رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۳۱ خرداد ۱۳۸۸

هشدار سپاه به زمانه، فردا و بی‌بی‌سی

سپاه پاسداران به گروهی از رسانه‌ها و وبلاگ‌های فارسی‌زبان خارج و داخل کشور هشدار داد.

این نهاد، نام رادیو زمانه، رادیو فردا، و بی‌بی‌سی فارسی را به همین ترتیب به عنوان نمونه آورده و تهدید به اقدامات «بسیار سنگین» علیه این رسانه‌ها کرد.
سپاه پاسداران از این رسانه‌ها به عنوان رسانه‌های «تحت حمایت سازمان‌های اطلاعاتی آمریکایی و انگلیسی» نام برده‌است.

این نهاد نظامی با «مخرب» خواندن این رسانه‌ها، از «شناخت کامل عوامل اصلی» این رسانه‌ها خبر داد.
سپاه پاسداران هم‌چنین در این اطلاعیه نوشته‌است که در این رابطه «به زودی تمام مستندات لازم را به سمع و نظر مردم ایران می‌رساند.»

در بقیه متن این اطلاعیه که از سوی «مرکز بررسی جرایم سازمان‌یافته» سپاه پاسداران منتشر شده به تارنماها و وبلاگ‌هایی که به اعتقاد این مرکز به «تهدید مردم، تبلیغ آشوبگری، شایعه‌پراکنی، تخریب و اخلال در نظم و امنیت عمومی، ‌تشویش اذهان عمومی،‌ دروغ‌گویی،‌ تهمت‌های ساختگی، سازماندهی شورش‌ها، و ایجاد آشوب‌های خیابانی» سرگرمند هشدار داده شده‌است.

سپاه پاسداران در این اطلاعیه آورده‌است «به کسانی که در فضای سایبر نسبت به تبلیغ آشوبگری اقدام می‌نمایند هشدار داده که اقدامات قانونی ما می‌تواند برای آن‌ها بسیار سنگین باشد و از آن‌ها می‌خواهیم نسبت به حذف محتویات مطالب اینچنینی اقدام کنند.»

"مرکز بررسی جرایم سازمان‌یافته" هم‌چنین تظاهرات اعتراضی پنج روز اخیر که پس از اعلام نتایج سؤال‌برانگیز انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران روی داده‌است را «نتیجه برنامه‌ریزی و طراحی یک سناریوی از پیش طراحی شده از طرف جریانات منحرف از اصول و ارزشهای انقلاب» دانسته‌است.

این اطلاعیه در حالی صادر می‌شود که در داخل ایران نیز محدویت‌های شدید رسانه‌ای اعمال شده و خبرنگاران خارجی در امر پوشش خبری راهپیمایی‌های معترضان با ممانعت‌های گوناگون روبه‌رو می‌شوند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

هرچه غیر از شما باشد مخرب است؟ شما زالو صفتان تحمل هیچ صدایی را غیر از خودتان را ندارید و این است دیکتاتوری. بدانید که این ملت همان است که شاه را سرنگون کرد و همان است که آن صدام بی غیرت را به ستوه درآورد. بدانید که دیگر کارد به استخوان رسیده و این ملت به زودی شما را که تحمل فرزندان خود را ندارید به زیر خواهند کشاند. از خشم ملت بترسید و بیاورید آن روزی که شاه گریه کنان فرار کرد و امثال نصیری ها را ذجه زنان به جوخه اعدام سپردند.مطمن باشید که این کشتاری که اخیرا به راه انداخته اید انقلابی دیگر را آبیاری کرد که هرچند شاید نه امروز یا فردا ولی در نه چندان دور به ثمر خواهد نشست. با نگاهی به تاریخ درخواهید یافت که هیچ گاه هیچ غارت گر و ظالمی در این آب و خاک پایدار نبوده است. شما به زودی تاوان این خیرگی اتان را به تاریخ پس خواهید داد. خداوند یاریگر مظلومان است

