تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

ایران، با پیروزی بر کویت به دور بعد راه یافت

تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی برابر کویت، توانست به عنوان صدرنشین گروه پنجم به مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ در منطقه آسیا راه یابد.

به گزارش ایسنا، عصر امروز تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی فوتبال کویت رفت و با حساب دو بر صفر این تیم را شکست داد.

گل‌های تیم ایران را در این بازی، جواد نکونام و غلامرضا رضایی در دقایق ۱۹ و ۳+۹۰ به ثمر رساندند.

به این ترتیب، تیم ملی ایران با کسب سه برد، سه تساوی و ۱۲ امتیاز، به عنوان تیم نخست از گروه خود به مرحله بعد صعود کرد.

در دیگر بازی این گروه نیز تیم ملی فوتبال سوریه توانست با حساب سه بر یک تیم امارات را در خانه‌اش شکست دهد و به عنوان تیم دوم از این گروه به مرحله بعد صعود کند.

استرالیا، قطر، ژاپن، بحرین، کره جنوبی، کره شمالی، ازبکستان و عربستان دیگر تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی این رقابت‌ها هستند که به همراه ایران و سوریه، در دو گروه پنج‌تیمی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم نخست هر گروه، مستقیماً به جام جهانی ۲۰۱۰ راه خواهند یافت. تیم‌های سوم نیز در دو بازی رفت و برگشت به مصاف هم خواهند رفت و برنده آن‌ها در مرحله پلی‌آف با تیم ملی نیوزلند دیدار می‌کند تا تکلیف یکی دیگر از حاضران در جام جهانی را مشخص کند.


داریوش مصطفوی، مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس

داریوش مصطفوی مدیرعامل پرسپولیس شد

هیأت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس، داریوش مصطفوی را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، امروز یکشنبه، محمد علی‌آبادی، رییس سازمان تربیت بدنی ایران، محمدحسین نژادفلاح، محمدجعفر فرخ‌زادی، محمد آخوندی و داریوش مصطفوی را به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب کرد.

نژادفلاح و فرخ‌زادی پیش از این هم عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس بودند؛ اما آخوندی و مصطفوی جایگزین علی سعیدلو، حسن بیادی و حبیب کاشانی، سه عضو پیشین هیأت مدیره این باشگاه شده‌اند.

عصر امروز، اعضای هیأت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس در نخستین جلسه خود، به اتفاق آرا داریوش مصطفوی را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب کردند. پیش از این حبیب کاشانی مدیرعامل این باشگاه بود که چندی قبل «به دلیل فراهم نبودن شرایط ادامه‌ی کار» از سمت خود استعفا داده بود.

داریوش مصطفوی، سابقه ریاست فدراسیون فوتبال را نیز در پرونده خود دارد و پس از برکناری محمد دادکان، رییس سابق فدراسیون فوتبال از سوی علی‌آبادی، به عنوان دبیر این فدراسیون انتخاب شده بود.

پس از تعلیق فوتبال ایران و روی کار آمدن کمیته انتقالی، وی از این سمت برکنار شد.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)