رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۱۹ خرداد ۱۳۸۸

مرگ کارادین «خودکشی نبوده است»

وکیل خانوادگی دیوید کارادین بازیگر سرشناس آمریکایی، اعلام کرد که وی احتمالا به دست عده‌ای کونگ‌فو کار به قتل رسیده است.

مرگ دیوید کارادین، هفته گذشته در هتلی در بانکوک اتفاق افتاد. پلیس بانکوک او را در حالی که در کمد اتاق حلق‌آویز شده بود، پیدا کرد.

پلیس تایلند مرگ کارادین را بر اساس شواهد موجود، خودکشی اعلام کرده ، اما تصاویری که اخیرا از کارادین در مطبوعات بانکوک منتشر شده، دست‌های او را نشان می‌دهد که از پشت به هم بسته شده است. انتشار این تصاویر، فرضیه خودکشی کارادین را نقض می‌کند.

مارک گراکوس، وکیل خانوادگی کارادین در گفتگو با خبرنگاران گفت که کارادین به تحقیق و جستجو در مورد اسرار برخی انجمن‌ها و جوامع کوچک در تایلند علاقمند بوده و قتل او احتمالا در این رابطه بوده است.

وکیل کارادین، مرگ این بازیگر را مشکوک دانسته و با مرگ مشکوک بروس لی در سال ۱۹۷۳ مقایسه کرده که گفته می‌شود به دست گانگسترهای چینی به قتل رسیده است.


کارادین علاوه بر بازیگری، به ورزش‌های رزمی مثل کونگ‌فو و کاراته نیز علاقمند بود.

دیوید کارادین در تلویزیون و سینما بازیگر پرکاری بود. وی با بازی در سریال «ساعت آلفرد هیچکاک» به عنوان بازیگر شروع به کار کرد و با بازی در سریال‌های معروفی چون «کونگ فو»، «ویرجینیایی» و «شین» به شهرت رسید.

بازی در نقش بیل در سری فیلم‌های «بیل را بکش»(قسمت اول و دوم) ساخته کوئنتین تارانتینو از معروف‌ترین نقش‌های او در سینماست.

وی سرگرم بازی در فیلمی به نام «کش و قوس» در بانکوک بود که دچار این حادثه شد.

Share/Save/Bookmark