تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

نمایش آثار حائری‌زاده در گالری ساعتچی

گالری «ساعتچی»، از معتبرترین گالری‌های هنر دنیا برای اولین‌بار از یک هنرمند ایرانی ساکن ایران، آثاری را برای نمایش در یک نمایشگاه بین‌المللی خریداری کرده‌است.

بر اساس گفته‌های رکن‌الدین حائری‌زاده، این گالری به تازگی آثاری با عناوین «رقص چاقو» و «جشن ایرانی» مربوط به سال ۲۰۰۸ را از وی خریداری کرده‌است.


این آثار قرار است در نمایشگاهی با عنوان «چشم‌اندازهای دگرگون شده در نقاشی» در گالری ساعتچی به نمایش درآیند.

این نمایشگاه شامل آثاری از ۵۰ هنرمند از سراسر دنیا خواهد بود که آثاری مرتبط با عنوان این نمایشگاه دارند.

گالری ساعتچی هنوز تاریخ دقیق این نمایشگاه را اعلام نکرده اما آن را در سایت معتبرش جزو نمایشگاه‌های آتی اعلام کرده‌است.


آثار حائری‌زاده هم‌اکنون در سایت گالری قابل مشاهده است و علاوه بر دو اثر یاد شده اثر دیگری با عنوان «رزم» ۲۰۰۶ را نیز معرفی شده‌است.

سایت گالری ساعتچی

گفتنی‌است حائری‌زاده برنده دوم ششمین دوسالانه نقاشی تهران اخیراً نمایشگاهی را در گالری B21 دوبی برپا کرد.

وی همچنین سه نمایشگاه خارجی و دو نمایشگاه داخلی را از سال ۲۰۰۰ تاکنون به صورت انفرادی داشته است. ضمن اینکه آثار وی در هشت نمایشگاه گروهی اعم ازداخلی و خارجی نیز به نمایش درآمده است.

آثار حائری‌زاده همچنین در چهل و یکمین نمایشگاه آرت کولون (Art Cologne) در سال ۲۰۰۷ نیز از سوی گالری الهه به نمایش درآمد.

در این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های بین‌المللی ارائه‌کننده آثار هنری جهان در شهر کلن آلمان آثاری از شهریار توکلی، خسرو حسن‌زاده و رامین حائری‌زاده، نیکزاد نجومی و علی نصیر نیز به نمایش گذاشته شد.

آثار حائری‌زاده همچنین در دومین دوسالانه هنر چين به همراه آثاری از افشين ‏پيرهاشمی و عليرضا جدی توسط موزه هنرهای معاصر شرکت داده شد.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)