رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۱۴ تیر ۱۳۸۸

اتهام جدید احمدی‌نژاد علیه کشور‌های غربی

محمود احمدی‌نژاد می‌گوید که حوادث روی داده در ایران پس از برگزاری انتخابات، تلاشی برای «انحراف» افکار عمومی از «بحران مالی جهان» بوده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای احمدی‌نژاد که در مراسم روز صنعت و معدن سخن می‌گفت، غرب را متهم کرد که برای «منحرف» کردن افکار عمومی مردم جهان از «بحران‌های مالی»، مسائلی از قبیل بیماری آنفلوآنزای خوکی و حوادث انتخابات ایران را طراحی و به اجرا گذاشت.

وی افزود که غرب همچنان درگیر این «بحران بزرگ» است و نمی‌تواند آن را انکار کند.

آقای احمدی‌نژاد سه‌شنبه هفته گذشته در دیدار با کارمندان وزارت اطلاعات گفته بود که طرح‌های «پنهان و پیدای» دشمنان برای «براندازی نرم» در انتخابات اخیر ایران با شکست مواجه شده است.

محمد خاتمی رئیس جمهوری پیشین ایران در واکنش به این اظهارات اظهار داشت که در انتخابات اخیر «کودتای مخملی» علیه مردم صورت گرفته است.

آقای احمدی‌نژاد در حالی خود را رئیس جمهوری قانونی ایران می‌داند که رقبای وی دولت او را «نامشروع» دانسته‌اند.

«خیلی سعی کردند با حواشی‌ای که درست می‌کنند، ذهن‌ها را از این بحران عظیم برگردانند و برای مثال آنفلوآنزای خوکی را درست، یا سعی کردند از مسئله انتخابات ایران چیز دیگری بسازند»

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، حزب مشارکت، مجمع روحانیون مبارز و مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم از جمله جریان‌های سیاسی و مذهبی در ایران هستند که دولت آقای احمدی‌نژاد را «نامشروع» اعلام کرده‌اند.

محمود احمدی‌نژاد و برخی دیگر از مقام‌های جمهوری اسلامی معتقدند که کشور‌های غربی در حوادث روی داده پس از انتخابات ۲۲ خرداد ماه دست داشته‌اند؛ ادعایی که بارها از سوی رهبران اروپا رد شده است.

ایران هفته گذشته اعلام کرده بود که ۹ تن از کارمندان سفارت بریتانیا در تهران را به اتهام دست داشتن در ناآرامی‌های اخیر شهر بازداشت کرده است. از میان این افراد آن‌طور که مقام‌های ایرانی می‌گویند تنها یک نفر در بازداشت به سر می‌برد و هشت تن دیگر آزاد شده‌اند.

اتحادیه اروپا روز گذشته در واکنش به این اقدام ایران، سفرای جمهوری اسلامی در ۲۷ کشور اروپایی را احضار کرد تا مراتب اعتراض خود را اعلام کند.

احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و خطیب جمعه روز گذشته تهران نیز گفته است که بازداشت‌شدگان سفارت بریتانیا‌ به طور «قطع» محاکمه خواهند شد.

مقام‌های بریتانیایی از اظهارات روز گذشته آقای جنتی اظهار نگرانی کرده‌اند.

احمدی‌نژاد در سخنرانی خود ادامه داد: «خیلی سعی کردند با حواشی‌ای که درست می‌کنند، ذهن‌ها را از این بحران عظیم برگردانند و برای مثال آنفلوآنزای خوکی را درست، یا سعی کردند از مسئله انتخابات ایران چیز دیگری بسازند و ذهن‌ها را به سوی آن منحرف کنند.»

وی کارهای صورت گرفته در مقطع ۳۰ ساله بعد از انقلاب را در تاریخ ایران «بی‌سابقه» خواند و افزود: «دو مقطع سازندگی در زمان هخامنشیان و ساسانیان و یک مقطع هم در زمان صفویان در ایران داشته‌ایم، اما در این ۳۰ سال کارهایی صورت گرفته است که قابل قیاس با هیچ کدام از این مقاطع نیست.»

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

چقدر نشانه های سمبلیک بر هم منطبق اند! واقعیت حضور آنفلانزای خوکی، پایبندی به صفویه علی وار و دوازده امامی و یاد آوریِ هخامنشیان و ساسانیان (البته منهای مسئولیت پذیری و جوابگو بودنِ آنان در مقابل مردم). شاید باید از احمدی نژاد متشکر بود که همه ی نشانه های سایه خودش را اعلام میکند.

