رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۳۱ تیر ۱۳۸۸
آیت‌الله خامنه‌ای:

«نخبگان مراقب باشند سقوط نکنند»

آیت‌الله علی خامنه‌ای، به نخبگان جمهوری اسلامی هشدار داد که در معرض «امتحان عظیمی» قرار گرفته‌اند و در صورتی که در این امتحان موفق نشوند، «سقوط» خواهند کرد.

آقای خامنه‌ای که امروز دوشنبه در جمعی گروهی از مسئولان جمهوری اسلامی سخن می‌گفت، افزود که هر فردی با هر عنوان و موقعیتی، اگر بخواهد جامعه را به سمت ناامنی سوق دهد، از نظر عموم ملت ایران، «انسان منفوری» است.

اظهارات رهبر جمهوری اسلامی پس از آن‌که اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در خطبه‌های ۲۶ تیرماه نماز جمعه تهران، خواستار بازگرداندن «اعتماد از دست رفته» مردم به نظام جمهوری اسلامی شد، ایراد می‌شود.

آقای هاشمی پس از هفته‌ها سکوت درباره حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه، گفت که در این انتخابات، همه «ضرر» کرده‌اند و باید تلاش شود تا اعتماد عمومی بازگردانده شود.


دیدار سران با آقای خامنه‌ای و غیبت هاشمی رفسنجانی

محمد خاتمی رئیس جمهوری پیشین ایران نیز شب گذشته با انتقاد از وضعیت کنونی ایران، پیشنهاد کرده که برای برون‌رفت از این وضعیت «بحرانی»، مشروعیت دولت دهم به همه‌پرسی گذاشته شود.

آقای خامنه‌ای پس از این موضع‌گیری‌ها بدون اشاره به فرد یا گروه خاصی گفت: «همه باید مراقب گفتار و مواضع و حتی نگفتن‌های خود باشند، زیرا نگفتن مسائلی که باید گفت، عمل نکردن به وظیفه است و گفتن مسائلی که نباید گفت، عمل کردن بر خلاف وظیفه است.»

به گزارش ایسنا، وی نخبگان را به «هوشیاری» دعوت کرد و به آنها هشدار داد در صورتی که حرف‌ها و تحلیل‌های آنها «موجب بر هم خوردن امنیت جامعه شود، حرکتشان در خلاف مسیر ملت ایران است.»

آقای خامنه‌ای خطاب به کسانی که «سیاسی‌کاری را اقدام عقلائی می‌دانند» اظهار داشت که «اشتباه» می‌کنند، چرا که «سیاسی‌بازی‌ها خلاف عقل است.»

وی در بخش دیگری از سخنان خود، باردیگر رسانه‌های بیگانه را متهم کرد که در جریان اعتراض‌های خیابانی به نتیجه انتخابات، «اغتشاش‌گران» را «مردم» نامیده‌اند و در امور داخلی ایران دخالت کرده‌اند.

آقای خامنه‌ای گفت که هر فردی با هر عنوان و موقعیتی، اگر بخواهد جامعه را به سمت ناامنی سوق دهد، از نظر عموم ملت ایران، «انسان منفوری» است

به گفته آقای خامنه‌ای، «مردم، آن جمعیت میلیونی است که به محض دیدن این اغتشاشگران و مفسدان، خود را کنار می‌کشد و آنها را با دیده نفرت و انزجار نظاره می‌کند.»

اظهارات این مقام جمهوری اسلامی در حالی ایراد می‌شود که رسانه‌های رسمی ایران در هفته‌های گذشته، معترضان به نتیجه انتخابات را گروهی «آشوب‌گر» خطاب کرده‌اند.

محمود احمدی‌نژاد نیز طی سخنانی دو روز پس از برگزاری انتخابات، معترضان را «خس و خاشاک» نامیده بود.

اعتراض‌ها به نتیجه دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که اعلام شده، احمدی‌نژاد پیروز آن است، همچنان ادامه دارد.