-- Sorosh ، Jun 17, 2009 در ساعت 10:10 AM

و یار العجب، یارالعجب که فرماندهان سپاه پاسداران که فرماندهان بی قانونی و قلع و قمع زندان و شکنجه و قاچاق تریاک ویسکی و کارهای بدتر از آن هستند و باید نیمه های شب رفت در خیابان پاسداران و ولی عصر و جاهعای دیگر تا دید که چگونه تلکه فحشا می گیرند حالا از سر یاس و هم از سر ضعف دم از راه قانونی می زنند. اینها اگر زورشان برسد سرخدا خودشان را هم میبرند. البته من که در این جنوب وحشتناک تهران زندگی می کنم افول درخشان فرماندهان سپاه و بسیج را می بینم. و صد البته که باید به تهدیدهای آنها بها داد چرا که برهانشان قاطع است و اگر زورشان می رسید نه سیزده نفر که تمامی آن دوملیون نفر را در تهران سربریده بودند و البته آب هم نوشیده بودند!!! شماها که آدمهای باشرفی هستید چرا کاری نکردید که نتوان مردم را تحریک کرد. شما خودتان نحرکان اصلی این آدمکشی هستید. آدم شوید، شما مگر خودتان نفت را به غرب نمی فروشید و پولهایش را در بانکهای غرب نمی ریزد برای بزودی که روزگار مباداتان شروع می شود، حالا بگذار این گردانندگان رادیو تلویزیون خارج هم ماهی هزار دولار بگیرند و اقلا اخباری راست و درست بما بدهند. اگر کارهای تو بد است خب پدر جان نکن، اینکه نمی شود تو آدم بکشی تجاوز بکنی شکنجه بکنی سنگسار بکنی اعدام در ملع عام بکنی، قتل عام بکنی، قتل ذنجیره ای بکنی، و کسی نگوید، آنها که با شما اینکارها نمی کنند، آنها فقط می گویند، تاز اصلا هم نمی گویند کار بدی، فقط نمی گویند هم کار خوبی ست، اگر خوشت می آید خب بگذار من بتو نویسنده فرماده ی محترم پاسداران بیت رهبری بگویم که خب این قتلها و این کارها که من بر شمردم و تو می کنی خیلی هم خوب است. بنا بر این لطفا این کارهای خوب را در حق این بیچارههای آواره از میهن نکن. بالا غیرتا خودت را با فرماندهان شاه مقایسه کن، آن بیچارهها با همه ی ددمنش در برابر تو بره تو دلی بودند. شب بخیر پاسدارخانه!

-- بدون نام ، Jun 17, 2009 در ساعت 10:10 AM

تمام وسایل ارتباطی در ایران قطع شده اند. حتی دسترسی به ایمیل و اینترنت هم با مشکل فراوان امکان دارد. مردم را مثل یک مشت برده در دست گرفته اند و فکر می کنند در قرون وسطی زندگی می کنیم. بد نیست که ملت نتیجه اتکا به مذهب و افکار پوسیده خود را این چنین ببیند. شاید که بیدار شوند. که شده اند.

-- N ، Jun 17, 2009 در ساعت 10:10 AM

از تهدید نترسید
اگه تهدید جدی شد بگین کجا رو باید هک کنیم سرورشو پایین میاریم

-- rasol ، Jun 17, 2009 در ساعت 10:10 AM

به سپاه بگویید :

هیچ غلطی نمی تواند بکند... !

-- س . الف ، Jun 17, 2009 در ساعت 10:10 AM

پدرجان،
شما مثل اینکه حلیت نیست، کجای بازی ایستادی؟
کودتا شکست می خورد، برآورد شما کودتاچیان در اینکه مثل 18 تیر با یک یورش همه چیز تمام می شود، غلط از آب درآمد!
خوب، اونکه باید نگران باشه شمائید چون به آخر خط رسیدید!
این تازه اول بازیست!!!

-- زوربای یونانی ، Jun 17, 2009 در ساعت 10:10 AM

سپاهيان عزيز كمي كتاب قانون بخوانيد نوشتن نقد آن هم منصفانه هيچ اقدام قانوني را در پي ندارد لطف كنيد و بي تعارف باشيد و راحت و بگوييد كه برخورد شما فرا قانوني خواهد بود. اي عزيزان دل برادر

-- عزيز دل برادران ، Jun 17, 2009 در ساعت 10:10 AM

با سلام
شما که ۳پاهید اگر ۴ پا هم بودید نمیتوانستید هیچ...
لطفا از صدام حسین درس بگیرید که مثل شماها غلط زیادی میکرد و به جای اینکه خودش را در قلب مردم جای دهد ولی‌ در آخر با تف و لعنت مردم به زیر خاک رفت.

-- Tehrani ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

یه این تهدید گران باید گفت شمارعب انگیزتر از ارتش و گارد جاویدان شاهنشاهی نیستید. دست از حمایت دیکتاتور بردارید که اگر اینچنین نکنید با همت همین مردم دستتان قطع خواهد شد. تا فرصت هنوز باقیست به این سیل خروشان مردمی اضافه شوید تا مبادا این سیل انسانی شما و زندگی و خانواده تان را زیر لگد هاشان له نکرده.