-- بدون نام ، Jul 4, 2009 در ساعت 03:00 PM

در راستای اینکه شورای نگهبان صحت انتخابات را تائید کرده و ما نیز هر جوری که فکر کنیم چاره ای جز تائید این صحت نداریم، و اصولا عقل حکم می کند ما چیزی را که شش تا آدم عاقل و بالغ از طریق موبایل درک کردند، ما هم باید درک کنیم، لذا دلایل صحت انتخابات اخیر را برای کسانی که در جریان نیستند، اعلام نموده و دلایل قطعی صحت مذکور را بشرح زیر تقدیم می کنیم:


اول، روش خودکار: در این روش که بوسیله آقای امیدوار رضایی کشف شده که احتمالا تا حالا ناامید شده است، آرای یک صندوق را بررسی می کنیم، در بررسی ها به این نتیجه می رسیم که از 956 رای موجود در صندوق 720 رای با یک خودکار و برای محمود احمدی نژاد نوشته شده است، پس نتیجه می گیریم با یک خودکار 720 رای بیشتر نمی توان نوشت و همچنین انتخابات تائید می شود.


دوم، روش روانشناسی: بسیاری از مردم ایران دو شخصیتی هستند، مثلا با یک شخصیت شان جلوی غارتگران بیت المال را می گیرند و با آن یکی شخصیت شان از باجناق شان غارتگر بیت المال درست می کنند، خیلی از مردم سه شخصیتی و یا چهار شخصیتی هستند، بنا براین ممکن است آدمها با شخصیت های مختلف شان به یک نامزد رای بدهند، مثلا با یک شخصیت شان به دلیل اینکه خیلی خوشگل است به احمدی نژاد رای بدهند، ولی با شخصیت دیگرشان به دلیل اینکه خیلی باعرضه است به احمدی نژاد رای بدهند. به همین دلیل اصلا غیرطبیعی نیست که در هفتاد درصد حوزه های رای گیری بین 95 درصد تا 140درصد از واجدین شرایط رای بدهند. به همین دلیل طبیعی است که صحت انتخابات تائید می شود.


سوم، روش صدتایی: اصولا در اسلام اسراف حرام است، به همین دلیل اگر یک دفعه دیدید که در انتخابات لرستان دویست تا صندوق جمع آرای شان 600 یا 700 یا 900 یا 1200 است و محض رضای خدا به جای 600 تا 601 هم نیست، طبیعی است که نتیجه می گیریم که ملت ایران مردمی هستند که خیلی صرفه جویی می کنند. و همه برگه های رای شان را پر می کنند، از این طریق می فهمیم وزارت کشور از آدمهای صرفه جو برای انتخابات استفاده کرده و صحت انتخابات تائید می شود.


چهارم، روش مکانی: یکی از روشهای مفید در برگزاری انتخابات سالم، روش مکانی است، در این روش صندوق ها را به یک مکان ویژه انتقال داده و در آن را قفل می کنیم و در یک مکان دیگر تعدادی رای را با دل خوش و بدون عجله می نویسیم و سعی می کنیم به همان تعدادی بنویسیم که وزارت کشور اعلام کرده است. در این روش به جای شمردن آرا که کار خسته کننده ای است، به تعداد لازم رای می نویسیم، از این طریق مطمئن می شویم که انتخابات سالم برگزار شده است.


پنجم، تحقیق میدانی: یکی از مهم ترین روشهای اطمینان از صحت انتخابات این است که به تحقیق میدانی دست بزنیم، مثلا وقتی وزارت کشور اعلام کرد که میرحسین موسوی در تهران یک و نیم میلیون نفر مثلا رای آورده است، ما باید تعدادی نیروی ضد شورش در میادین اصلی از جمله میدان ونک، ولی عصر، انقلاب، رسالت، پونک، خراسان و غیره اقدام به شمارش تظاهرکنندگان طرفدار موسوی می کنیم، اگر تعداد آنها دو برابر آرای اعلام شده( در حدود سه میلیون نفر) باشند، می توانیم با ضریب نود و هفت درصد اعلام کنیم که انتخابات صحیح بوده است.