شب گذشته، محمد خاتمی رئیس جمهوری پیشین ایران و مجمع روحانیون مبارز خواستند که برای برون‌رفت از وضعیت «بحرانی» کنونی، درباره مشروعیت دولت دهم، همه‌پرسی برگزار شود.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

...
...
رهبر معظم دیکتاتور!

بابا دیکتاتور شدن حساب و کتابی‌ دارد! اولش اینست که باید پیه خوکی روسی را به تنت بمالی, ملت را قلع و قمع کرده تا بمانی سر کار و حکومت را بدی به نور چشمی قاتل آدم کشت!

اینکه ممد علی‌ شاه قاجار هم از ترس مردم گارد مخصوص تزار روسیه را که قزاق‌ها بودند به ریاست ژنرال لیاخوف استخدام کرده بود برای دفاع از حکومت ننگین خودش و جلوی مردم ایستادند.

همانطور که دستور داد و ژنرال لیاخوف خانه ملت را هم نیز به توپ بست!

تو هم که ماشا الله مزدور هم از فلسطین، عراق، حزب الله لبنان، ونزولا آوردی برای سرکوب ملت. اگر میبینی‌ کافی‌ نیست، از پوتین جونت خواهش کن که لشگر روسیه را هم برای بقای حکومت ننگینت بفرستد.

تعارف چرا؟ مردم که داستان کودتای تو و کمک روس‌ها را میدانند! عوض اینکه بیأئی در رسانه‌ها و چاخانی آب غوره بگیری از مظلومیت خودت و اون پسر ...آقا مجتبی‌ صحبت کنی‌ که مردم بهت بخندند، بیا و ارتش روسیه را به جان آنها بینداز و کار را یک طرفه کن دیگه!

... نه تو نماینده خدا هستی‌ و نه امام زمان!

خودت را تیکه تیکه هم بکنی‌ کسی‌ غیر از مزدوران ...سپاه پاسدارن، اجیری‌های تروریست آدم کش فلسطینی، لبنانی و ارتش روسیه به داد تو و آقا مجتبی‌ نخواهد رسید!

حالا هی‌ به اون ...بارگاه ات یزدی بگو مزخرف بگه که تو را خداوند برگزیده! ... تو را چه به خدا؟

پاشو، پاشو! دست آقا مجتبی خانوم والده و دیگر ... را بگیر و برو در سوریه، پاکستان، لبنان و هر جهنم دره ای‌ که توی ...را قبول می‌کند بمان.

...!

-- بدون نام ، Jul 20, 2009 در ساعت 03:00 PM

نخبگان چه کسانی هستند؟ ببینید چقدر اجتماع را طبقه بندی کرده اند، مفسدان، اغتشاشگران،نخبگان،... کمترینش هم لابد خس و خاشاکند به عبارتی مردم!!!! خودش هم خودش را نایب می داند!!! اینهم از اسلام من در آوردی اینها! کو برابری؟ کو برادری؟

-- دوست ، Jul 20, 2009 در ساعت 03:00 PM

نمی فهم واقعا چه اتفاقی در حال رخ دادن است . اما رهبر ایران جدا نشان داد که درپس ان چهره ظاهرا پدرانه چه قدرت طلب کوچکی قرار دارد. حداقل سلف او شجاعت این را داشت که بی پرده صحبت کند.به هر حال به نظر می رسد اختلافات داخلی بین اقایان بالا گرفته و کار به تهدید کشیده شده. بیچاره برای بقا کسی جز احمدی نژاد ندارد.

