رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۱۲ خرداد ۱۳۸۸

تهدید احمدی‌نژاد به افشای نام «مفسدان»

محمود احمدی‌نژاد می‌گوید اگر صلاح بداند، در مناظره‌های تلویزیونی، نام «مفسدان اقتصادی» را فاش می‌کند.

مناظره تلویزیونی نامزد‌های دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران از ۱۲ خرداد ماه آغاز می‌شود.

براساس برنامه‌های اعلام شده، آقای احمدی‌نژاد باید با میرحسین موسوی، مهدی کروبی و محسن رضایی، سه نامزد انتخابات، مناظره تلویزیونی داشته باشد.

نامزد دهمین دوره ریاست جمهوری ایران پیش‌تر گفته بود که به بسیاری از انتقاد‌ها از دولت نهم در مناظره‌های انتخاباتی پاسخ خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، آقای احمدی‌نژاد که به ساوجبلاغ سفر کرده است، در جمع مردمی که برای شنیدن سخنان وی تجمع کرده بودند، گفت: «من چهار سال سکوت کردم تا کشور جلو برود، اما امروز اگر سکوت کنم، جریان، ‌معکوس جلو می‌رود.»

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود که در مناظره‌های تلویزیونی «اگر صلاح باشد اسامی برخی مفسدان را افشا و پرونده بسیاری را باز خواهم کرد.»


احمدی‌نژاد در دیدار با نخبگان علمی

آقای احمدی‌نژاد اظهار داشت: «موارد متعددی وجود دارند که برخی افراد با گرفتن وام‌های کلان و پس ندادن آنها کرکری می‌خوانند.»

وی افزود: «آدم‌هایی که در ابتدای انقلاب دست خالی بودند، امروز به میلیاردر و فوق میلیاردر تبدیل شده‌اند.»

احمدی‌نژاد هفته گذشته نیز در جریان یک سخنرانی از وجود افرادی در ایران خبر داده بود که وام‌های کلانی از بانک‌ها دریافت کرده‌اند و حاضر به پس دادن آن نیستند.

محمود احمدی‌نژاد در چهار سال گذشته، بارها برخی جریان‌ها و افراد را متهم به «فساد» کرده، اما هیچ‌گاه نامی از آنها نبرده است.

وی در این مدت، چندین بار وعده داد که نام افراد «مفسد» را فاش می‌کند، اما تاکنون نام افراد یا جریان‌هایی که از سوی احمدی‌نژاد به «فساد» متهم شده‌اند، از سوی هیچ یک از دستگاه‌های دولتی به طور رسمی اعلام نشده است.

Share


در همین رابطه:
احمدی‌نژاد رقبای خود را تهدید به شکایت کرد

نظرهای خوانندگان

محمود جان بی صبرانه منتظر شنیدن این نامها هستیم (:

-- آرش ، May 31, 2009 در ساعت 02:00 PM

آره !
تو که همیشه راست میگی ...

-- Arash ، May 31, 2009 در ساعت 02:00 PM

مدتها است كه منتظر شنيدن نام سران نظام به عنوان مفسد اقتصادي هستيم ؛ حالا محمود جان دانستن يا ندانستن نام آنها چه تاثيري به حال اين جماعت درمانده ايران دارد.

-- شيطان ، May 31, 2009 در ساعت 02:00 PM

محمودی تو هم بعدش به سرنوشت پالیزدار دچار میشوی _ این کارو نکن خوبییت نداره.
نان وماستتو بخور چی کار داری به این کارا !!

-- بدون نام ، May 31, 2009 در ساعت 02:00 PM

فعلاً بفرمایید که ماجرای آقای جزایری به کجا کشید؟ بقیه مفسدان پیشکش. منظورم همان همان آقایی است که از دست ماموران در رفت و رفت به یکی از شیخ نشین های خلیج فارس.

