تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

اعلام نامزدهای جوایز موسیقی ام‌تی‌وی

شبکه موسیقی ام‌تی‌وی، نامزدهای دریافت جوایز موسیقی اروپایی این شبکه (MTV Europe Music Awards) در سال ۲۰۰۸ را در رشته‌ها و ژانرهای مختلف اعلام کرد.

ایمی واین‌هاوس، بیانسه، بریتنی اسپیرز، کولد پلی و متالیکا در لیست نامزدهای دریافت جایزه ام‌تی‌وی قرار دارند.

به علاوه نام برخی از برندگان دوره‌های قبلی این جایزه یعنی فو فایترز، ریحانه و توکیو هتل نیز در میان نامزدها دیده می‌شود.

گادفری مدیر شبکه ام‌تی‌وی اعلام کرد که علاوه بر خوانندگان مشهوری چون بیانسه و بریتنی، این شبکه، کارهای استعدادهای جوانی چون گروه کیور، فو فایترز، کیتی پری، دافی و برادران یوناس را شایسته دریافت جایزه دانسته و در لیست نامزدها قرار داده است.

جوایزموسیقی اروپایی ام‌تی‌وی، از مهم‌ترین جوایز موسیقی پاپ و مردم‌پسند است که از پانزده سال قبل، همه‌ساله در بریتانیا برگزار می‌شود.


گروه موسیقی «کولد پلی»

قرار است مراسم اهداء این جوایز که روز ششم ماه نوامبر در شهر لیورپول بریتانیا برگزار خواهد شد، به‌طور مستقیم از ۱۹کانال تلویزیونی اروپایی، آمریکایی و آسیایی و برای بیش از ۳۰ میلیون بیننده احتمالی پخش شود.

آلبوم‌های «بلک‌ اوت» از بریتنی اسپیرز و «ویوا لا‌ویدا» از کولد پلی، نامزد دریافت جایزه بهترین آلبوم موسیقی سال هستند.

گروه موسیقی راک متالیکا نیز با گروه‌های جوان‌تری چون فو فایترز، کیور و توکیو هتل برای دریافت جایزه بهترین گروه موسیقی سال رقابت می‌کند.
در همین حال، ۴۰ خواننده و گروه موسیقی از جمله مدونا و بیتل‌ها برای دریافت جایزه بهترین اجرای تمام دوران با هم رقابت دارند.

لیست کامل نامزدها

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)