-- بدون نام ، Jul 20, 2009 در ساعت 03:00 PM

آیینه آنوقت که گیری به دست
خود شکن آیینه شکستن خطاست
آقای محترم
خودت در حال سقوطی امیدوارم کل نظامتان سقوط کند. آمین

-- farshad ، Jul 20, 2009 در ساعت 03:00 PM

خامنه ای سقوط اخلاقی و مذهبی زیادی داشته و شان انسانی را به حداقل رسانده

-- بدون نام ، Jul 20, 2009 در ساعت 03:00 PM

خامنه ای سرانجام حرف درستی زد: « هر فردی با هر عنوان و موقعیتی، اگر بخواهد جامعه را به سمت ناامنی سوق دهد، از نظر عموم ملت ایران انسان منفوری است.»
آیا از ایشون ودار ودسته اش کسی منفورتر در ایران وجود دارد؟

-- بیژن باباکوهی ، Jul 20, 2009 در ساعت 03:00 PM

می گی راست راسی داستان داره خیلی جالب می شه!..............

-- جمهوری خواه ، Jul 20, 2009 در ساعت 03:00 PM

تو خود حجاب ایرانی و ایرانیت! نخبگان سقوط نخواهند کرد. این تویی که سقوط کرده ای و دیری ست که ساقط شده ای. اما مزدوران تا کنون در دروازههای قبرستانها مانع خاکسپاری شده اند. آنروزگار ما شمارمان کم بود اینک سیل بنیان کنی ترا و فرماندهان سپاهت را و و فرماندهعان بسیجت را خواهد کند. ما تا خاکسپاری برای هر روز مهیاییم.

-- بدون نام ، Jul 20, 2009 در ساعت 03:00 PM

من با چشم خودم در خیابان ولی عصر سابق دیم کسی روی دیوار نوشته بود:
خامنه ای خدا شده،
وای بحال ما شده!

و من می گویم:
خامنه ای خدا شدی،
بدتر از اشقیا شدی!...

-- یک زن ، Jul 20, 2009 در ساعت 03:00 PM

یک مثل معروف...واقعا که خر تو خر شده بین این اخوندها.....هم فال هم تماشاه...


یک خواننده اخبار

-- بدون نام ، Jul 20, 2009 در ساعت 03:00 PM

من با تمام وجود از آقای احمدی نژاد تشکر کرده که با کارهای خود چهره ...رهبر و نظام فاسد را توانست آشکار کند.

-- میثم ، Jul 20, 2009 در ساعت 03:00 PM

سلام
این هشدار ، تلاش و تقاضائی تهدید آمیز است برای جبران ناتوانی و ضعف و کاستی و کمبود نیروی حکومت و برای پیش گیری از ریزش بیشتر نیروهائی که گمان بود همیشه و در همه حال چشم و گوش بسته بر واقعیات گوسفندوار به دنبال بز گله رهسپار خواهند بود . سنگینی وزن این سوی ماجرا و بار ناتوانی و عجز دولت ، بار سنگین دفاع از این فرزند ناخلف حرام زاده را بر دوش عده ای اندک افکنده که قدرت کشیدن آن را ندارند ، پس به دنبال تطمیع و تهدیدند تا جبران کنند ، غافل از آنکه در این وانفسای سانسور یک سوی ماجرا و بهره مندی بی حد سوی حاکم ، چنین در میدان منطق باختن قابل جبران نیست و هر که وارد صف آنسوی ماجرا شود عرض خود برده است و آینده اش را خراب می کند .

-- علی ، Jul 20, 2009 در ساعت 03:00 PM

دیگر تردیدی باقی نمانده که رهبر از عالم غیب فرمان میگیرد و در همان عالم هم بسر میبرد .
چون در عالم واقعی که ما هستیم جریان چیز دیگریست کار از نخبه و عامی گذشته اوضاع
خراب تر از آنستکه با شاخ و شانه کشیدن بشود به چند ماه پیش برگشت آخوند های با هوش هم فهمیده اند . فعلا سلطان در توهم است و راه بازگشت هم برای خود باقی نگزارده

-- بدون نام ، Jul 20, 2009 در ساعت 03:00 PM

به گفته آقای خامنه‌ای، «مردم، آن جمعیت میلیونی است که به محض دیدن این اغتشاشگران و مفسدان، خود را کنار می‌کشد و آنها را با دیده نفرت و انزجار نظاره می‌کند.» مردم هم همان کار را کردند و به محض دیدن بسیجیها و لباس شخصیها خود را کنار کشیده و آنها را با دیده نفرت و انزجار نظاره کردند و همین باعث شده دستگیر شده و کتک خورده و قربانی بدهند!!!

