تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

بررسی ادعای بمب‌گذاری در ساختمان وزارت ارتباطات

تلفن یک فرد ناشناس مبنی بر بمب‌گذاری در ساختمان شماره دو وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تهران، منجر به تخلیه فوری این ساختمان و تعطیلی کلاس‌های درس دانشکده برق دانشگاه خواجه‌نصیر طوسی شد.

این تهدید ۱۲ ظهر امروز (سه‌شنبه) به وقت تهران در حالی صورت گرفت که مسئولان امنیتی جمهوری اسلامی در مورد علت انفجار شب گذشته خودرویی مسافربری در غرب تهران هنوز واکنشی نشان نداده‌اند.

وب‌سایت تابناک (نزدیک به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام) با تائید این گزارش از حضور تیم‌های چک و خنثی پلیس برای یافتن مواد انفجاری که احتمال داده می‌شود در بخش‌هایی از این ساختمان جاسازی شده باشد، خبر داد.

جلسه محمد نیازی رئیس سازمان بازرسی کل کشور که قرار بود امروز در آمفی تئاتر دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیر با دانشجویان برگزار شود، لغو شد.

برگزاری این نشست، از چند روز پیش در قالب اطلاعیه‌هایی اعلام شده بود.


لینک‌های مرتبط در بالاترین

یک منبع آگاه در روابط‌عمومی وزارت ارتباطات و فنا‌وری اطلاعات که خواست نامش فاش نشود، به رادیو زمانه گفت: «شایعه بمب‌گذاری در ساختمان شماره دو این وزارتخانه در حال بررسی است.»

وی حاضر نشد توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه دهد اما گفت که در صورت به پایان رسیدن نتایج بررسی تیم‌های امنیتی جزییات این تهدید منتشر خواهد شد.

دانشکده برق دانشگاه خواجه‌نصیر و ساختمان شماره دو وزارت ارتباطات در خیابان شریعتی و نزدیک پل سید‌خندان واقع شده است.


در همین رابطه:
انفجار یک خودرو، غرب تهران را لرزاند

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)