رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۱۱ مرداد ۱۳۸۸

جبهه مشارکت: دادگاه، شویی مضحک بود

جبهه مشارکت ایران اسلامی با انتشار بیانیه‌ای، دادگاه امروز جمعی از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر را «شویی مضحک» نامید.

مشارکت در بیانیه خود نوشته است که «کودتای انتخاباتی اقتدارگرایان، با آغاز شوی مضحک دادگاه فله‌ای» جمعی از بازداشت‌شدگان اخیر، وارد «مرحله‌ای» تازه شد.

به نوشته جبهه مشارکت، آنچه بیش از هرچیز در دادگاه امروز شنبه «جلوه‌گری» کرد، متن دادخواست مدعی‌العموم بود.


در این بیانیه آمده است که «آنها به قدری از به زمین سفت خوردن کودتایشان در جامعه دچار شوک و عصبیت هستند که حاصل آن بیانیه‌ای آشفته و ضعیف در حد سرمقاله‌های آشنای کیهان از کار در آمده که مرغ پخته را هم به خنده می‌اندازد.»

به باور نویسندگان این بیانیه، متن کیفرخواست حاکی از «عمق کینه جریان اقتدارگرا» از هشت سال دوران اصلاحات و رهبر آن محمد خاتمی است.

«ایراد اتهاماتی بی‌اساس بر پایه یکسری شواهد بی‌ربط» از دیگر ویژگی‌های متن کیفرخواست از سوی جبهه مشارکت عنوان شده است.

«به جای راه‌اندازی این شوهای تبلیغاتی، چه بهتر است که فکری به حال پاسخ گویی‌تان در برابر دادگاه ملتی کنید که روی واقعی شما را به عینه در ۵۰ روز اخیر، حیران و بهت‌زده و سوگوار شهدای خویش به تماشا نشسته‌اند»

این بیانیه یکی از اهداف «ستاد کودتا» را برخورد با احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب و نیز تشکل‌های مستقل غیر دولتی عنوان کرده است.

جبهه مشارکت همچنین در دفاع از فعالیت‌های حزبی خود در دوره‌های مختلف آورده است: «مگر برنامه‌ریزی یک حزب قانونی برای کسب قدرت و ورود به نهادهای انتخاباتی از طریق رای مردم جرم است؟ یا قرار است احزاب را هم تنها به عنوان مجیزگو به رسمیت بشناسید؟»

مشارکت در بخش دیگری از بیانیه خود از مقام‌های جمهوری اسلامی پرسیده است:«آیا آنها که بحران می‌آفرینند تا جمهوریت نظام را به محاق ببرند خادم هستند و آنهایی که پرهیز از بحران و تبدیل آن را به مقوم رکن جمهوریت نظام دنبال می‌کنند، خائن‌اند؟»

این بیانیه در ادامه خطاب به «اقتدارگرایان» آورده است: «چه خوب دشمنی و کینه عمیقتان را نسبت به مردمسالاری نشان داده‌اید. همین دم خروس‌هاست که شائبه دست بردن در آرای ملت را دامن می‌زند.»

«آنها به قدری از به زمین سفت خوردن کودتایشان در جامعه دچار شوک و عصبیت هستند که حاصل آن بیانیه‌ای آشفته و ضعیف در حد سرمقاله‌های آشنای کیهان از کار در آمده که مرغ پخته را هم به خنده می‌اندازد»

مشارکت در خصوص «اعتراف‌های» محمدعلی ابطحی نیز نوشته است که دیدگاه‌های وی درباره مسائلی که در دادگاه بیان کرد، «همان» است که در زمان آزادی، بیان کرده بود.

جبهه مشارکت ایران اسلامی، روند دادگاه امروز را «رسوا، بی‌خاصیت و منزجرکننده» خواند و خواستار امکان حضور «اسرای در بند» جریانات اخیر در بین خانواده‌های خود و دستیابی وکلای آنها به پرونده‌های موکلانشان شد.

