تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

«افشای نقشه ترور احمدی‌نژاد در ایتالیا»

مشاور محمود احمدی‌نژاد در امور انسانی، با تأیید خبر خنثی شدن طرح ربودن و ترور رئیس‌جمهور ایران در عراق گفته که «دشمنان» قصد داشته‌اند در اجلاس فائو در ایتالیا نیز وی را از پای درآورند.

احمدی‌نژاد جمعه گذشته در جمع روحانیون بلند‌پایه قم از خنثی شدن طرح ترور خود در عراق خبر داده بود.

برخی مقامات عراقی و پارلمانی در ایران از این طرح اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند.

سخنگوی دولت ایران نیز روز گذشته در برابر پرسش خبرنگاران برای ارائه توضیحات بیشتر سکوت کرد.

خبرگزاری فارس امروز دوشنبه به نقل از علی ذبیحی مشاور رییس‌جمهور در امور نیروی انسانی اعلام کرد که طرح ترور آقای احمدی‌نژاد در فائو شکست خورده است.

محمود احمدی‌نژاد چهاردهم خردادماه امسال در اولین سفر خود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا، به ایتالیا رفت تا در اجلاس جهانی فائو شرکت کند.

در این اجلاس محمود احمدی‌نژاد و رابرت موگابه رؤسای‌جمهور ایران و زیمبابوه از سوی سران کشورهای غربی و گروه‌های حقوق بشر به تحمیل گرسنگی به مردم کشورهایشان متهم شدند.

به گفته آقای ذبیحی با روی کار آمدن آقای احمدی‌نژاد در سال ۱۳۸۴ شمسی «منافع نامشروع بسیاری از قدرت‌های خارجی و حتی محافل داخلی به خطر افتاده و از این رو برخی به فکر برکناری یا ترور رییس‌جمهور افتادند.»

وی همچنین گفته که برخی جریان‌های داخلی «در راستای دستور صریح بوش نسبت به ترور مقامات ایرانی» علیه دولت آقای احمدی‌نژاد در آینده دست به اقدامات ناخوشایند خواهند زد.

وی به این اقداماتی که آنها را ناخوشایند دانست اشاره‌ای نکرده است.


در همین رابطه:
مخالفت با حضور احمدی‌نژاد و موگابه در ایتالیا:
ابهام در دیدار مقامات ایتالیایی با احمدی‌نژاد

نظرهای خوانندگان

من که دیگه مطمئن شدم این ... پر از کمبوده!

-- نادر ، Jun 23, 2008 در ساعت 11:17 AM

اگر خود این آقا یک ... نبود، می شد این حرف ها را زد، اما پرونده ی شهرداری تهران پیش از ریاست جمهوری و بسیاری از مبالغ ناپدید شده در این فاصله نشان می دهد که خود ایشان هم متعلق به دار و دسته ی ... است.

-- پارسا ، Jun 23, 2008 در ساعت 11:17 AM

بابا صد بار به این مسئولین گفتم این بچه رو نزارید همینجوری تنهایی هرجایی بره آخه هوش و حواس درست و حسابی که نداره خب بالاخره بچه س دیگه خدای نکرده می دزدن بلا ملایی سرش میارن الهی فدات بشه مامانت دیگه بیرون نرو .... باشه مامان جون........آفرین بچه خوب

-- کژدم ، Jun 23, 2008 در ساعت 11:17 AM

ey kash kasi vaghean yeki peyda mishod ta in adame ro bedozde va ...

-- mehrnoosh ، Jun 23, 2008 در ساعت 11:17 AM

فکر کنم بازم این احمدی نژاد فیلم آمریکایی دیده

-- طبا ، Jun 23, 2008 در ساعت 11:17 AM

قبلا مردم ايران و مردم دنيااز اين شخص بسيار حرفها وادعاهاي عجيب وغريب شنيده بودند، ازقبيل مكالمه رو در رو با امام زمان، اداره امور مملكتي توسط حضرت قائم وغرق شدن درنور هنگام سخنراني در مجمع عمومي سازمان ملل متحد....... درعلم روانشناسي اين نوع اشخاص را مبتلا به مرض رواني از نوع Bipolar مبشناسند و شخص بيمار را تحت مراقبتهاي ويژه در مراكز روانبخشي قرارداده ونيز با دارو درماني، سعي در آرام كردن بيمار ميكنند.
ولي هنگامي كه بيمار احساس ترس وهراس از حمله موجودات نامحسوسي نسبت به خود را بكند، آنوقت پزشكان نتيجه ميگيرند كه بيمار به مرحله اسكيزوفرنيا رسيده وممكنست نه تنها به خود بلكه به ديگران نيز صدمه برساند. . براي بنده وشايد ساير مردمان، مايه بسي حيرت وتعجب است كه رهبري جمهوري اسلامي بر اساس چه برآوردي نامبرده را به رياست چمهور كشوري چون ايران منصوب نموده است. درحاليكه هم اكنون در اين كشور با سابقه چند هزارسال تمدن، اشخاص بسيار خردمند وفرهيخته ووارد به علم كشورداري وسياست، وجود دارند. چه رازي دراين كاراست؟ الله اعلم!!

-- ع ك ، Jun 24, 2008 در ساعت 11:17 AM

این بنده خدا اطلاعات غلطی را از اطرافیان ..اش می گیره و به عنوان خبر دست اول می گه و اگر نه خودش ساده است

-- بدون نام ، Jun 25, 2008 در ساعت 11:17 AM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)