تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

جنتی: تعیین رهبر از معجزات اسلام است

آيت‌الله احمد جنتی تعيين رهبری در سال ۶۸ از سوی مجلس خبرگان‬ را از معجزات اسلام دانست.

به گزارش خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا، وی در خطبه‌های نماز جمعه با تمجید از آیت‌الله خامنه‏ای گفت:« هرجا يك بيماری می‌خواهد پيدا شود؛ ايشان مانند طبيب، برق‌آسا حاضر می‌شوند و اين بيماری را معالجه می‌كنند و در برابر فشارها می‌ايستند.»

وی اضافه کرد: «تا زمانی كه چنين رهبری داريد، از حق داشتن انرژی صلح‌آميز هسته‌ای برخوردار خواهيد شد.»

جنتی همچنین گفت:« انقلاب اسلامی را ولايت فقيه به ثمر رسانده است و اگر ولايت فقيه آسيب ببيند، همه چيز آسيب خواهد ديد.»

وی آیت‌الله خمینی را بهترین فرمانده جنگ خواند و افزود: «رهبری جنگ كاری بزرگ بود و حضرت امام(ره) بهترين فرماندهی را انجام داد و زمانی فرمان شكست حصر آبادان، آزادی خرمشهر و مهران را صادر كرد و آنگاه گفت كه خرمشهر را خدا آزاد كرد.»

نظرهای خوانندگان

ایشان برق آسا می خواهند بمب اتمی درست کنند (بمب اسلام) و دنیا را مسلمان کنند.درست مثل محمد.

-- حبیب ، Jun 6, 2008 در ساعت 10:51 AM

ایشان خفض جناح (شکسته نفسی ) فرموده اند : خودشان جزو معجزات بزرگ آلله بر روی زمین اند و به دیگران نسبت می دهند. الله ، جز امثال این کونه معجزات چه دارد که بکند؟ الله ی که در همه ی جا های دیگر دنیا به خواب رفته، و تمام این سیاهی ها و پلیدی ها را تحمل می کند، اما دم به دم، ملت ایران را با معجزات عظیم ش می نوازد! اصلن الله همین است: عذاب می فرستد به سراغ یک عده که فقط به پیام اورش ، کمی خندیده اند و گفته اند : "برو بابا بزار باد بیاد ! " و از طرف دیگر معجزاتی همچون آیت خود: آقای جنتی را بر سر مردم در حال چریدن ایران، نازل می فرماید.
خوشا به حالمان. خوب هوایمان را دارد!

-- یه کسی ، Jun 6, 2008 در ساعت 10:51 AM

ina khejalat nemikeshand? In hame javoune keshvar o mikoshand o harf az farmandehi mizanand, eghteshade keshvar o daghoun mikonand o zendani ba 70 millions zendani dorost kardand o har az khoda o velayate faghi o arajif mizanand.

-- Nam ، Jun 8, 2008 در ساعت 10:51 AM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)