این حزب سیاسی به جریان حاکم نیز هشدار داد: «به جای راه‌اندازی این شوهای تبلیغاتی، چه بهتر است که فکری به حال پاسخ گویی‌تان در برابر دادگاه ملتی کنید که روی واقعی شما را به عینه در ۵۰ روز اخیر، حیران و بهت‌زده و سوگوار شهدای خویش به تماشا نشسته‌اند.»

پس از ناآرامی‌هایی که در اعتراض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در ایران رخ داد، دفتر جبهه مشارکت در تهران پلمب و تعدادی از اعضای این حزب بازداشت شدند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

عضو اتحادیه لجن پراکنی دولت کودتا "کفار": هاشمی، خاتمی، موسوی و کروبی را هم محاکمه کنید

کودتاچیان ترمز بریدند

فارس عضو اتحادیه لجن پراکنی دولت کودتا "کفار" (کیهان.فارس.ایرنا.رجا):

هاشمی، خاتمی، موسوی و کروبی را هم محاکمه کنید

خبرگزاري ارگان کودتاچیان (فارس) که از صبح امروز بار دیگر ترمز بریده است، در خبری خنده‌دار خواستار محاکمه‌ی هاشمی، خاتمی، موسوی و کروبی شد.

این خبرگزاری به نقل از دبير اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان مستقل نوشت: بر اساس اعترافات واضح ابطحي، خاتمي، هاشمي، موسوي و كروبي نيز بايد در دادگاه حاضر و محاكمه شوند.
این مصاحبه‌ شونده‌ی فارس گفت: آنچه كه از اين اعترافات بر مي‌آيد و از قبل نيز مشخص بود، اين است كه خون‌هاي ريخته شده مردم بي‌گناه به گردن ميرحسين موسوي است كه در اين راه خاتمي، كروبي و هاشمي و برخي از آقازاده‌هاي آنها او را همراهي كردند. اين افراد بايد براي ارائه توضيحات در دادگاه حاضر شوند و در صورت اثبات جرم، قانون در مورد آنها اجرا شود، ضمن اينكه اعترافات ابطحي در باب نيات هاشمي‌رفسنجاني براي ضربه زدن به رهبري و رئيس‌جمهور، قابل تامل است و نمي‌توان به سادگي از آن گذشت.

-- بدون نام ، Aug 1, 2009 در ساعت 05:00 PM

نام و نشان یک شهید دیگر جنبش سبز: مصطفی کیارستمی


نمازجمعه 26 تیر به شهادت رسید


نام و مشخصات یک شهید دیگر جنبش سبز مردم ایران مشخص شد. شهید مصطفی کیارستمی که گناهی جز شرکت در اولین نمازجمعه سبز تهران نداشت، در حاشیه نمازجمعه با ضربه‌ی باتوم به سرش مصدوم شده و چند ساعت بعد به شهادت رسیده است.


به گزارش «موج سبز آزادی»، مصطفی کیارستمی، متاهل و 22 ساله، در نمازجمعه 26 تیر ماه گذشته که به امامت هاشمی رفسنجانی برگزار شد، در مقابل دانشگاه تهران توسط نیروهای بسیجی و لباس شخصی مضروب می‌شود. نیروهای سرکوبگر دولت کودتا با باتوم به شدت بر سر این جوان برومند می‌کوبند، به نحوی که وی دیگر قادر به برگشت به منزل نبوده است. در نتیجه به ناچار با مادرش تماس می‌گیرد و تلفنی از وی درخواست کمک می‌کند.


گزارش رسیده به «موج سبز آزادی» حاکی است پس از آنکه مادر مصطفی او را به خانه باز می‌گرداند، متوجه وخامت حال وی می‌شود و پسرش را به بیمارستان کسری تهران منتقل می‌کند. اما این جوان بی‌گناه به علت خون‌ریزی مغزی ناشی از اصابت باتوم، همان شب فوت می‌کند؛ اما علت مرگ او، سکته‌ی مغزی اعلام می‌شود.


