهودی های بیچاره رو خراب کرده بوده و اونوخ همه این امت یهود بی دفاع رو هم اسیر کرده بوده آورده بوده اونجا ازشون بیگاری می کشیده و تازه بهشون مث که بد و بیراه و این چیزام می گفته! منظورمو که می فهمی؟

خلاصه، وقتی کورش می رسه به بابل اونجا رو به کمک همون یهودی های مظلوم معصوم فتح میکنه. میگن حتی خون از دماغ کسی نیامده چون آ کورش با صلح و صفا وارد شهر شده بوده و این حرفا. آخه همون یهودی ها نصف شب که نگهبانا و سربازا همه یا خواب بودن یا مست و پاتیل و مشغول یه کارایی میرن دروازه شهرو به روی عمو کورش خودمون که از همین ولایت ایران زمین بوده باز می کنن و راهش می دن تو و دردسرت ندم، کورش بابل رو میگیره و کلی هم به همه حتی به شاه بدجنس و از خدا بی خبر اونجا حال و حول میده و دست آخرش هم یهودیا رو آزاد میکنه میرفسته برن پی کارشون هر جایی که دلشون خواست. حتی کورش بهشون کمک مالی و حالی و عمله و اکره ای هم می کنه که بتونن دوباره معبد خراب شده شون رو از نو تو اسرائیل بسازن! آره.

خلاصه جونم برات بگه، این تازه اول ماجراس! بعد که کورش تو سن 50 سالگی تو یه جنگی تو یه جایی میمیره و پسراش هم که جانشینش می شن ولی زیاد دووم نمیارن (تازه میگن یکیشون هم بنده خدا دیوونه میوونه از آب در اومده بوده و اینا) بالاخره یه پسر دایی یا پسر عموی دور آ کورش سرو کله ش پیدا میشه و میگه من شاهم و چه کارا که نمیکنه. مثلاً همین تخت جمشید خودمونو میگن که به دستور اون ساخته شده یا تو مصر کانال زده و یه سری جاهای دیگه رو هم میره فتح میکنه و می چسبونه سر املاک سابق ولایت ایران و فته های مخالفان و ناراضی ها و دگر اندیشان رو هم خوب سرکوب میکنه و میخوابونه و چی و چی. اما از همه مهمتر، حداقل برای یهودی های اسرائیل تو اون زمان، این بوده که داریوش اونا رو از مالیات هم معاف میکنه!


روشن شد؟


پس حالا خوب گوشاتو وا کون ببین چی میخوام بگم: همین الانش هم آمریکا و خیلی جاهای دیگه دارن به اسرائیل یه همچین باج و بوجایی میدن و نه فقط این امت برده سابق و ارباب فعلی دنیا مالیات به کسی نمیده، که حتی جیره و مواجب مردم کشورش هم به اضافه حقوق و مزایا و حق بدی آب و هوا و خیلی چیزای دیگه هم بهشون میرسه. اصاً چرا راه دور بریم، مگه خود شخص شخیص جنابعالی تو این چهار پنج سال گذشته که رییس جومهور ایرون خودمون شدی، این همه به اسرائیل زیر میزی کمک نکردی، اونم به بهانه کمک به لبنان و افغانستان و ترکستان و نمدونم دیگه بگو، مثلاً روسیه و اوکراین و اینجا و اونجا؟

حالا این که هی میگی غرب به اسرائیل کمک نکنه خوب برای اسرائیل هم که کاری نداره، میره یه جوری از جیب شرق خرجش رو در میاره دیه! شرق نشد، از شمال میاره، شمال نشد از جنوب و بگیر و برو تا شد شد بعدی. خیلی هم که این جماعت دوباره اسیر و برده و مجبور به بیگاری بشن، بالاخره دوباره یه آدم قلچماقی رو پیدا میکنن اجیر میکنن مزدشو میدن سرباز جمع کنه و بره از هر جایی که هستن نجاتشون بده و پول نفت رو به امید حق و دست بریده حرضت عباس و یاری امام زمان عج ببره سر سفره ها شون! تازه به حجاب مجاب شل یا سفتشون هم کاری نداره که نداره که نداره!


به خدا!


آره بابام، اگه هنوز از چم و خم سیاست سر در نیاوردی بیا همین جا پیش داییت، خودم یادت میدم.

فعلاً قربون تو!

زت زیاد چاکرتم هستیم به مولا. سلام برای اهل منزل و ابوی و اخوی و همه اهل محلتونم داریم.

-- جاهل خلافکار ، Mar 26, 2010 در ساعت 12:28 PM

قابل توجه اقای محمود احمدی نژاد «مؤسسه‌ى بين‌المللى "شرايط كار در خارج" (ئى سى اى ECA) استاندارد زندگى در ۲۵۴ شهر بزرگ جهان را بررسى كرده است. برن و كپنهاك بر سكوى نخست ايستاده‌اند. بغداد آخرين رتبه را دارد و تهران تنها ۲۳ رده از بغداد جلوتر است. » راديو آلمان

-- کاوه ، Mar 26, 2010 در ساعت 12:28 PM

"مهر ورزی" یا "خل وضعی" ؟!!

-- بدون نام ، Mar 26, 2010 در ساعت 12:28 PM