-- بدون نام ، Jul 20, 2009 در ساعت 03:00 PM

ها؟ چی؟ چی شد؟ چی گفته؟ خیلی بامزه ست به خدا این. ...

-- موژان ، Jul 20, 2009 در ساعت 03:00 PM

می گفتند خامنه ای آخوند روشنفکری است. می گفتند سه تار می زند و از موسيقی اصيل ايرانی لذت می برد. می گفتند کتاب خوان است و کليدر دولت آبادی و اشعار شفيعی کدکنی را می خواند. مرحوم کيومرث صابری و زنده ياد محمد مختاری داستان های زيادی در باره اين وجه روشنفکرانه خامنه ای می گفتند. آيا واقعا اين همان خامنه ای است که اکنون اين گونه سخن می گويد و خود را تا سطح احمدی نژاد و همفکران او پايين کشانده؟

-- گل آقا ، Jul 20, 2009 در ساعت 03:00 PM

تازه اگر حضرت رهبر بیاید و یک قلم ان یک وشش میلارد دلاری را که مجتبی از اموال عمومی به سرقت برده است به حساب ملت واریز نماید در دادگاه مردم ایران از او خواهند پرسید - بقیه اش کو -- سهم امام از در امد نفت چقدر بوده و چقدرش به جیب جناب رهبر و اعوان و انصارش رفته است --- سهم حضرت رهبر و خانواده بی ابرویش در معاملات غیر نفتی چقدر بوده است و بالاتر از همه به چه دلیلی دستور کشتار مردم در کوچه و خیابان را داده است. رو راست بگم جناب رهبر السارقین قبر خودتو کنده ای البته اگر جسدت شانس رسیدن به گورستان را پیدا کند ....

-- بابک ، Jul 20, 2009 در ساعت 03:00 PM

آقاي خامنه اي شما از خردورزي سخن گفته ايد در صورتي که در رفتار و کردار شما هيچ نشانه اي از خرد ورزي مشاهده نمي شود ، شما به 40ميليون آراي انتخاباتي مردم اشاره کرده و روي آن مانور مي کنيد در صورتي که 4 ميليون راي ،شما در انتخابات بيشتر نداريد .چرا آرا مخالفين خود را به نفع خود مصادره مي مي نماييد ؟ اگر به خرد معتقد هستيد رفراندومي را که از ناحيه آقاي خاتمي و ديگر دل سوزان پيشنهاد شده بود مي پذيرفته و کشور را از بحراني که به آن مبتلا شده است نجات مي داديد و نيرو هاي انقلابي را تهديد نمي کرديد .و تلاش مي کرديد به جاي تهديد اعتماد مردم را جلب نماييد شما در سالروز مبعث پيامبر عظيم الشان اسلام به اخلاق و خرد ورزي اشاره کرديد ، بياد داشته باشيد که بني اميه و بني عباس هم تمام جنايات خود را تحت نام آن حضرت انجام مي دادند و حتي سر نواده رسول الله را به همين جرم که شما در سخنان خود در روز بعثت آن پبامبر در جمع حاميان خود بيان کرديد بريدند

-- بدون نام ، Jul 20, 2009 در ساعت 03:00 PM

همه جا بگویید این کلی گویی ها و هدف های اصلی را پشت پرده پنهان کردن ها دیگر پیش مردم خریداری ندارد. اگر خامنه‌ای صادق استب یاید و حرف دلش را بزند (که البته آن جمعه از هول چیزهایی گفت) که ما حساب کار خود را بدانیم. البته می دانیم، ولی این آقا فکر کرده می تواند همیشه با انشا گفتن دم از تله به در کند.