ششم، تحقیق از طریق پزشکی قانونی: یکی از روشهای اطمینان از صحت انتخابات این است که آمار تعداد کشته شدگان در تظاهرات علیه دولت را از پزشکی قانونی بگیریم، اگر تعداد کشته شدگان در یک هفته از پانزده نفر بیشتر بود، معلوم می شود انتخابات به احتمال 105 درصد درست انجام شده است.


هفتم، تحقیق در فضای بسته: یکی از روشهای اطمینان از صحت انتخابات شمارش تعداد زندانیان دستگیر شده در جریان انتخابات است. براساس فرمول گادالی 3T=YWX اگر تعداد دستگیرشدگان به ازای هر یک میلیون رای دهنده، بین ده تا سی نفر زندانی شده باشد، صحت انتخابات مشخص است. این تعداد هر چه بیشتر بشود، صحت انتخابات مورد تائید قرار می گیرد.


هشتم، تحقیقات رسانه ای: یکی از مهم ترین روش های تحقیق در انتخابات تحقیقات رسانه ای است. در این تحقیق موبایل یا تلفن به عنوان رسانه می تواند مورد توجه قرار بگیرد. در این شیوه یک نفر از بیت رهبری به احمد آقا جنتی زنگ می زند و می گوید " تائید کنید" و صحت انتخابات تائید می شود.

__._,_.___

-- بدون نام ، Jul 4, 2009 در ساعت 03:00 PM

دیوارنویسی
دیوار جای شعار نوشتن نیست که، جای پیچک‌هاست، بوته‌های سبز رونده، نقاشی‌های خوشگل. اما ... منم پیاده‌ام، تو کوچه‌ها راه می‌رم. جاشون علامت می‌ذارم، می‌نویسم: سبزها امیدوارند. امیدوارند که ... شهرشون انقدر قشنگ بشه که دل هیچکسی نیاد روش بنویسه، امیدوارند که

-- بدون نام ، Jul 4, 2009 در ساعت 03:00 PM


کاربرد یادداشت برچسبی (Sticky note)
چی هست؟ احتمالا‌ توی فیلم‌ها دیدید این برگه‌های یادداشت زرد رنگ مربعی ۵ سانتی رو که کنار مانیتورها، جلوی میز کار، ... می‌چسبونند. پشت‌شون یه کم چسب داره و براحتی چسبونده می‌شه و همین طور کنده. لزوماً سبز نباشه، که بهتر هم هست چون راحت‌تر خونده می‌شه، همون زرد.

مزایا: کم خطر، سریع. مناسب برای اطلاع‌رسانی: می‌شه خبری مهم، قسمتی از یه بیانیه، ... رو نوشت (برخلاف اسپری، ...). مناسب برای همه سنین.


ساخت و کاربرد گوله‌ی رنگی
گوله رو می‌کوبید به یه دیوار بزرگ، بالادست (پاک کردنش سخت باشه). سریع‌تر از نوشتن‌ه. چیزی دست‌تون نیست بعد از پرتاب.

تخم‌مرغی: دو طرف تخم مرغ ها رو با وسیله ای نوک تیز سوراخ می‌کنیم و محتویات آنرا خارج می‌کنیم
سوراخ یک طرف تخم مرغ را با چسب می‌بندیم و داخلش را با رنگ سبز پر می‌کنیم.
لامپی: ته لامپ حبابی رو در میارین، سوراخ می‌کنیم، حباب رو با رنگ پر می‌کنیم. ته لامپ رو با لنت سرجاش می‌بندیم.


نکات امنیتی عکس گرفتن
- وقتی نوشتید، واینستید عکس بگیرید.
- اسپری تو کیف‌تون نباشه.
- فقط از شعارها عکس نگیرید. که کمتر مشکوک شند.
- قاب‌تون رو یه جوری بگیرید، یه بهانه برای عکس داشته باشید.
- اگه کسی گیر داد، تشکر کنید. سریع بگید الان پاک می‌کنم. هارت و هورت نکنید. هول هم نشید.
- پشت سر هم هی عکس نگیرید.

قوانین
هدف: امیدوار موندن برای ...
شعار تند و فحش خصوصاً ننویسید.
با رنگ سبز، جملات منفی ننویسید.
مزاحم مردم و اموال‌شون نشید.
رو سنگ ساختمان‌ها ننویسید، جاهایی که نمی‌شه رنگ کرد.
جاهای تابلو ترجیحاً ننویسید.
دست‌هاتون رنگی نشه (که تابلو شید).

