رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۱۰ اسفند ۱۳۸۸

هشدار دوباره احمدی‌نژاد به اسرائیل و غرب

محمود احمدی‌نژاد از رهبران کشور‌های غربی خواست که «توبه» کنند و به اسرائیل هشدار داد در صورت شروع جنگ در منطقه، به طور حتم «نابود» خواهد شد.

آقای احمدی‌نژاد که امروز یکشنبه در همایش همبستگی ملی و اسلامی برای آینده فلسطین سخنرانی می‌کرد، از کشور‌های منطقه هم خواست که در مناقشه فلسطین و اسرائیل، دست‌کم، «بی‌طرف» باشند و مانع ملت‌های خود برای دفاع از آرمان فلسطین نشوند.


به گفته رئیس دولت دهم، دوران اسرائیل به «پایان» رسیده و رهبران آن بهتر است با «جنایت»، پرونده خود را سنگین‌تر نکنند.

وی همچنین به کشور‌های غربی و تل‌آویو هشدار داد در صورتی که حقوق ملت فلسطین را نپذیرند، «دست قدرت خدا که از آستین مقاومت فلسطین درآمده است، صحنه منطقه را از لوث وجود شما پاک خواهد کرد.»

احمدی‌نژاد حدود ۱۰ روز پیش نیز در گفتگویی تلفنی با حسن نصر‌الله دبیرکل حزب‌الله، به اسرائیل هشدار داده بود در صورت شروع جنگ در منطقه، نابود خواهد شد.

رئیس دولت دهم گفت که «ملت‌های اروپا و آمریکا با صهیونیست‌ها مخالفند و خواهان پایان دادن به حیات ننگین اندیشه صهیونیستی هستند»

وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت که «مستکبران» در طور تاریخ در برابر پیامبران صف‌آرایی کرده‌اند و «این نبرد تا امروز ادامه دارد و حوادث به گونه‌ای هدایت شده است که سرنوشت نبرد حق در برابر باطل و راه هدایت، در منطقه ما رقم خواهد خورد و کانون اصلی آن فلسطین است.»

احمدی‌نژاد افزود: «امروز نجات فلسطین، نجات همه افراد بشر و شکست اسرائیل، شکست همه مستکبران و شیاطین برای برپایی جهانی سرشار از صلح، عدالت و محبت است.»

رئیس دولت دهم همچنین گفت که «ملت‌های اروپا و آمریکا با صهیونیست‌ها مخالفند و خواهان پایان دادن به حیات ننگین اندیشه صهیونیستی هستند.»

همایش دو روزه همبستگی ملی و اسلامی برای آینده فلسطین، امروز یکشنبه با انتشار قطعنامه‌ای به کار خود پایان داد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

آفرین حاج محمود تو باید از طرف امام عج نسخه ی توبه برای همه بپیچونی. چه داخله چه خارجه. ....

-- بدون نام ، Feb 28, 2010 در ساعت 03:00 PM

ماشاالله با پول ما چه گردنی کلفت کردن

-- بدون نام ، Feb 28, 2010 در ساعت 03:00 PM

قیافه ی اینها به سه بقال یا سه قصاب بیشتر می خورد تا روسای تروریستی جهان مدرن. شما مثلا قیافه ی لنین و استالین خدا بیامرز را در نظر آورید. یا قیافه ی کارلس که پدر معنوی همه ی اینان است.

-- بدون نام ، Feb 28, 2010 در ساعت 03:00 PM

دقت شود محمود ... از اشغال دوکشور همسایه مان عراق (تحت رهبری دوستان فاسد نظام مثل نوری مالکی و چلبی) و افغانستان (با حکومت قاچاقچیان مواد مخدر) و حقوق مردم آنها هرگز سخنی به میان نمی آورد و پولهای کشور را در جیب مشعل و نصرالله بعنوان رهبران ملت فلسطین میریزد. رهبران مبارزی!!! که حتی در میان ملت خود زندگی نمی کنند. اولی در سوریه زندگی می کند و دومی در لبنان. یادمان بیاید که خمینی هم ١٥ سال درعراق زندگی می کرد و در عمرش نه یک روز کار کرده بود و نه حتی یکروز مزه اسارت در زندان را کشیده بود. عبدالناصر در مصر هم قبل از جنگ ٦ روزه اعراب و اسراییل مانند محمود شعارهای سنگین میداد و بعد از شکست شرم آور اعراب امام زمان هم ظهور نکرد.