-- بدون نام ، Jul 20, 2009 در ساعت 03:00 PM

هشدار:

گزارش تلویزیونی پخش شده درباره آقای هاشمی، حساب شده ساخته شده- برای جنگ روانی (با مشاورت ک گ ب).

امیدواریم با حرف های امروز خامنه ای، مقدمه زدن آقای هاشمی نباشد!!!.

تاکید بر “قانون” در این گزارش در سخنان احمدی نژاد و خامنه ای هم آمده است. تاکتیک شان در این مرحله است.

-- آرش ، Jul 20, 2009 در ساعت 03:00 PM

بابا عجب مملکتی داریم. 60 ملیون اغتشاشگر دارند توش زندگی میکنند و چند صد هزار نفر آدم نجیب و مظلوم چماق به دست دارند هر روز به خدا نزدیک و نزدیک تر می شند.

-- بدون نام ، Jul 20, 2009 در ساعت 03:00 PM

اقا انشاالله نمیری تا مرگ فرزندانت را ببینی

روزی که پیکر برادرسربازم را که در جبهه کشته شده بود تشیع میکردند مادر م مدام این جمله را تکرار میکرد صدام الهی بمانی تا مرگ فرزندانت را ببینی مادر من غصه از دست دادن پسر بزرگش نگذاشت زنده بماند تا جواب نفرین سوزناکش را به چشم ببیند که چگونه نفرین این پیرزن بیسوادکار خودش را کرد و ان دیکتاتور وحشی را که هزاران مادر را داغدار کرده بود مانند سگی پا سوخته نگه داشت تا مرگ فرزندانش را به چشم ببیند و طعم کشتن جگر گوشه های مردم را خود از نزدیک احساس کند و اما چند روز قبل دوباره این جمله را از زبان مادری در بهشت زهرا شنیدم که پسر جوانش را کشته بودند ..اقا انشاالله نمیری تا مرگ یک یک فرزندانت را ببینی

-- بدون نام ، Jul 20, 2009 در ساعت 03:00 PM

آقای خامنه ای، ...

صادقانه بگویم، دارم به سلامت مزاج شما شک می کنم.
این را نه به قصد توهین و نه برای طنز، بلکه با توجه به عملکرد رو به پس رفت شما طی یک ماه اخیر گفتم. این که هر روز می آئید و یک سخنرانی تازه می کنید که اوضاع را بد و بدتر می کند.
شما البته هیچ وقت یک رهبر مولف و خلاق نبوده ای و همیشه پشت جریانات پنهان شده ای تا بهترین عکس العمل را ببینی و بلافاصله آن را کمی بپرورانی و با جملات اتو کشیده تحویل ملت بدهی. پیام های تبریک و تسلیت شما و عکس العمل به وقایع و رویدادهای مهم طی این بیست سال، بخوبی شاهد این مدعاست. پس چرا اینبار انقدر دست دست می کنید و کار تکراری نوشیدن جام زهر را به تاخیر می اندازید؟

بدانید که بر خلاف مدح و ثنای دستمال به دستان و چفیه به گردن های حرم پاستور، شما نه ولی ملتی نه فقیه امت، نه رهبر فرزانه ای و نه مقام عظمای ولایت. این حرف ها را اصلا باور نکنید که هیچ، کمی هم حواستان را جمع کنید و مراقب باشید چون رفتار ناهنجار شما و اینکه هر چند روز در میان (علی رغم سیلی محکمی که ملت به مناسبت های مختلف به شما می زند) دچار توهم می شوید و اُلدرم بُلدرم می کنید، کاملا نشان می دهد که یکی از نزدیکان شما دارد در جیره روزانه ...می ریزد!
آقای خامنه ای این جام که به دست شما داده اند، جام زهر نیست، جام ...است! زودتر از احمدی نژاد فاصله بگیرید، جام زهر را پیدا کنید و بی درنگ سر بکشید.