پیکر این جوان شهید، روز شنبه بعد در گورستان بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد و بدین ترتیب این جوان ناکام که تنها 22 سال داشته و به تازگی نامزد کرده بود، قربانی وحشیگری ماموران می‌شود؛ وحشی‌گری‌ای که سردار احمدی مقدم نامش را «زیاده‌روی» می‌گذارد.


گزارش رسیده به «موج سبز آزادی» حاکی است مادر این جوان شهید که از این اتفاق ناگوار بهت زده شده بود، تاکنون از افشای علت مرگ جوان 22 ساله و رشید خود بیمناک بود و هنوز هم از شوک ناشی از مرگ فرزندش بیرون نیامده است.

-- بدون نام ، Aug 1, 2009 در ساعت 05:00 PM


در تک تک کلمات ابطحی ،

آثار خون ، شکنجه وحشیانه و تهدید به مرگ عزیزان هویدا بود !

آقای ابطحی اعترافاتت هرچه باشد ؛ ما از تو حمایت می کنیم


آقای ابطحی عزیز همه ی ما می دانیم که چه قدر در زندان آزار دیده اید و تحت فشار بوده اید و همه می دانیم که چقدر تهدید شده اید و در این مدت چه سختی هایی را متحمل شده اید . هم اطلاع داریم که خانواده ی شما از نبود شما پیوسته در بی تابی بوده و حتی یک دقیقه ی خوش نداشته .
و می دانیم که اعترافات شما و شاید بسیاری از دوستان دیگر تحت تاثیر همین فشار های روانی و جسمیست … پس شک نداشته باشید آقای ابطحی که مردم حامی شما هستند و اعترافات شما هرچه باشد مردم شما را دوست دارند و برای شما بیشترین احترام را قائلند .

آقای ابطحی شما و دیگر دوستان در بند بیشترین و بهترین حامیان را دارید پس شک نکنید که در این مسیر پیروزی براش شماست و بازنده ی اصلی این بازی آقایان مرتضوی و دیگر همکارانشان هستند که با زور و شکنجه از متفکرین ایرانی قصد اعتراف گیری دارند .
اعترافات شما هرچه باشد و بر علیه هر که باشد ما به خوبی شما رو درک می کنیم و قوی ترین حمایت ها را از شما خواهیم کرد .

-- بدون نام ، Aug 1, 2009 در ساعت 05:00 PM


سه خبر ویژه از اوین یا درباره‌ی زندانیان آن به دست «موج سبز آزادی» رسیده است که در ادامه می‌خوانید

خبر اول اینکه منابع موثق اعلام کرده‌اند چند تن از زندانیان سیاسی جوان‌تر در ساختمانی خارج از اوین که فاصله‌ای 15-20 دقیقه‌ای با اوین دارد، نگهداری می‌شوند. محل دقیق این ساختمان و قانونی یا غیر قانونی بودن این بازداشتگاه مشخص نیست.


خبر دوم اینکه یکی از خانم‌های آزاد شده از اوین، خبر داده که از سلول کناری، صدای سمیه توحیدلو را به همراه چند نفر دیگر می‌شنیده که روحیه‌ی خوبی داشته‌اند و با هم سرود دسته‌جمعی می‌خوانده‌اند.


خبر سوم اینکه سعید نورمحمدی، عضو جوان جبهه مشارکت، پس از 29 روز بالاخره با خانواده‌اش تماس تلفنی داشته و از سلامتی خود خبر داده، اما نسبت به اتمام یا عدم اتمام بازجویی‌هایش ابراز بی‌اطلاعی کرده است.