-- mirza ، May 31, 2009 در ساعت 02:00 PM

اولین کسی که اسمشو به عنوان دست خالی پیش از انقلاب و میلیاردر بعد از انقلاب اعلام میکنه صادق محصولي وزیر کشور خودشه

-- بدون نام ، May 31, 2009 در ساعت 02:00 PM

رئیس‌جمهور مملکتی که به اقرار خودش چهار‌سال است اسامی مفسدان کلان اقتصادی را در جیب دارد و اعلام نمی‌کند خود مرتکب بزرگترین سوء استفاده از مقام و خیانت به کشور و مردم شده‌است. اگر او این اسامی را دارد به چه حقی تا بحال اعلام نکرده و حالا از ترس باخت در انتخابات تهدید به اعلام آن می‌کند؟ مگر این یک مسئله و دعوای شخصی است؟ پای بیش از هفتاد میلیون آدم و نسلهای آینده و سرنوشت کشور در میان است. چرا کسی در چهار سال گذشته یقه این مرد را نگرفته که آقا یا تهمت نزن یا اگر واقعا اسامی را داری و از فساد و افساد با خبری بعنوان شهروند و بطریق اولی بعنوان رئیس جمهور اولین وظیفه تو افشا‌گری و مبارزه با آن است؟ عجب آشفته‌بازاری است این حکومت عدل علی!

-- شاهین ، May 31, 2009 در ساعت 02:00 PM

ببین محمود خان نوری ( وجه تسمیه بابت شباهت عجیب به اسماعیل خان نوری و نیز دیدن هاله های نوری که بزرگانی چون مرحوم آیت الله بهجت هم نمیدیدند و از شنیدن ..._به نقل از بیت ایشان _استغفار میکردند و پناه به خدای لایزال میبردند) هروقت خواستی شروع کنی شادمان خواهیم شد که از صادق محصولی شروع کنی تا مردم وزیر تریلیاردری که خلق و خوی کوخ نشینی دارد...!!! رو بهتر بشناسند...ممنون

-- عبیدی ، May 31, 2009 در ساعت 02:00 PM

رئیس جمهور کشوری که خود صریحأ اعتراف می کند که از فساد مالی که خود جنایتی بزرگ علیه مصالح کشور است ٤ سال اطلاع داشته و بااینکه حتی مجرمین را می شناسد سکوت نموده باید بلافاصله از مقام خود برکنارگشته و دستگیر و در یک دادگاه علنی و عمومی محاکمه شود.

-- بدون نام ، May 31, 2009 در ساعت 02:00 PM

دزد گیری در این دوره شده وسیله جلب آراء عوام الناس مردم کوچه و بازار تمام مشکلات کشور را در دزدی می دانند پوپولیست ها هم با فریاد آی دزد آی دزد رای در خمره می کنند . آخر یکی نیست بگه شما اول تولید بکنید درآمد ناخالص ملی را به مطلوب برسانید سیستم اداری و اقتصادی را اصلاح بفرمایید بعدا اگر وقت کردید سر گردنه رفته دزد بگیرید.

-- رامینی ، Jun 1, 2009 در ساعت 02:00 PM

میخواستم بدونم احتمالا اقای محصولی هم از همون دسته ادما هستند که اول انقلاب هیچی نداشتند و وام 400 میلیارد تومانی به دستور نهاد ریاست جمهوری می گیرن ؟

-- اشکان ، Jun 1, 2009 در ساعت 02:00 PM

گر حکم شود که دزد گیرند، در ایران باید هر آن که هست گیرند!

-- رفیق دوست ، Jun 2, 2009 در ساعت 02:00 PM

احمدی نژاد شنیدیم که خودت هم 300 یا 400 هزار یورو به یک شبکه هلندی داده ای تا برایت تبلیغات انتخاباتی کند !؟ اگر راست باشد که باید اول خودت را محاکمه کنند ... !

-- حقی ، Jun 2, 2009 در ساعت 02:00 PM

جاقو كه دسته خودشو نميبره محمود جان :)

-- علي ، Jun 2, 2009 در ساعت 02:00 PM