رادیو زمانه

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۸۷

توصیه احمدی نژاد به جمع شدن زیر پرچم ولایت

یک روز پس از حمایت آیت‌الله خامنه‌ای از دولت نهم، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری ایران به مخالفانش توصیه کرد که با کنار گذاشتن «منافع حزبی خود» زیر پرچم «ولایت» قرار بگیرند.

آقای خامنه‌ای روز گذشته به مناسبت هفته دولت، از عملکرد دولت احمدی‌نژاد حمایت کرد و منتقدان آن را طیف متفاوتی دانست که به تخریب دولت مشغولند.

در هفته‌های گذشته علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی دو رئیس‌جمهوری سابق ایران انتقاداتی متوجه دولت محافظه‌کار محمود احمدی نژاد کرده‌اند.

به گزارش وب‌سایت شبکه شش تلویزیون دولتی ایران، آقای احمدی‌نژاد که به استان اراک در مرکز ایران سفر کرده است امروز یکشنبه در جمع علما و طلاب این استان به مخالفان و منتقدان خود توصیه کرد که «باندبازی‌های سیاسی و حزبی» را کنار بگذارند.

وی به نام جریان‌هایی که به باند‌بازی متهمشان کرده، اشاره‌ای نکرد، اما گفت که «بخش مهمی از مشكلات در داخل كشور، از ناحیه عناصری است كه نمی‌خواهند در مسیر فرهنگ انقلاب اسلامی حركت كنند.»

آقای احمدی‌نژاد همچنین به احزاب و جریان‌های سیاسی وعده داد در صورتی که «زیر پرچم ولایت» قرار گیرند محدودیتی برای فعالیت‌هایشان وجود نخواهد داشت.

ایران، قدرتمند‌ترین در جهان است
خبرگزاری‌ها به نقل از یک سخنرانی دیگر آقای احمدی‌نژاد که امروز در جمع خانواده های شهدا و ایثارگران استان مرکزی ایراد شده، نقل کرده‌اند که رئیس‌جمهوری باردیگر ایران را «قدرتمندترین قدرت جهان» معرفی کرده است.

آقای احمدی‌نژاد در سال‌های گذشته بارها اعلام کرده که ایران قدرت برتر جهانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آقای احمدی‌نژاد در سخنرانی امروز خود افزود: «ایران امروز قدرتی است که جز خوبی و پیشرفت برای ملت ها چیز دیگری نمی خواهد.»

رئیس‌جمهوری ایران در ادامه سخنان خود باردیگر با اشاره به قدرت ایران در جهان، خطاب به قدرت‌های جهان گفت که مردم این کشور حاضر نخواهند شد از حق هسته‌ای خود گذشت کنند.

وی درعین حال گفت که غربی‌ها «حاضر هستند موضوع هسته‌ای ایران را بپذیرند، به شرط آنكه زیر سلطه آنها قرار بگیریم.»

آقای احمدی‌نژاد در حالی این سخنان را ایراد می‌کند که تنش‌ها میان ایران و غرب بر سر مسئله هسته‌ای این کشور که در ماه‌های اخیر افزایش یافته بود، تا حدودی کاهش یافته است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنرانی خود گفت که ایران توانسته است توسط دانشمند ۲۳ ساله‌اش ماهواره به فضا پرتاب کند که در رژیم‌ گذشته به استاد دانشگاه حتی اجازه صحبت در این زمینه داده نمی‌شد.

آقای احمدی‌نژاد افزود که دشمنان از پیشرفت‌های ایران عصبانی هستند و «باید از این عصبانیت بمیرند.»

نظرهای خوانندگان

اول اینکه بر طبق ایه ۴۴ از سوره ۱۸ قران ولایت حقیقی فقط وفقط مختص خالق مطلق است که پرچم ونشانه ان خیر است و ثواب در این دنیا و در اخرت. اگر اقای احمدی نژاد سند و مدرکی غیر از ظن و گمان خود و یا نوشته های این و ان در ارتباط با پرچم بی رنگ "ولایت فقیه" دارند خوب است انرا ارایه کنند. بنظر می اید این پرچم بافته دست "انگلو ساکسونها" بوده که اول در ایران و حال هم در عراق دارند بر پا می دارند. دیر اینکه دیگر زمان بازی با انرژی هسته ای گذشته و مملکت در خطر شدید خشکسالی و بی ابی است. اگر غضب الهی این چنین بر این مدعیان ولایت وحامیان ان نازل شود تر و خشک با هم خواهند سوخت و انوقت دیگر نه انرژی هسته ای و نه ماهواره فضایی میتواند به اندازه سر سوزنی به نجات ملت تشنه وگرسنه بیاید. ملت زیر پرچم ولایت فقیه ۳۰ سال است که مرگ امریکا و اسراییل را ارزو می کند در حالی خود در مشکلات غوطه وراست واکنون نگرانی از این است که بجای اینکه دیگران بگفته احمدی نژاد از عصبانیت بمیرند ما خود از درد جهالت ونادانی از پا در اییم.

-- بدون نام ، Aug 24, 2008 در ساعت 02:18 PM

خانمها و آقایان محترم شما در زمانه نشسته اید و به این و آن درجه می دهید. سانسور مس کنید و رد می کنید و توهین می پندارید/ رهبر معظم از همین حالا با توهین به ملت ایران احمدی نژاد را برای پنج سال آینده انتخاب کرده و اگر من بینوا چنین نوشته بودم شما آنرا توهین دانسته و آنرا منتشر نمی کردید. از سه روز پیش تا کنون نظرات مختلفی که دهها دانشجو برای شما فرستاده اند را منتشر نکرده اید. اگر احیانا که حتما از بیت رهبری و جماعت مردان او به رادیو شما هم رخنه کرده اند برایش فکری بکنید.

-- سخن چند دانشجو از تهران ، Aug 25, 2008 در ساعت 02:18 PM