__._,_.___

-- بدون نام ، Aug 1, 2009 در ساعت 05:00 PM


آیت الله مکارم شیرازی از طرفداران جناح های مختلف سیاسی خواست اختلاف سلیقه‌ها را تبدیل به اختلاف در اصول و اهداف کلی نکنند و تاکید کرد: برای رسیدن به آرامش بیشتر لازم
است تکلیف زندانیان اخیر هر چه زودتر روشن شود و همه از بلا تکلیفی در آیند
به گزارش خبرگزاری مهر، این مرجع تقلید شب جمعه در صحن جامع رضوی در بیاناتی که بعد از اداء نماز مغرب و عشاء درباره دعاو شرایط اجابت دعا داشت ، گفت : جامعه ما بحمدالله رو به آرامش می‌رود، مشروط بر اینکه از ادبیات ستیزه‌جویانه که اکنون حاکم بر بعضی از جراید و سایت‌هاست، بپرهیزیم و به شایعات دروغ و تنش‌زا که بازار داغی دارد، دامن نزنیم.


این مرجع تقلید ادامه داد: به فکر آینده باشیم و بدانیم این امور علاوه بر اینکه موجب ناآرامی فکری مردم می‌شود به فعالیت های شدید لطمه وارد می‌کند و خسارات زیادی به دنبال دارد.


وی اظهار داشت: برای رسیدن به آرامش بیشتر لازم است تکلیف زندانیان اخیر هرچه زودتر روشن شود؛ آنهایی که خطایی ندارند یا خطایشان بر طبق رافت و رحمت اسلامی قابل ارفاق است، هرچه زودتر آزاد شوند و امیدواریم تا نیمه شعبان میلاد مبارک حضرت مهدی (ارواحنا فداء) هیچ یک از این زندانیان در زندان نمانده باشند و آنها که جرم قابل توجهی دارند نیز از بلاتکلیفی درآیند.

-- بدون نام ، Aug 1, 2009 در ساعت 05:00 PM


صدها نامه پستی مردم قزوین در اعتراض به کودتا
صدها تن از مردم قزوین با ارسال نامه‌هایی به رئیس مجلس و نمایندگان این شهر، خواستار ابطال انتخابات، برگزاری مجدد آن و آزادی زندانیان سیاسی شدند.

گزارش «موج سبز آزادی» از قزوین حاکی است صدها تن از مردم شهر قزوین و شهر صنعتی البرز با ارسال نامه‌هایی به علی لاریجانی، رئیس مجلس، و محمدحسن ابوترابی و قدرت علیخانی، دو نماینده این شهر در مجلس هشتم، خواستار بازگشت آنها به خواسته‌های ملت شدند.

خواسته‌هایی که در این نامه‌ها به آنها اشاره شده، شامل نایستادن در برابر خواست ملت، ابطال انتخابات قبلی، برگزاری انتخابات مجدد، آزادی زندانیان سیاسی و محاکمه مجرمان حوادث اخیر بوده است.

گزارش «موج سبز آزادی» حاکی است این نامه‌ها از طریق پست ارسال ارسال شده و شهروندان قزوینی هنوز از رسیدن نامه‌ها به
نمایندگان و رئیس مجلس مطمئن نشده‌اند. اما پیگیر نتیجه‌ی درخواست خود از نمایندگان هستند

-- بدون نام ، Aug 1, 2009 در ساعت 05:00 PM


منبع : مسنجر سايت قلم نيوز
مهم فوری و موثق: خانواده های زندانیان سیاسی فردا یکشنبه ساعت 11 در مقابل دفتر آقای شاهرودی(خیابان ولیعصر روبروی خیابان جامی (پاستور شرقی)) گرد هم می آیند تا اعتراض خود را به این دادگاه فرمایشی و اعتراف گیری زیر شکنجه ها اعلام کنند. آنها از مردم خواستند تا تنهایشان نگذارند و با حضورشان حمایت خود را اعلام کنند...رسانه شمائید

