رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۵ خرداد ۱۳۸۸

دستگیری ۱۰۴ «شیطان‌پرست» در شیراز

سرهنگ عباس حمیدی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شیراز از دستگیری ۱۰۴ «شیطان‌پرست» در این شهر خبر داد.

این افراد به گفته سرهنگ حمیدی، یکشنبه شب در یک «پارتی» شبانه شرکت کرده بودند که از سوی نیروی‌های اطلاعات سپاه شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری دولتی ایرنا روز گذشته گزارش کرد که افراد دستگیر شده در یکی از باغ‌های شهر شیراز مشغول برگزاری مراسم «شیطان پرستی» بوده‌اند که به صورت زنده از شبکه جهانی اینترنت پخش می‌شد.

«راه‌اندازی سایت‌های ضداخلاقی، تهیه لباس‌های نامتعادل و ضد فرهنگی و آرم‌ها و نمادهای شیطان‌پرستی» از دیگر اتهامات این افراد است

براساس این گزارش، تمام دستگیر شدگان مرد هستند که در این مراسم «رفتارهای ناهنجار، رقص‌های نامتعارض و ضد‌اخلاقی» انجام می‌دادند.

«راه‌اندازی سایت‌های ضداخلاقی، تهیه لباس‌های نامتعادل و ضد فرهنگی در جامعه، تهیه آرم‌ها و نمادهای شیطان‌پرستی» از دیگر اتهامات افراد دستگیر شده عنوان شده است.

سال گذشته نیز پلیس ایران ۸۰ «شیطان‌پرست» را در کرج دستگیر کرده بود. پلیس همچنین هشدار داده است که با چنین جریان‌هایی به شدت برخورد خواهد کرد.

سردار احمد روزبهانی رئیس پلیس امنیت اخلاقی ۱۹ اردیبهشت ماه اعلام کرد: «پلیس با گروه‌های شیطان‌پرست بدون اغماض و با شدت برخورد می‌کند.»

سردار روزبهانی همچنین از مراکز رسمی در ایران خواست که از طریق اطلاع‌رسانی، اعضای اتحادیه‌ها و اصناف را با آرم و علائم گروه‌های «مبتذل و شیطان‌پرست» آشنا کنند.

Share

نظرهای خوانندگان

اون جوری که ما شنیدیم پارتی در کار نبوده یک کنسرت متال بوده و هیچ کس هم قمه و چاقو همراش نبوده و مراسم خوردن خون هم اراجیفه

-- شهره ، May 26, 2009 در ساعت 11:00 AM