رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۱۹ شهریور ۱۳۸۸

جمعه؛ مراسم تشییع مایکل جکسون

پلیس و مقامات ایالت کالیفرنیا قصد دارند روز جمعه آینده جنازه مایکل جکسون را در حیاط منزلش در نورلند در معرض دید عموم قرار دهند تا بدین وسیله علاقمندان سلطان موسیقی پاپ به هنرمند محبوب خود ادای احترام کنند.

جنازه مایکل جکسون قرار است فردا پنج شنبه با کاروان بزرگی از اتومبیل‌های گران قیمت از لوس آنجلس به نورلند که ۱۳۰ کیلومتر با لوس آنجلس فاصله دارد تشییع شود.

پلیس کالیفرنیا پیش‌بینی کرده است که هزاران تن از طرفداران مایکل جکسون در این تشییع جنازه بزرگ شرکت کنند و باعث راه‌بندان عظیمی در ایالت کالیفرنیا شوند.

در عین حال جو جکسون پدر مایکل جکسون گفته است اجازه نمی‌دهد جنازه پسرش در نورلند دفن شود. نورلند مکانی فانتزی و رویایی بود که مایکل جکسون برای بازی و تفریح کودکان محروم تاسیس کرد.

مایکل جکسون سرگرم تمرین برای اجرای ۵۰ کنسرت بزرگی بود که قرار بود از روز ۱۲ جولای در لندن آغاز شود، اما مرگ به او مهلت نداد و بر اثر ایست قلبی درگذشت.

کمپانی « ای ئی جی لایو» (AEG Live) برگزارکننده تور مایکل جکسون در لندن می‌گوید آنها امیدوارند این کنسرت‌ها را با حضور خانواده جکسون برگزار کنند.


دارندگان بلیط کنسرت‌های مایکل جکسون از امروز چهارشنبه می‌توانند بلیط‌های خود را پس داده یا به جای آن بلیط دیگری دریافت کنند.

کاترین جکسون، مادر مایکل جکسون به طور موقت سرپرستی سه فرزند و دارایی های او را به عهده گرفته است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، دارایی‌های مایکل جکسون بالغ بر ۵۶۷.۶ میلیون دلار برآورد می‌شود، اما بدهی‌های او نیز بالغ بر ۳۳۱ میلیون دلار است.

به گفته لاندل مک میلان وکیل خانوادگی مایکل جکسون، وی در سال ۲۰۰۲ وصیت کرده بود که دارایی‌هایش بین مادر، فرزندانش و بنگاه‌های خیریه تقسیم شود. بر اساس این وصیت نامه، مایکل جکسون چیزی برای پدرش به ارث نگذاشته است.

مایکل جکسون در گفتگوهایش همیشه از پدرش به بدی یاد می‌کرد و می‌گفت که خاطرات تلخی از دوران کودکی‌ در رابطه با پدرش دارد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

من عاشق مایکل جکسون هستم ومطمئنم اتهاماتی که بهش زدن دروغه وامیدوارم قاتل او هرچه سریعتردستگیر کنند(فرناز)

-- فرناز ، Sep 10, 2009 در ساعت 09:00 AM