-- بدون نام ، Feb 28, 2010 در ساعت 03:00 PM

«نون لنا»
----------------------------------------------------
نقل است روزی "عمر" و "ابوبکر" همراه با "حضرت علی" در راهی می رفتند ، بطوریکه "حضرت علی" در وسط بود و "ابوبکر" و "عمر" در دو سوی او ؛ چون "حضرت علی" کوتاه قد بود و "عمر" و "ابوبکر" هر دو بلند قامت بودند ، "عمر" باب شوخی را با حضرت گشود و گفت :

- انْتَ بيننا كْالنون في‌لَنا .

یعنی تو در میان ما چون نون لنا هستی .

کنایه از آنکه من و "ابوبکر" لام و الف قد بلند دو سوی لنا و تو نون قد کوتاه وسط آن هستی .

"امام" بلافاصله در جواب "عمر" گفتند :

- لَوْلَمْ اَكُنْ بَيْنكما لَكنْتُمالا .

یعنی اگر حرف نون از میان ( لنا ) برداشته شود ، (لا) خواهد ماند ، که به معنی نفی و نیستی است . کنایه از آنکه شما هم بدون من هیچ هستید .

-- ضد نفت ، Feb 28, 2010 در ساعت 03:00 PM

"محمود نفتی" خطاب به "خالد مشعل" :
بپا نفتی نشی !
دارم پول نفت رو میارم سر سفره ها .

-- ا.ن ، Feb 28, 2010 در ساعت 03:00 PM

به کامنت شماره 2: یک کمی دارید به مردم زحمتکش (بقال -قصاب و هر کاره ی دیگه)بی احترامی می کنید. خیلی از همین بقال و قصاب ها که قیافه های روشنفکری مثل لنین و (استالین گور به گور شده) و کارل مارکس رو ندارند خیلی روشنفکر تر از شما و این آقایون هستند. از جمله پدر بزرگ خود بنده!! در ضمن اگر کامنت می گذارید حداقل مطالعه درست داشته باشید. استالین خدابیامرز؟؟شوخی می کنید؟؟ و کارل مارکس پدر معنوی کی بود؟؟

-- بدون نام ، Feb 28, 2010 در ساعت 03:00 PM

راسته می گن ریگی موقع دستگیری خودکشی کرده مرده این یارو هم که داره اعتراف می کنه بدل ریگی هست که پاسدار خود رژیمه ؟

-- از یه سایت دیگه گداشتم ، Feb 28, 2010 در ساعت 03:00 PM

نابود باد نفت خانمان سوز ایران ؛
زنده باد حکومت ملی ،
زنده باد جامعه مدنی ،
زنده باد مالیات ،
زنده باد دموکراسی.

-- ایران سبز آزاد ، Feb 28, 2010 در ساعت 03:00 PM

توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند .اصلا ... اسرائیل و فلسطین.

-- قره قوروت ، Feb 28, 2010 در ساعت 03:00 PM

دوست عزیز پدر بزرگ خود بنده هم قصاب بود چن قدر شما احساساتی هستید پدر بزگ مادری من از اهالی رشت بود و لاحافدوز و پدر بزرگ پدری من از اهالی تبریز بود و زیر گذر قصابی داشت و البته عموی من هم بقالی و اینها هرگز رییس دولت های تروریستی نشدند. مقصود بنده این است که هر کسی باید برود سر کار خودش. قصاب را اگر رییس دانشگا و بیمارسات کنند مصیبت است . همچنانکه اگر پزشک جراح را هم بیاورند بکنند قصاب ! اینکه دیگر بد آمدن ندارد عزیز دل ! اینهم از آن افه های بد ست.
قربانت میروم هزاربار
وبگو مرگ بر ارتجاع
و
زنده باد جمهوری ایران

-- بدون نام ، Feb 28, 2010 در ساعت 03:00 PM

این ...تا سر ما رو با اراجیفش بدست اسرائیلیها به باد نده دست بردار نیست

-- رحمان ، Mar 1, 2010 در ساعت 03:00 PM

احمدی نژاد با تحریک اسرائیل آرزو میکند بلکه بمبی از طرف اسرائیل به ایران پرتاب شود و همچون خمینی که با تحریک صدام حسین و جنگ با عراق رژیم را حفظ کرد باز هم چند سالی همچون لاشخورها تا استخوان ملت را بخورند .غافل از آنکه چون به استخوان رسیده راه گلویشان گیر خواهد کر

-- Bahram ، Mar 1, 2010 در ساعت 03:00 PM

ما همه باید بدانیم که دولت ایران از مساله فلسطین و مردم فلسطین استفاده ابزاری می‌کند. برای دولت ایران نه مردم ایران ، نه مردم فلسطین و نه مردم لبنان اهمیت دارد. اینها فقط فکر منافع خودشان هستند. ( مافیا ) . به چهره این دو در کنار احمدی‌نژاد نگاه کنید. انگار که زورکی ایستادند کنار این نادان .

-- نوید ، Mar 1, 2010 در ساعت 03:00 PM