-- بدون نام ، Jul 20, 2009 در ساعت 03:00 PM

14 مشخصه ی فاشيسم
مطالب زير برگرفته از مقاله دکتر لاورنس بريت با عنوان کسی اينجا فاشيسته؟ که در مجله “فری انکوری” (جستار آزاد) در بهار 2003 چاپ شده، می باشد
ايشان بر اساس تحقيق روی نظامهای تحت رهبری هيتلر (آلمان)، موسيلينی (ايتاليا)، فرانکو (اسپانيا)، سوهارتو (اندونزی) و حکومتهای بعضی از کشورهای آمريکای لاتين، به 14 مشخصه مشترک تعريف کننده ی اين حکومتها می رسد:

1ـ ملی گرايی، پررنگ، نمادين و هميشگی

2ـ تحقير و چشم پوشی از حقوق بشر

3ـ تاکيد بر دشمن (داخلی/خارجی) عاملی برای اتحاد دادن

4ـ برتری و تسلط نيروهای نظامی

5ـ شيوع تبعيض جنسيتی

6ـ رسانه عمومی تحت کنترل حاکميت

7ـ حساسيت شديد در مورد امنيت ملی

8ـ درهم پيچيدگی دين با حکومت

9ـ حمايت از نيروهای صنعتی-تجاری وابسته

10ـ سرکوب نيروی کار (تشکلهای کارگری، کارمندی، اصناف و غيره )