-- سام ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

سپاه اگر بلد بود غلطی بکنه تا حالا میکرد. بهتره بجای تهدید از مردم حمایت کنین که ثواب دنیا و اخرت رو از دست ندید

-- بدون نام ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

یه این تهدید گران باید گفت شمارعب انگیزتر از ارتش و گارد جاویدان شاهنشاهی نیستید. دست از حمایت دیکتاتور بردارید که اگر اینچنین نکنید با همت همین مردم دستتان قطع خواهد شد. تا فرصت هنوز باقیست به این سیل خروشان مردمی اضافه شوید تا مبادا این سیل انسانی شما و زندگی و خانواده تان را زیر لگد هاشان له نکرده.

-- سام ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

انقدر پارازيت رو شديد كردن كه هيچ يك از برنامه هاي خبري كه راجع به ايران برنامه پخش مي كنند قابل دريافت نيست ، ديگه اين حرفها چيه!!!

-- فرشاد ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

jahat ettala bayad be shoma begoyam keh bezodi site aghyan ra paeen miyavarim hamantori keh inhafteh site keyhan ra paeen avardim va hamey shoma sargijeh gerftiid

-- بدون نام ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

نقش روسیه را فراموش نکنید .فرماندهان سپاه
را آنها آموزش داده اند .دویست سال است
ایران را بازیچه قرار داده اند .

-- sadegh ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

ما با صدایمان و با گلویمان و با گوشت و پوستمان لبه شمشیر شما را کند نابرا خواهیم کرد، ما آنقدر با شما انسانی رفتار خواهیم کرد تا ددمنشی را در شما بکشیم و آدمتان کنیم. و شما بخوبی می دانید که ما پیروز شده ایم. چرا که از وحشت عظیم شما از بدنه سپاه و بسیج باخبریم. شما اگر از خودتان مطئن بودید که اینطور آدمکشی نمی کردید. شما بخوبی می دانید که بدنه ی پاسداران که در جبهه ها رفتند و کشته شدند و من خود جزو آنها بودم را اگر به صحنه بیاورید و این ما مردم صلح طلب را ببینند شما فرماندهان را خلع ید می کنند، شما آنها را کور و کر کرده اید، برای همین هم به زمانه و بیبیسی تاخته اید مبادا که آنها هم آگاه تر شوند. اگر مردید آنها را بصحنه بیاورید، آنها با شما چنان خواهند کرد که همافران زمان شاه با شاه، و اگر چه شما حتا روی استالین را هم سفید کرده اید چه برسد به شاه که تا آخر عمرش بخاطر آن چند نفری که در دوره او کشته شده بودند عزادار بود و عذاب وجدان را با خود به گور برد. زنده باد جمهوری ایران!

-- بدون نام ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

سپاه بدانید که مردم دست شما و همه افرادتان را خوانده اند.
حتی افراد هوادار دولت الان خیلی هایشان نه تنها به مخالف دولت بلکه به مخالف نظام تبدیل شده اند چون تا امروز فک میکردند که مشا راستگویید.
دیگر با تهدید کاری از پیش نخواهید برد چون خون مردم را ریخته اید و منتظر جواب سنگین تر مردم باشید.

خدا و حضرت مهدی با مردم هستند و شما شیطان صفتان را نابود خواهند کرد.

-- یا مهدی عج الله ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

بابا این موج سبزی ها از ذوب شدگان در ولایت توتالیتر ترند یعنی به هیج مخالفی احترام نمیگذارن. مواظب باشید که اگر اونها بیان از سپاه هم بدترند! ببینید من کی گفتم!!!؟

-- گرداب ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

سپاه بد باخته اید .
حکومت الان در دو حالت ماجرا بازنده است.
چون کاری رو که نباید میکردید کردید.

-- رضا ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

اگه قرار هشداری داده بشه باید از طریق مسولان سیاسی باشه به سپاه چه ربطی داره این کار عین دخالت نظامیان در سیاست است که در ایران کاملا نهادینه شده

-- بدون نام ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

حسابی وحشت ورشون داشته

-- بدون نام ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

سپاه بره از رییس روسش خط بگیره وطن فروشها
جنبش به این حجم الکی شکل نمیگیره برو جامعه شناسی بخون

-- نازنین ا ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

دانستن حق مردم است این روش آقایون سالها پیش در امریکا و دیگر کشورها اجرا میشده و اکنون شکست خورده است.

-- بدون نام ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

"اقدامات قانونی ما می‌تواند برای آن‌ها بسیار سنگین باشد".
معنی این اعلامیه این میشه: از برادران گمنام امام زمان به تمامی خبرنگاران زمانه، بی بی سی و رادیو فردا. ما شما را میشناسیم و با ترور خدمتتون میرسیم.
اگر اقدام شما قانونی خواهد بود دیگر چه نیازی به ذکر آن است؟! این اعلامیه در صورت ترور هر کدام از خبرنگاران این خبرگزاریها باید در دادگاه تروریستی بودن سپاه انقلاب اسلامی، استفاده شود.

