تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

محکومیت مدیر سایت رجا‌نیوز به سه ماه زندان

مدیر تارنما (سایت) خبری رجانیوز از سوی شعبه‌ ۱۰۸۳ دادگاه عمومی تهران به سه ماه حبس تعزیری محکوم شد.

خبرگزاری ایسنا امروز یکشنبه اعلام کرد که قدرت‌الله علیخانی، نماینده‌ مجلس شورای اسلامی و حسین موسویان، عضو سابق تیم مذاکره‌کننده‌ هسته‌‌ای مهم‌ترین شاکیان این پرونده بوده‌اند.

قاضی حسینیان شعبه رسیدگی‌کننده به این پرونده، با توجه به این‌که تارنمای رجانیوز «مطالبی فاقد صحت» در مورد آقای علیخانی منتشر کرده، مدیرمسئول آن را به سه ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم کرد.

شکایت حسین موسویان در این پرونده نیز جهت صدور کیفرخواست تکمیلی به دادسرای کارکنان دولت ارجاع شد.

آذرماه سال گذشته، این سایت خبری مبنی بر تماس حسن روحانی با قاضی پرونده حسین موسویان منتشر کرده بود.

حسین موسویان، قائم‌مقام مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران و عضو سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و از نزدیک‌ترین افراد به هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی است و در سال گذشته از سوی محمود احمدی‌نژاد و محسنی اژه‌ای، وزیر اطلاعات دولت نهم در رسانه‌های عمومی به جاسوسی برای غرب متهم شده بود.

بر اساس این گزارش، محمد اسماعیل اکبری، معاون وقت سلامت وزارت بهداشت نیز از شاکیان این پایگاه خبری بوده که از شکایت خود، گذشت کرده است و به همین دلیل، در مورد این شکایت برای مدیر رجانیوز «قرار موقوفی تعقیب» صادر شده است.

تارنمای رجانیوز از جمله سایت‌های خبری اصول‌گرا است و گفته می‌شود با فاطمه رجبی، همسر غلامحسین الهام، سخنگوی دولت مرتبط است.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)