تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

مک‌کین در مناظره انتخاباتی امشب شرکت می‌کند

سناتور جان مک کین در اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری این دوره آمریکا در شهر آکسفورد می سی سی پی شرکت می کند.

به گزارش نیویورک تایمز، برایان راجرز، سخنگوی ستاد انتخاباتی مک کین در بیانیه ای اعلام کرد که مک کین امروز صبح با اعضای دولت و نمایندگان سنا و کنگره صحبت کرده است و امیدوار شده است که پیشرفت مثبتی برای توافق میان هر دو حزب برای ارائه چهارچوب عملی برای حل معضل اقتصادی اخیر حاصل شده است.


در این بیانیه اشاره شده که مک کین پس از مناظره امروز به واشنگتن باز خواهد گشت تا تضمین کند همه صدا ها و نظرات، خصوصا نظرات مالیات دهندگان وصاحبان املاک در توافق نهایی در نظر گرفته شود.

پیش تر مک کین تقاضا کرده بود که اولین مناظره به تعویق بیفتد و گفته بود که فعالیت های انتخاباتی اش را برای رفتن به واشنگتن و کمک برای یافتن راه حل هایی برای بحران اخیر مالی کشور لغو خواهد کرد.

این در حالی است که باراک اوباما اعلام کرده که این دقیقا همان زمانی است که مردم آمریکا نیاز دارند به سخنان فردی که قرار است طی چهل روز آینده با بحران اقتصادی مقابله کند، گوش کنند.

سی‌ان‌ان نیز گزارش کرده بود که مراسم مناظره در دانشگاه می‌سی‌سی‌پی در صورت حضور نیافتن مک‌کین هم برگزار خواهد شد.

روبرت خایت، رئیس این دانشگاه گفته بود اگر جان مک‌کین، به دانشگاه نیاید، حاضران سوالات خود را به جیم لرر، مجری برگزاری مناظره خواهند داد و وی این سوالات را از باراک اوباما خواهد پرسید.

انتظار می‌رود مسئله سیاست خارجی و امنیت ملی در حاشیه سوالات قرار داشته باشد و بیشتر سوالاتی در مورد بحران اقتصادی آمریکا مطرح شود.


در همین رابطه:
مک‌کین مبارزه انتخاباتی را متوقف کرد

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-لطفا از توهین و حمله شخصی به دیگران (ازجمله نویسندگان) خودداری کنید و درباره مطلب نظر بدهید.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)