-- رزا ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

سپاه هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

-- امام دیرام رام ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

پرروها خودشون مسبب بودن این تقلبات و مسایل بودن حالا میخوان بندازن لنگ یکی دیگه

-- احمد ا ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

برایند اتفاقات و افکار نشون میده توطیه استالینی پشت پرده است
دستتان قطع باد مافیای سیاسی اقتصادی نظامی رسانه ای

-- رجا ن ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

یک سری دوقوز آبادی آمده رفته تو سپاه پول نفت و قدرت دیده حول شده به زیر دهنش مزه کرده پروژههای میلیونی دیگه کافی نیست میلیاردی میخوان.
سرانشون در داخل و خارج حساباشون خوب چاقه

-- رجا ن ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

من در کمال صداقت اعلام می کنم که به احمدی نژاد رای داده ام ولب در رای گیری آینده رای خودم را از او پس خواهم گرفت. اگر چه با موسوی هم موافق نبودم ولی بابت رای سابقم از مردم متمدن ایران معذرت می خواهم و از این سایت بخاطر افشا کردن حقیقت سپاسگزارم.

-- بدون نام ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

ببخشید ببخشید نه علمشو دارن نه .. شو دارن bbc رو بیارن پایین این شتشو مغزی شده ها

-- هادی رسولی ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

برادران سپاه میبینم که به بن بست رسیده اید . شما هر حرکت خرابکارانه ای را اگر قدرتش را داشته باشید انجام میدهید پس تهدید شما نشانه عجز شما است.همین الان که این مطلب رو مینویسم سایت خودتون بسته است:)

-- رضا ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

روسیه پشت کودتا است .

-- maan ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

من از این بدون نامی که به احمدی نژاد رای داده بوده تشکر می کنم که با صداقت اقرار کرده است. من به تمامی کسانی که به احمدی نژاد رای داده اند گوشزد می کنم که آنها خواهران و برادران هممیهن ما هستند و ما همگی آنها را عاشقانه دوست می داریم و از آنها هم می خواهیم که در این دزدی که بنام آنها هم انجام شده اعتراض کنند. واقعا من از این آقا یا خانم تشکر مکی کنم.
م از تهران

-- م از تهران ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

مرگ بر وقاحت وقیح
مرگ بر کودتاچیان سپاهی و رهبری

-- بدون نام ، Jun 18, 2009 در ساعت 10:10 AM

...یک هفته تمام تلاش می کنم تا به این خارجی ها بفهمانم این شال سبز ها توطئه است هر روز اخبار ی بر زد ایرا ن دارند و این مسائل قتل عام قومی و مذهبی را شما جدی نمی گیرید انگلیس ها هزار مار در آستین دارند سپاه پاستاران حق دارد جوانان را فریب می دهند ای کاش من در ایران بودم و کمک شان می کردم بهتر از زندگی در کشور نژاد پرست کاناداست

-- cartoonist gol agha ، Jun 19, 2009 در ساعت 10:10 AM

cartoonist gol agha !

Hossein Hajiagha inja chikaar mikoni?...........LOL

-- majid ، Jun 19, 2009 در ساعت 10:10 AM

سپاه هیچ .... نمیتواند بکند «امام خمینی»

-- majid ، Jun 19, 2009 در ساعت 10:10 AM

سپاه اگر غلطي ميتوانست بكند تا حالا كرده بود.واي به روزي كه سپاه وارد خيابان شودآن وقت معلوم مي شود چه بلايي بر سرش مي آيد

-- آماده شهادت ، Jun 19, 2009 در ساعت 10:10 AM

باید هم اطلاعیه بدهد اگر ندهد جای تعجب دارد
اینها شدن همه کاره
تو بهترین مناطق تهران اسکان داده شدند. همین آقای احمدی نژاد در بدو شروع حقوق آنها را سه برابر کرد. تمام پروزه های بزرگ و کوچک بدون مناقصه مال آنهاست و اعضای ارشد آن تمام امور اقتصادی و واردات را در اختیار دارند . البته در رده های پائین اغلب ناراضی هستند

-- بدون نام ، Jun 19, 2009 در ساعت 10:10 AM

درود بر آن دلاورمردی که دیروز گور خمینی ... را به لرزه درآورد.
نابود باد اسلام نابود باد ملا نابود باد رژیم آخوندی

-- vatanparast ، Jun 21, 2009 در ساعت 10:10 AM