تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

ایران در هفتمین روز در حسرت مدال باقی ماند

در هفتمین روز از بازی‌های المپیک، کاروان ورزشی ایران نتوانست مدالی کسب کند، بدین ترتیب طلسم ناکامی‌های ایران همچنان ادامه دارد.


محمدرضا رودکی جودوکار وزن ۱۰۰+ کیلوگرم که آخرین بخت ایران برای کسب مدال رشته جودو به‌شمار می‌آمد به عنوانی بهتر از پنجمی دست نیافت.

وی پس از یک دور استراحت، جودوکارانی از بلاروس و ایسلند را شکست داده بود در مقابل جودوکار گرجستانی شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت. رودکی در این مرحله ابتدا جودوکار آمریکا و سپس «تنموف» جودوکار عنوان‌دار و پرمدعای روس را نیز از پیش رو برداشت. وی برای کسب مدال برنز به مصاف «ویدل برایسون» از کوبا رفت و با شکست در این مسابقه پرونده جودوی ایران در مسابقات المپیک بسته شد.

در پایان روز هفتم و در مسابقات قایقرانی روئینگ (پاروزنی) محسن شادی در بین ۳۳ شرکت کننده به مقام بیست و ششم رسید و هما حسینی هم در بین ۲۴ نفر به مقام آخر دست یافت. امین نیک‌فر تنها پرتابگر وزنه ایران نیز با سه خطا در هر سه پرتاب خود از راهیابی به دور بعدی بازی‌ها بازماند ضمن اینکه سجاد مرادی بنا به تصمیم مربیان در مسابقات دو ۱۵۰۰ متر شرکت نکرد.

ورزشکاران ایران در هشتمین روز بازی‌های المپیک (شنبه ۲۶ مرداد ماه) در دو رشته مسابقه می‌دهند.
تیم ملی بسکتبال ایران فردا در چهارمین دیدار خود به مصاف آرژانتین می‌رود و در دو و میدانی و پرتاب دیسک، احسان حدادی و عباس صمیمی به مصاف حریفان خود می‌روند.

نظرهای خوانندگان

Jaye taassof ast. Vaghti sharayete keshvar be in andazeh khar to khar ast o hanouz bahz dar in ast ke khanomha dar stadiumha hozour dashteh bashand ya na o hezaran varzeshkar mostaed ra be khater bi sazmani o dozdi o bi sarparasti be hadar midahand.... list deraz ast o faghat marbout be varzesh nist. Taassof

-- Nam ، Aug 15, 2008 در ساعت 12:00 PM

واقعا مایه تاسف است .

-- ali ، Aug 15, 2008 در ساعت 12:00 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)