11ـ تحقير روشنفکری

12ـ وسواس و حساسيت در مورد جرائم و مجازات

13ـ شيوع فساد و فاميل بازی

14ـ انتخابات دروغين


-- بدون نام ، Jul 20, 2009 در ساعت 03:00 PM

بسم الله الرحمن الرحیم

----
سقوط تلخ هواپیمای مسافربری توسط عوامل کودتا
http://greenblog.ir/archives/21697#comment-3317
پس از بازتاب گسترده اتفاقات پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران در محافل داخلی و خارجی و ارتقای سطح خبری این وقایع به سرتیترهای خبرگزاریهای معتبر دنیا، عوامل کودتا با همکاری معمار خارجی کودتا یعنی روسیه تصمیم به حذف نام ایران از سرتیترهای خبری میگیرند و در پی آن حوادثی در سراسر دنیا به وقوع میپیوندد که قابل تأمل بوده و از آن دسته میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
۱/ عدم تحویل اجساد کشته شدگان در تظاهرات اخیر
۲/ انفجارهای گسترده و شدید با تلفات زیاد در عراق و افغانستان و لبنان
۳/ مرگ مشکوک مایکل جکسون
۴/ انفجار در دو هتل بین المللی جاکارتا
حوادث بسیار فجیع در آینده نیز در صورت عدم حصول کودتاچیان به اهداف خود دور انتظار نمیباشد.
عدم نیل به اهداف رسانه ای در اقدامات فوق به جز بازتاب وسیع مرگ مشکوک مایکل جکسون که فقط در همان روز اخبار ایران در ردیف بعدی قرار گرفت باعث شد رژیم دست به اقدام دیگری زده و با یک تیر چندین نشان بزند.
سقوط هواپیمای مسافربری روسی در ایران میتواند از کثیف ترین اقداماتی باشد که رژیم در این روزها انجام آنها را به عنوان یکی از آخرین تقلاها برای حیات خود میداند.
در اینجا علت اقدام به این شکل خاص بیان میشود.
۱/ با سقوط سابقه دارهواپیمای روسی درصد شک و شبهه برای عمدی بودن حادثه بسیار پایین خواهد بود.
۲/ برای بررسی علل سقوط کارشناسان روسی وارد عمل خواهند شد و دلایل مورد قبول رژیم را عنوان خواهند کرد.
۳/ موضوع سر تیتر اخبار تغییر خواهد کرد.
۴/ بزرگ بودن فاجعه باعث تغییر بحث روز درمحافل گوناگون خواهد شد.
۵/ شهادت تظاهر کنندگان کم رنگ شده واذهان عمومی برای پذیرفتن مرگ تعداد بیشتر آنها آماده خواهد شد.
۶/ بسیاری از کشورهای دنیا در پی این حادثه تلخ خود را موظف به ارسال پیام تسلیت به رئیس جمهوری ایران خواهند کرد.
۷/ عدم حضور احمدی نژاد در اجلاس سران کشورهای غیر متعهد که دقیقاٌ روز پس از سقوط هواپیما بود موجه جلوه خواهد کرد.
۸/ با توجه به روابط خارجی بین ایران و ارمنستان و طرفداری ایران از ارمنستان در جنگ با مردم مسلمان آذربایجان، اعتراضی از طرف آن کشور نخواهد شد.
۹/ دور بودن احمدی نژاد از تهران و رفتن وی به مشهد افکار را تا حدی از وی منحرف خواهد کرد.
چند روز پیش از سقوط هواپیما رئیس سازمان هواپیمایی تغییر یافته و یک فرد که سابقه امنیتی دارد و از نزدیکان احمدی نژاد است جایگزین میشود و خبر عدم ارسال پیام از طرف خلبان مبنی بر نقص فنی هواپیما از صدا و سیمای رژیم و مشاهدات افراد مبنی بر آتش گرفتن هواپیما قبل از سقوط تناقضی آشکار میباشد.
ندادن پیام تسلیت پس از وقوع حادثه از طرف خامنه ای و احمدی نژاد و پخش فیلم کمدی عروس فراری از صدا و سیمای رژیم نیز قابل تأمل است. واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی نیز که از پشت پرده بسیاری از مسائل آگاه می باشد در یک عمل بیسابقه به استقبال احمدی نژاد نرفت.
آیا ایجاد یک فاجعه بزرگتر از سقوط هواپیما و یا ترور احمدی نژاد و یا خامنه ای و یا یکی از سران کشورهای خارجی به پیشنهاد روسیه میتواند راه حلی برای برون رفت از این بحران از طرف کودتاچیان باشد؟
*در محافلی خبر مهمی درز کرده که حکایت از یک میثاق بین پسر رهبر-احمدی نژاد-لاریجانی-ضرغامی-شاهرودی-مشایی-و 5نفر دیگر دارد با ریاست رهبری که همه این کار ها آنجا مهندسی میشود و جلوگیری از به قدرت رسیدن اصلاح طلبان

-- mahdiyan ، Jul 21, 2009 در ساعت 03:00 PM

با با ما رهبر نمیخواهیم---

مگه زوره بخدا هیشکی به تاریکی‌ شب تان نمیده موش کورم که میگن دشمن نوره به تیغ تاریکی گردن ......... احمد شاملو

-- shamim ، Jul 21, 2009 در ساعت 03:00 PM

افسوس، افسوس كه محكم است ستون كفر و فساد. افسوس كه درخت حكومت استبداد بس تنومند و قويست . داني چرا؟
چون درختي است كه با خون شهدا و اشك يتيمان آبياري شده است. به من نگي بسيجي اگه بگم درود بر ديكتاتور. درود بر خامنه اي يزيد كافر .

-- يك پشيمان غم زده ، Jul 21, 2009 در ساعت 03:00 PM

آقای خامنه‌ای خودت بهتر می دانی که:

هر فردی با هر عنوان و موقعیتی، اگر بخواهد جامعه را به سمت ناامنی سوق دهد، از نظر عموم ملت ایران، «انسان منفوری» است.
و همچنین باز بهتر می دانی که جز تو و عمله اکره های تو کسی نیست که بخواهد جامعه را به سمت ناامنی سوق دهد،

-- abbas ، Jul 22, 2009 در ساعت 03:00 PM