تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

دربی سرخابی تهران؛ هفته نهم لیگ هشتم

در حالی که تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران، به عنوان قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی در تدارک دیدار سوپر جام ایران در مرداد هستند، امروز زمان برگزاری دربی بزرگ تهران در هشتمين دوره ليگ برتر مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در مراسم قرعه‌كشی دیدار‌های لیگ هشتم که با حضور نمايندگان باشگاه‌ها در محل فدراسيون برگزار شد، دیدار این دو تیم پر طرفدار پایتخت به هفته نهم رقابت‌ها افتاد.

همشتمین دوره ليگ برتر ایران از ۱۵ مرداد ماه آغاز می‌شود.

کسر ۸ امتیاز از پاس همدان
امروز سه شنبه همچنین شورای صدور رأی مبازره با دوپينگ، درخصوص تخلف بازيكنان تيم فوتبال باشگاه پاس همدان حكم خود را صادر كرد.

به گزارش فارس، طبق اعلام رئيس كميته پزشكی فدراسيون، پس از بررسی‌های مختلف در خصوص استفاده بازيكنان از مواد نيروزا، سعيد دقيقی و فاروق اختياروويچ هر كدام به مدت ۶ ماه از حضور در ميادين محروم شدند.

بر اساس این رأی رضا چلنگر مترجم و مراد علی تيموری پزشكيار تيم و اشكان زهرايی فروشنده ماده ممنوعه هر كدام از تاريخ چهارم تیر ۸۷ به مدت ۴ سال از همراهی تيم‌های ورزشی محروم شدند.

همچنین با استناد به رديف ۵ از ماده ۶۵ آيين‌نامه انضباطی فيفا، با كسر هشت امتياز از امتيازات تيم پاس در فصل ۸۶-۸۷ ليگ برتر، این تیم ملزم به پرداخت مبلغ ۲۵ هزار فرانك سوئيس در حق صندوق فدراسيون شد.

این تخلف در مسابقه تيم‌های پاس همدان و راه آهن تهران که ۳۰ فروردین ۸۷ انجام شد، صورت گرفته بود.

نظرهای خوانندگان

این حکم ناعادلانه است همه ی عوامل باید در این کار دست می داشتند تا چنین حکمی داده شود و 8 امتیاز قابل قبول نیست اگر باشگاه مقصر بوده که جریمه می شود و بازی را اگر برده بوده باید بازنده اعلام کنند و به تیم حریف این امتیاز را بدهند اگر بازیکن و مربی مقصرند که باشگاه نباید جریمه شود وقتی اطلاع رسانی درست صورت نمیگیرد همه چیز را باید حدس زد

-- فرهاد ، Jul 15, 2008 در ساعت 11:24 AM

هفته پنجم خوب است

-- امير ، Aug 5, 2008 در ساعت 11:24 AM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)