تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

استعفای رئیس و ۱۳ عضو کمیته انضباطی فوتبال

رسانه‌های ایران از کناره‌گیری عبدالرحمان شاه‌حسینی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و ۱۳ تن از اعضای این کمیته خبر دادند.

آقای شاه‌حسینی مهم‌ترین علت کناره‌گیری خود از این سمت را «مجازات نشدن متخلفان دانه درشت فوتبال» ایران عنوان کرده است.

وی هرچند نام این دانه‌درشت‌ها اعلام نکرده است، اما روزنامه خراسان در شماره امروز پنجشنبه خود می‌نویسد که علی‌ دایی مهمترین کسی است که شاه‌حسینی به‌خاطر دخالت مسئولان فدارسیون فوتبال در جلوگیری از برخورد با تخلفات وی، از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

شاه‌حسینی در این رابطه به خبرنگار صدا و سیمای ایران گفت:‌ «متاسفانه مسئولان فدراسیون فوتبال احکام صادره علیه متخلفان دانه درشت فوتبال را اجرا نکردند.»

به گزارش خبرگزاری ایرنا، به همراه آقای شاه‌حسینی، محدثی مداح، ابوصادقی و احمد‌زاده به همراه دیگر کارکنان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از این کمیته کناره‌گیری کرده‌اند.

ایرنا همچنین نوشته است که مدیرعامل سپاهان و سرمربی تیم ملی از جمله کسانی هستند که اخیرا آراء صادره درباره آنان در کمیته استیناف تعدیل شده و مورد اعتراض کمیته انضباطی قرار گرفته است.

شاه‌حسینی که در دو سال گذشته ریاست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را برعهده داشته، نسبت به اجرا و تعدیل برخی از آرای این کمیته توسط فدراسیون فوتبال اعتراض داشته است.

علی کفاشیان رییس فدارسیون فوتبال با اعلام این‌که استعفای شاه حسینی را پذیرفته گفت: «تنها به خاطر این با استعفای وی موافقت می‌کنم که معتقدم اگر این کار را نکنم به سلامتی وی لطمه وارد می‌شود.»

به گفته آقای کفاشیان، آقای شاه‌حسینی در سال گذشته بیش از ۱۸۰۰ رأی انضباطی صادر کرده است.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)