__._,_.___

-- بدون نام ، Aug 1, 2009 در ساعت 05:00 PM

در مورد ابطحی که همه میدونیم چرا ولی دیگرون خیلی عجیب بود آقا عبدالله ( رمضانزاده) اگه معلمم نبود ، اگه تو جبهه باهاش روزها بسر نکرده بودم این حرفا تو کتم میرفت ولی اون آقا عبدالله کجا و امروزی کجا
بنظرم باید تحقیقی صورت بگیره در پس از جنگ جهانی دوم علاوه بر روان درمانی در سلول ها قبل از محاکمات فرمایشی خصوصا در شوروی سابق و حتی اواخر دوران آلمان نازی از شیوه اعترافات داروئی استفاده میکردن ...اگه اشتباه نکنم پرباربیلات سدیم بود که پس از تزریق طرف عین بلبل هرچی میخواست واست اقرار میکرد کاملا غیر ارادی ...!!!
بجاست تحقیق کنیم من آقا عبدالله رو میشناسم ...از رادیو زمانه هم میخام مقاله ای پس از تحقیق و بررسی های شواهد تاریخی آنچیزی که عرض کردم نگذارد جنبش با این سیاه بازی ها لت بخوره ...ممنون از زحماتتون

-- میبنا ، Aug 1, 2009 در ساعت 05:00 PM

سلام
توصیه من به همه بازداشت شدگان این است : که آنهایی که شما را بازداشت کرده اند فهمشان به اندازه یک مرغ است و انهایی که دستور بازداشت را صادر کرده اند فهمشان انقدر کم است که به حساب نمی آید و آنهایی که طراح این کودتای نظامی برای تثبیت یک دولت نامشروع و نظامی بوده اند انقدر نادان هستند که از کودتای 28 مرداد محمد رضا پهلوی درس عبرت نگرفتند و به شما اسیران در بند این ظالمان نادان توصیه می کنم به هر چیزی که می خواهند اعتراف کنید زیراکه شما در قلب این ملت جای دارید ما می دانیم که در بازداشتگاه کهریزک و سایر زندانهای مخوف بر سر شما همان بلایی را آوردند که هیتلر در هلوکاست انجام داده و نشانه های این شکنجه ها را زمانی شهدای خود را به خاک می سپردیم در جای جای بدن آن عزیزان آثار وحشیگری و ستمهای بسیاری را رویت نمودیم و خوشحالیم شما امروز زنده و فعلا سالم هستید و به خدا امیدوار باشید و بدانید انتقام خداوند از این ظالمین بسیار نزدیک است از اعترافاتی که کرده اید شرمنده نباشید چون هر کسی هم به جای شما بود همین کار را می کرد خداوند به شما و خانوادهای شما صبر جمیل عنایت نماید . ان الله مع الصابرین .

-- بدون نام ، Aug 1, 2009 در ساعت 05:00 PM

مجددا بازگشتم ...بقول مولانا آفتاب آمد دلیل آفتاب لطفا بخوانید....
نوروز-محمدرضا تابش:ابطحی ‌گفت قرصی به من می‌دهند که من را از هیاهوی این دنیا فارغ کرده است


دبیر فراکسیون خط امام(ره) مجلس گفت:« نحوه محاکمه بازداشت‌شدگان حوادث پس از انتخابات همه را بهت زده کرد.»

محمد رضا تابش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس،«پارلمان نیوز»،در خصوص محاکمه بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات در مجتمع امام خمینی که از صبح امروز آغاز شده است، گفت:« اراده ای فراتر از قانون و خواست مقام معظم رهبری نمی خواهد تا محاکمه دستگیرشدگان حوادث پس از انتخابات بصورت قانونی و با کمال عدل و انصاف برگزار شود.»

وی تاکید کرد:«ما مطمئن هستیم اگر مقام معظم رهبری از وضعیت نامناسب زندان‌ها ،نحوه برخورد با بازداشت شدگان و خانواده های آنان و عدم رعایت قانون در مواجه با آنها مطلع شوند،همچون دستور اکید برای تعطیلی بازداشتگاه" کهریزک"دستور رعایت عدل، انصاف و قانون را در مورد محاکمه بازداشت شدگان حوادث اخیر و برخورد با ناقضان قانون در زندان‌ها را صادر خواهند کرد.»