ابزار و کاربردها
خودکار: پول، اطلاعیه‌های نصب شده (دانشگاه، اداره، ...)
ماژیک ضد آب: باجه‌ی تلفن، شیشه‌ (پنجره، ...)
اسپری: دیوار، پل عابر پیاده، تابلوی راهنمایی رانندگی
---
یادداشت برچسبی (Sticky notes): آسانسور، در خونه، شیشه‌ مغازه‌، ...)
---
گوله‌ (تخم مرغی، لامپی): دیوارهای بزرگ

کاربرد اسپری
یه کیف برای حمل اسپری. به سمت منزل قدم‌زنان حرکت کنید، حوالی ۹-۱۰ شب که هم تاریک باشه و هم نه چندان خلوت و ساکت که موجب ترس بشه. می‌شه بدون توقف، علامت V رو نوشت یا یه خط سبز کشید. پل عابر پیاده، به دلیل داشتن تبلیغات امن‌‌تره. نصف شب خوب نیست اصلاً، مگر دو سه نفری که مراقب هم باشید.

کاربرد ماژیک ضد آب
بی‌دردسره. بدون صدا. سریع. حتی تو شلوغی روز هم می‌شه روی یه باجه تلفن نوشت. روی شیشه، ایستگاه اتوبوس. اطلاعیه‌های قبلاً نصب شده.

کاربرد خودکار
اسکناس: جمهوری رو با رنگ سیاه (نه سبز) خط بزنید، بنویسید حکومت. با رنگ سبز هم یه جمله‌ی مناسب بنویسید (رای من کو؟ یا سبز‌ها زنده‌اند).
روی اطلاعیه‌های نصب شده: معمولاً دیوار دانشگاه‌ها، ادارات، مجمتمع‌های مسکونی پر از ... که می‌شه بی دردسر روشون نوشت

لطفا تکثیر کنید ،خیلیها هنوز خبر ندارند، پرینت بگیرید در جامعه پخش کنید،به هر کس میدهید از او هم بخواهید همین کار را بکند

-- بدون نام ، Jul 4, 2009 در ساعت 03:00 PM

مرکز و هدف فقط باید بیت رهبری و مراکز سپاه و نظامی و انتظامی و صدا و سیما بعنوان مبلغ اینان باشد . هیچ چاره ای نیست به جز این که مانند سالهای انقلاب مردم به مراکز و پایگاههای نظامی و انتظامی و سپاه حمله کنند و اسلحه را از آنان بگیرند . همه را که نمی توانند بکشند . پس تسلیم خواست ملت خواهند شد . آیا به نظر شما کشتن 19 ملیون نفر طرفدار موسوی+13 ملیون نفر طرفدار کروبی+3 ملیون نفر طرفدار رضائی شدنی است . پس نترسید . اگر من نترسم و اگر تو نترسی و همه با هم بلند شویم و بلکه حتی یک نفر بلند شود و بقیه به دنبال او و حتی یک نفر که از او خوششان نمی آید را به عنوان رهبر خود جهت تمرکز اقدامات و نیروها برگزینند , طومار اینان برای ابد برچیده خواهد شد . پس همه با هم به پا خیزید . روز 18 تیر آماده باشید . همه با هم . حتی یک نفر هم در خانه و در جاهای خلوت و پارکها نباشد و همه وسط خیابان و به مبارزه برخیزیم و با شعار مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه ای و مرگ بر ولایت فقیه و مرگ بر استبداد و مرگ بر حجاب و مرگ بر کودتاگر و مرگ بر خائن و ... . به امید دیدار همه در آن روز . با هدف تسخیر مراکز نظامی و انتظامی و پایگاههای سپاه و سپس صدا و سیما و بیت رهبری . تو اگر برخیزی , من اگر برخیزم ... و برمیخیزم و تو هم بلند شو . با من و در کتار من . ای خواهر و برادرم و پدران و مادرانم .

