رادیو زمانه

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۸۷

انفجار یک خودرو، غرب تهران را لرزاند

انفجار یک خودروی مسافربری در غرب تهران، خساراتی به ساختمان‌های محل حادثه وارد کرد.

شبکه تلویزیونی العربیه شامگاه دوشنبه در خبری فوری از انفجار خودرویی در غرب تهران خبر داد.

بنابر گزارش این شبکه تلویزیونی، این انفجار خسارت‌های مادی زیادی بر جا گذاشته است. العربیه به جزئیات بیشتر درباره این خبر اشاره نکرد.

در عین حال خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع آگاه که نامش افشا نشد، اعلام کرد که پس از انفجار این خودروی مسافربری، یک نفر بازداشت شده است.

این منبع ناشناس بدون ذکر جزییات بیشتر درباره این انفجار و علت آن، افزود: «در این انفجار خودرو مورد نظر به کلی منهدم و شیشه ساختمان‌های اطراف نیز شکسته شد.»

وی درباره هویت فرد دستگیر شده و همچنین اینکه دراین انفجار کسی زخمی شده یا نه، اظهار نظر نکرد.

هنوز علت اصلی انفجار اعلام نشده است.

نظرهای خوانندگان

اینها دارند وارد یک دوره جنگ روانی می شوند. تا بعد جنگ واقعی را که راه انداخته اند اداره کنند. روحانیت و سپاه پارسداران دارد اینها را انجام می دهد مثل واکسن. اولن مردم را برای جنگ واقعی که بزودی در راه است و جعفری در دانشگاه تهران نویدش را داده و هم در جلسه ای دیگر گفته است که « جنگ حتمی نیست جنگ شروع شده است...» آری برای جنگ آماده کنند. دیگر اینکه این انفجارات خودمانی را به آمریکا نسبت دهند و آمریکا که واقعیت داشته باشد یا نه، امروز واقعا خوشنامترین کشور جهان در ایران است را بدنام کنند و بگویند که اینها کار آمریکاست. اینطور در کوچه و خیابان مطرح است که حکومت اسلامی قرار است چندین بمب را در مناطق پررفت و آمد تهران اصفهان و شیراز و مشهد و تبریز و...منفجر کند و گناه آنرا بگردن آمریکا و اسراییل و مشروطه خواهان که همگی بسیار مردمی هستند بیندازد و بقول معروف پیرهن عثمان کند و هم این کشورها را بد نام نماید و از هرچه مردمی تر شدن آنها جلو گیرد و هم گروهی بی گناه را بجرم انفجارهای خودش دستگیر و اعدام کند و بدین طریق زهر چشم بگیرد. ولی آیا مردم بیدار خواهد شد؟؟

-- بدون نام ، May 26, 2008 در ساعت 06:33 PM

کار بهايي هاست اگر بهايي باقي مانده باشد!

-- بدون نام ، May 27, 2008 در ساعت 06:33 PM

نشانه های سحر!

-- بدون نام ، May 27, 2008 در ساعت 06:33 PM