وی ادامه داد:«نحوه محاکمه دستگیرشدگان که در آن نه به وکلا دسترسی است و نه خانواده و حتی خود زندانی‌ها از اتهام‌ها مطلع نیستند، همه را بهت زده کرده است.»

تابش تاکید کرد:«ما نمی‌توانیم نگرانی خود را از این نحوه محاکمه اعلام نکنیم و امیدوار هستیم که این روش تکمیل سناریویی از پیش تدوین شده که همراه با نگهداری در خلاء و اعتراف‌گیری‌ها بوده، نباشد.»

وی یاد آور شد:«بعد از مدت‌ها بی‌خبری خانواده‌ها زمانی که اجازه تماس تلفنی کوتاه یا دیدار کوتاه داده شده بود تاکید شده بود هیچگونه اطلاعی از فضای بیرونی دادگاه به آنها منتقل نکنند.»

دبیر کل فراکسیون خط امام (ره)در خصوص پیگیری‌های فراکسیون و تعامل آن با رییس قوه قضائیه و هیات ویژه سه نفره دستگاه قضایی گفت:«فراکسیون تاکنون جلسات متعددی با رئیس مجلس، هیات سه نفره دستگاه قضایی و دادستان کل کشور و تهران داشته و مجموعه دغدغه‌ها و نگرانی‌های خود و خانواده‌های زندانیان را انتقال داده است.»

تابش ابراز امیدواری کرد:«با تدبیر و درایت کافی فضای کدورت زدوده شود و غبار از چهره نظام پاک گردد.»


نماینده اردکان در خصوص وضعیت حجاریان و اخبار ضد و نقیض در خصوص آزادی او گفت:«با پیگیری‌های فراکسیون قرار بود که ایشان از زندان به منزل استیجاری تحت نظر دادستانی منتقل شود که تلاش خانواده برای تهیه منزل بواسطه مخالفت موجرین با حضور دائم ماموران دادستانی به نتیجه نرسید.»

وی ادامه داد:«بر اساس اخبار واصله هم اینک دادستانی ایشان را در حصر خانگی قرار داده است.»

تابش تصریح کرد:«برخی از بازداشت شدگان خارج از زندان اوین نگهداری می‌شوند و با توجه به قضایای پیش آمده در بازداشتگاه" کهریزک"، امیدواریم با دستور مقام معظم رهبری این دسته از بازداشت شدگان به بازداشتگاههای قانونی انتقال یافته و امکان تماس آزادانه آنها با خانواده هایشان و ارتباط با وکلا و محاکمه آزاد و قانونی آنها فراهم شود.»

وی تاکید کرد:«در حال حاضر بازداشت شدگان در شرایط بسیار بدی قرار دارند و بسیاری از آنها مورد ضرب و شتم و اذیت و آزار قرار گرفته‌اند و اخبار نگران کننده‌ای از طریق خانواده های آنان اعلام شده است که بواسطه التهاب جامعه بنا ندارند آن را عمومی کنند.»


تابش در خصوص وضعیت محمد علی ابطحی به نقل از همسر ابطحی که اخیرا به ملاقات او رفته بود، اظهار داشت:« بعد از 43 روز که همسرم را دیدم حدود 18 کیلو وزن کم کرده‌بود و آقای ابطحی می‌گفت که چند روزی است که قرصی را به من می‌دهند که من را از جار و جنجال و هیاهوی این دنیا فارغ کرده است.»

وی خاطر نشان کرد:«ابطحی به همسرش گفته بود این قرص من را بسیار آرام می‌کند.»

-- میبنا ، Aug 1, 2009 در ساعت 05:00 PM

جبهه مشاركت درست مي‌گويد كه «دادگاه شويي مضحك بود» اما اين فقط يك سكانس از يك قسمت از شوهاي سريالي سي ساله است كه به ايرانيان نشان داده‌اند. البته اونها سريال مهملات و توهم را آغاز كردند اما حقيقت ملت ايران آن را به اتمام مي‌رساند.