-- بدون نام ، Jul 4, 2009 در ساعت 03:00 PM

چه مقایسه بجائی: آنفلونزای خوکی و آنفلونزای انتخاباتی و یا انتخابات خوکی. احسنت به این نکته بینی محمود احمدی نژاد.
کنجکاو

-- کنجکاو ، Jul 4, 2009 در ساعت 03:00 PM

چه بی شرم است این موجود دو پا

-- علی ، Jul 4, 2009 در ساعت 03:00 PM

در روز روشن و با تكنولوژي قرن ٢١ به همه دروغ ميگويند و ميخواهند ما داستانهاي ١٤٠٠ و ۵٠٠٠ سال پيش كه يك حتي خودكار و كاغذ پيدا نمي شده باور كنيم. ثمره و كمكي كه جمهوري اسلامي به من كرد اين بود كه فهميدم وديدم مذهب دروغي بيش نيست براي چپاول و به قدرت رسيدن ويا با پول مردم امرار معاش كردن. هنوز خنده ام ميگيرد كه براي ما ميگويند خداوند انسان را بخاطر خوردن يك سيب افريد? از اقاي احمدي نژاد كه با امام زمان ارتباط دارند وبه موبايل خداوند نيز دسترسي دارند استدعا ميكنم از خداوند بپرسند اگر ادم و حوا پيتزا ميخوردنند ايشان چكار ميكردنند

-- tina ، Jul 4, 2009 در ساعت 03:00 PM

انتخاب اوباما بدنبالش آنفلوآنزا خوکی سپس تقلب انتخاباتی در ایران و ناگهان مرک مایکل جکسون همگی سرپوشی است از بحرانی که این معجزه هزاره سوم پیش بینی کرده بود در همین چند روز آینده هم ناظر فروپاشی امریکا خواهیم بود . خوشا بحال رهبریکه براین متفکر قرن فرمان میراند .

-- بدون نام ، Jul 4, 2009 در ساعت 03:00 PM

توهم توطئه در ذهن این فرد دارد ابعادی جنون‌آمیز به خود می‌گیرد.

-- فربد ، Jul 4, 2009 در ساعت 03:00 PM

با سلام

ماشالله هزار ماشالله شاهکاره است این رئیس جمهور ما ، من نمیدونم خودش تنهایی فهمید که آنفلوانزای خوکی ساخته غرب برای انحراف افکار عمومی از بحران بزرگه یا کسی کمکش کرده
در ضمن مقایسه سازندگی حکومت اسلامی با دوره هخامنشان و ساسانیان و یک مقطع از حکومت صفویان از هر کسی ساخته نیست. فقط یک نابغه میتونه این قیاس را انجام بده

-- مهرداد ، Jul 4, 2009 در ساعت 03:00 PM

احمدی نژاد دروغگو هنوز هم دست از دروغگویی خود بر نمی دارد دیگر پینوکیو با وجود احمدی تژاد روسفید و سربلند شده است

-- ناشناس ، Jul 4, 2009 در ساعت 03:00 PM

ایشان درست میفرمایند ، مثلا تقلبی که در انتخابات شد

-- بهزاد ، Jul 4, 2009 در ساعت 03:00 PM

احمدی نژادتفاوتی میان قرن ٢١ و دوران ساسانیان و هخامنشیان قایل نیست و همچنان زیر سایه عوامفریبی به اظهارات بیپایه و اساس خود ادامه داده تا وقایع اخیر ایران را ناچیز قلمداد کند

-- pirouz pakandam ، Jul 4, 2009 در ساعت 03:00 PM

این تهمت جدید از یک طرف نشون می ده که این ... از خدا بی خبر چقدر از اخبار اینجا بی اطلاع ست. چون تو این چندین ماه اخیر ٢٤ساعته همه رسانه ها ی غربی گوش مردم رو از بحران مالی جهانی کر کردند.
از یک طرف دیگه هم باز ثابت میکنه ..... کلا کافر همه را به کیش خود پندارد. اینها خودشون از بس سانسور می کنند و اینور و اونور بمب میگذارند تا ذهن مردم رو منحرف کنند . همه چیز رو هم با همون چشم می بینند

-- Angel. ، Jul 4, 2009 در ساعت 03:00 PM

There is an old expression in Farsi, says; Kafar believes everybody has the same faith as he does.......

