تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

ممنوعیت خروج گلشیفته فراهانی تأیید شد

خبرگزاری دولتی ایرنا به نقل از یک منبع آگاه، گزارش‌ها در مورد ممنوع اعلام شدن خروج گلشیفته فراهانی از ایران را تأیید کرد.

این خبرگزاری امروز چهارشنبه به نقل از یک منبع آگاه که نامش فاش نشده، اعلام کرد: «گلشيفته فراهانی روز سه‌شنبه براي بررسي اين پيشنهاد تازه عازم هاليوود بود كه در فرودگاه از سوی دستگاه‌های ذيربط با حكم ممانعت از خروج مواجه شد.»

وزارت ارشاد تاکنون در خصوص این خبر واکنشی نشان نداده است.

وب‌سایت انتخاب هم که از سوی نزدیکان علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اداره می‌شود امروز به نقل از مقامی که هویتش فاش نشده، اعلام کرده است: «به زودی با برگزاری جلسه‌ای، احتمالاً این بازیگر سینما به وزارت ارشاد احضار خواهد شد.»

وب‌سایت روز آنلاین نیز امروز چهارشنبه در گزارشی از ممانعت از خروج خانم فراهانی از ایران خبر داده و مقصد وی را آمریکا اعلام کرده‌است.

گلشیفته فراهانی فرزند کوچک بهزاد فراهانی بازیگر مشهور تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است.

وی اخیرا در فیلمی با عنوان «مجموعه دروغ‌ها» و با حضور بازیگرانی مطرحی چون لئوناردو دی کاپریو و راسل کرو به ایفای نقش پرداخته و بازی او توجه کارگردانان را برانگیخته است. به همین دلیل قرار بوده در سفر کنونی خود به بررسی پیشنهادات جدیدی نیز برای بازیگری بپردازد.

فیلم «مجموعه دروغ‌ها» براساس کتابی با همین عنوان ساخته شده که کارگردان آن ریدلی اسکات کارگردان معروف بریتانیایی است.

رمان «مجموعه دروغ ها» مضمونی در ارتباط با مبارزه با تروریسم دارد و داستان یک مامور سیا به نام راجر فریس است که برای پیدا کردن یک تروریست مهم از سران القاعده به نام «سلیمان» به اردن می رود.

آن‌طور که وب‌سایت انتخاب و روز آن‌لاین اعلام کرده‌اند، دلیل ممنوعیت خروج خانم فراهانی می تواند این باشد که ظاهرا بازیگران ایرانی برای بازی در فیلم های خارجی نیز باید از وزارت ارشاد «مجوز» بگیرند.

انتخاب همچنین به نقل از این منبع مطلع اعلام کرد: «شاید در مورد بحث ظاهری خانم گلشیفته فراهانی که در فیلم آمریکایی بازی کرده نیز، جلسه‌ای تشکیل شود.»

گلشیفته فراهانی تاکنون برای فیلم‌های بوتیک در جشنواره نانت و برای فیلم درخت گلابی در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر، جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کرده است.

نظرهای خوانندگان

Hamanande hameye chehrehaye ashna o vaghih totalitairhaye modern o ghadimi baad az zanan o daneshjouyan o daravish o bahayiha o soniha o ..... be honarmandan band kardand.
Farda chi? che Kassi? che ghomi? che aghaliati? shayad hata be akhoundha ham band konand. Siah, siah, siah o siahi

-- NAm ، Aug 20, 2008

واقعا باعث تاسف است...
واقعا..

-- علی ، Aug 21, 2008

طول خواهد کشید تا بفهمیم دلارهای نفتی و تکنولوژی (کامپیوتر و شبکه های پردازش اطلاعات) در دست کارگزاران اطلاعاتی ... چگونه از ایران زندانی بزرگ از نخبه ها ساخته است. گیت های خروجی تبدیل به دروازه‌های زندان شده‌اند. چه بسیارند اندیشمندان، هنرمندان، سیاستمداران، تجار و اشخاصی که بدون هیچ جرم قبلی در آنجا متوقف شده‌اند. ...

-- بدون نام ، Aug 21, 2008

نمي دونم چرا اينجوري ؟؟؟ چرا مي خواييم محدود بمونيم و هر روز هم محدودتر بشيم . چرا به هيچ كس فرصت رشد نمي ديم .
مانع شده اصلا كار سختي نسيت و ما اينو خوب بلديم . . . خيلي خوب .

-- بدون نام ، Aug 23, 2008

be nazare man vaghean eshtebahe ke masulin ba dideye tang be maghuleye pishrafte iraniyan negah konan khanume golshifte dar in filam ba hejab hazer shode va dar moghabele bozorgtarin ostureha gharar gerefte va in mitune daricheyi baraye vurude iraniyan be holly wood bashe man ke be khanume golshifte eftekhar mikonam

-- نادی صبوری ، Aug 23, 2008

سلام اگه این اخبار صحت داشته باشه برای خودم کشورم و تمام مردم ایران خفقان های بیشتری رو پیش بینی میکنم
من نمیفهمم چرا این وزارت ارشاد فقط بلده به این گلی خانم و فیلماش گیر بده میبینن که یکی واقعا سطحش از بازیگرهای در پیت وطنی مون بالاتره می خوان جلوی پیشرفتشو بگیرن وقتی هم که خارجی ها ما رو تحریم نمیکنن خودمون تحریم میکنیم آخه شما چرا شدین کاسه داغ تر از آش وقتی باباش و شوهرش که هردو آدم های مطرحی ان هیچی نمی گن شما چرا گیر می دین متاسفم

-- بدون نام ، Aug 24, 2008

تمام کشورهای دنیا برای مطرح شدن در حرفه های مختلف در تلاشند اما دولتمردان ما برای پنهان ماندن استعداد ها و چهره های توانا تلاش می کنند . متاسفم برای خودم و ملتم که زیر فرمان نا آگاهان هستیم

-- بدون نام ، Aug 24, 2008

سلام
به نظر من هم ایشون یک هنرمند تمام ایار هستند ولی باید تکلیف خودشون را با جامعه اسلامی مشخص کنن آیا یک هنرمند مسلمان هستند یا خیر.انسان باید راه مشخصی را برای خود تعیین کنه.من تا به حال ایشون را به خاطر هنر اسلامی خیلی قبول داشتم ولی وقتی فهمیدم بخاطر برخی مسایل دنیوی هر چند با ارزش، ارزشهای اسلامی خود را زیر پا گذاشته و با این کار جامعه اسلامی را زیر سوال برده است دلم بحال کشورم سوخت.چون این کشور با خون خیلی از جوانهایی که یک لحظه نفس کشیدنشون می ارزید به کل زندگی ماها به اینجا رسیده و حالا ما بخاطر لحظه ای بزرگ شدن(پوشالی)دنیا و آخرتمون را به باد می دهیم.واقعا برای ایشون متاسفم…

ای ایران ای مرز پرگُهر

ای خاکت سرچشمهٔ هنر

دور از تو اندیشهٔ بَدان

پاینده مانی تو جاودان

-- نیما ، Aug 25, 2008

من بسيار از شنيدن اين خبر متاسفم .امروز پيش پرده تبليغاتي اين فيلم رو ديدم و وا قعا به گلشيفته افتخار ميكنم .

-- S ، Aug 26, 2008

Besiar taa'sof barangiz ast chera honar pishehaye hendi inghadr to donya maroofan wali honarpishehaye ma bayad estedadeshon az beyn bereh.dar hollwood bazi kardan akherin rotbeh pishraft dar cinemast .

-- X-ray ، Oct 19, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)