-- مرتضي ، Aug 1, 2009 در ساعت 05:00 PM

ابطحی دمت گرم! چه قشنگ کاغذ را بالا گرفتی و از روش خوندی
سالار خوشحال شدم که زنده ای
از زیر دست جواد آزاده بیرون بیا به هر اعترافی که می شه
ما به زنده ی تو بیشتر نیاز داریم
مرد
ببین چه کونه فکرند که می اندیشند سرو ته بازی به این سادگی هم می آید
-----------------------
محمود احمدی نژاد! ابل...ها مرد!
علیرضا علی احمدی! آقای وزیر! (حیفم آمد بگویم وزیر اما وزیر احمدی بودن که هنر نیست)
و سایر وزرای علم و صنعتی
درب ورودی دانشگاه علم و صنعت را حتما یادتان هست که دکتر صالحی را کتک زدید و سر و پا خاک آلوده به کلاسها آمدید و خوشحال زوزه کشیدید که تکلیف شرعیمان را انجام دادیم،مردان کوچک مغز انروز ما به شماها حاج و واج نگاه کردیم. لبخند زدیم و شما نادانها پنداشتید باورتان کرده ا یم،لبخند می زدیم چون نمی شد بخندیم پر رو می شدید.
صالحی مثل خودتان بود اما مقام و پولش بیشتر و البته آن زمان اصلاح طلب شده بود و . . . هنوز هم رانت می خورد، و هنوز هم می خورد (به فتح ر) !!!!!!! و من هنوز یادم هست هردوتان به دخترها تذکر حجاب می دادید و زیر چشمی خوشگل تر ها را دید می زدید.
. . . . .
زوزه ای کشیدی (خنده ی همیشگی ات) و نمیدانستی ظریفی قبل از ورودت گفته بود امروز بوی گندت بیشتر بلند می شود ( و ما از زیر بغل پاره ات بوی گندت را بیشتر استنشاق می کردیم و به آن همکلاسیمان تایید می دادیم). ما لبخند می زدیم به تلاش شما که سعی می کردید ما را قانع کنید. شما تلاش می کردید و ما لبخند می زدیم.
امروز هم شما بوی گندتان بیشتر در امده و تلاش می کنید ما را قانع کنید، اما ما لبخند نمی زنبم چون آن ظریف در میان ما نیست، آن ظریف از روی کاغذ حرفهای شما را می خواند. ظریف ما امروز شکنجه شده 18 کیلو لاغر شده و هنوز با ظرافت کاغذش را بالا می گیرد و . . .
مرد کوچک! ...
رها کن صندلی قدرت را، به تو و یارانت نمی آید
راستی آیا حاج علی احمدی (برادر آقای وزیر) بالاخره نقش قالیچه سلیمان در پیشبرد صنایع هوایی را درک کرد! (هنوز بیستی که گرفتم را فراموش نکرده ام)
بروید همان مشق هایی که ما سعی می کردیم در حد فهم شما بنوبسیم را بخوانید به ما بیست بدهبد، ظریف ما امروز در حد فهم شما حرف زد، بیست او را بدهید و آزادش کنید. ما به مشقی که به شما پس داد روزی خواهیم خندید

-- سالار ، Aug 1, 2009 در ساعت 05:00 PM

کسی حواسش به علامت پیروزی (V) دست عطریانفر تو عکس هست!؟

-- بدون نام ، Aug 1, 2009 در ساعت 05:00 PM

دوستانی که به یزیدیان اعتراض می کنید یادتان باشد اگر دستگیر شدیم به همه چیز اعتراف کنیم هرچه گفتندو ابطحی ودیکران در دل ماجادارند حتی بیشتر از قبل

-- اکبر ، Aug 2, 2009 در ساعت 05:00 PM

عجالتا فکر کنم مرغ پخته در این مورد خاص در قابلمه گریه می فرمایند!
ضمنا، اینا می خواستند یه چیزی قبل از تنفیذ سر هم کنند و بدن به حلق مردم، همین! صبر می کنیم.

-- ممدآقا ، Aug 2, 2009 در ساعت 05:00 PM