-- Roxana Nasser ، Jul 4, 2009 در ساعت 03:00 PM

Drood bar Anke delash Zende ast be eshkh.
Ba Arze Poozesh Adame dastresi be font farsi

-- Salam Dooste Sabzam ، Jul 4, 2009 در ساعت 03:00 PM

من كارشناس شركت نفت ام.به نظر من راحتتر از اين ها ميتوان اين سيستم را ساقط كرد .
ما ميگوييم حداقل20 ميليون نفر هستيم، اگر هر كدام از ما 1 ميليون تومن از سيستم مالي اين رژيم خارج كنيم به احتساب بشكه نفت 50$ ميشود يكسال فروش نفت ايران.
من تعجب ميكنم از مردمي كه ديدند مخابرات روزي 1 ميليارد به خاطر قطع SMS متضرر است ولي پس از وصل آن دوباره SMS هاي مزخرف شروع شده.
بردارم و خواهرم ، اجازه نده با پول تو باتوم بخرند و بر سرت بزنند.
اگر يكسال ديگر هم ماشين صفر ايران خودرو و سايپا نخري هيچ اتفاقي نمي افتد جز ورشكستگي و بسته شدن اين دو كارخانه.
چماق به دست و مزدور پول ميخواهد چرا پول تو و من ؟
چرخ صنعت اين كشور اگر ميخواهد بچرخد چرا با اوراق قرضه اي كه تو و من ميخريم ؟ دولت لطف كند و از محل فروش نفت آنرا تامين كند . آن وقت ببينم باز پولي براي لباس شخصي ها و حزب االه لبنان باقي ميماند؟
چون نيك نگه كرد پر خويش در آن ديد
گفتا زكه ناليم كه از ماست كه بر ماست.
با تشكر

-- بدون نام ، Jul 5, 2009 در ساعت 03:00 PM

راههای مبارزه زیاده مثلا
میتوان خامنه ای را کوچک کرد و به طرفدارانش هم این حقارت را القا نمود برای مثال میتوان تمام توالت های عمومی را با عکسهای کوچک چسبی آقای خامنه ای و احمدی نژاد پر کرد هیچ خطری هم ندارد مگر اینکه برای تمام توالتها دوربین مخفی بگذارند.
2- مهمترین عامل پیروزی و قدرت رهبر، وجود لباس شخصیها یا بسیجیها هستند. و آنها هم با اتکا به قدرت سپاه هر کاری که بخواهند میکنند و هیچ ترسی ندارند مگر آنکه این ترس در وجودشان پیدا شود که امکان دارد این گونه اعمال برای آنها هم خطری داشته باشد. اگر آنها احساس کنند که ادامه فعالیت آنها با بسیج برای خودشان یا خانواده شان خطرناک است قطعا در فعالیت خویش تجدید نظر خواهند کرد. پس بسیجیها را شناسایی کنید و با تلفن، نامه، و... تهدیدشان کنید که اگر به فعالیتهاشان ادامه دهند خود و خانواده شان ممکن است در معرض چه خطراتی قرار بگیرند.
3- عناصر اصلی و کلیدی اغتشاشات اخیر را معرفی کنید. به آسانی میتوان یک سایت اینترنتی درست کرد و نام و عکس و شماره تلفن و حتی آدرس محل زندگی سردسته های لباس شخصی را به تمام دنیاا معرفی کرد آنوقت یا مجبورند هر روز اثاث کشی کنند و شماره تلفن خود راعوض کنند
4- مهمترین اصل، اتحاد ماست باید بتوانیم سازماندهی شویم و متحد با هم به دیگران خط بدهیم و الا بهترین راهکارها وقتی هماهنگ و کم رونق باشد هیچ اثری نخواهد داشت.

-- بدون نام ، Jul 5, 2009 در ساعت 03:00 PM

خدایا کی این شخص در روی صندلی جوابگویی قرار می گیرد و ملزم به پاسخگویی به ظلمی که به ما کرده می شود.
بهترین فرزندانمان در زندانند. شماری شهید شده ایند.
خدایا ارزویی جز محاکمه احمدی نژاد و باندش را ندارم.
چقدر دروغ
چقدر بی احترامی به شعور مردم
رای مان را به نام پلید خود زندند. به شعورمان به اعتمادمان...........توهین شده
خدایا...............هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

-- بدون نام ، Jul 5, 2009 در ساعت 03:00 PM

پیشنهادهای /بدون نام/شدنی و اثر گذارهستند.تحریم کالاهای چینی وروسی نیز بهمین گونه.بانکهای دولتی و بنیادها وقرضالحسنهنا در سرکوب مردم پشتیبان مالی احمدی ودارودسته ی رهبر هستند.سرمایه داران وکارخانه داران وابسته به گروهای سرکوب ولباس شخصی همگی انهابخشی از دستگاه ادمکشی میباشند که شباسائی انها و تولیدات کارخانه هایشان به مردم اهمیت بسیاری دارد.

-- behnam ، Jul 5, 2009 در ساعت 03:00 PM