تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

طرح پلیس ایران برای برخورد با «گروه‌های غربی»

پلیس ایران اعلام کرد که طرح برخورد با گروه‌های «مبتذل» غربی را که به صورت ساماندهي شده در كشور فعاليت می‌كنند در دستور کار خود قرار داده‌است.

به‌گزارش خبرگزاری فارس، احمد روزبهانی که امروز(دوشنبه) در حاشيه حضور در مركز نظارت همگاني ناجا با خبرنگاران گفتگو می‌کرد، افزود: «با فرقه‌هاي مختلف و گروه‌ها و دسته‌هاي مبتذل غربي مانند شيطان‌پرست‌ها، رپ و امثال آن در كشور برخورد قانوني مي‌شود.»

به‌گفته این مقام بلند‌پایه، پلیس طرح شناسایی این گروه‌ها را به پایان رسانده است و برخورد‌های «قانونی» را با این گروه‌ها آغاز خواهد کرد. وی هیچ اشاره‌ای به زمان آغاز این طرح نکرد.

پلیس ایران در یک‌سال گذشته، چهار طرح با عناوین «مبارزه با بدحجابی»، «جمع‌آوری معتادان پرخطر»، «برخورد با اراذل و اوباش» و «نظارت بر فعالیت شرکت‌های خصوصی» در سطح این کشور اجرا کرده است.

دراین طرح‌ها هزاران جوان با تذکر ماموران پلیس مواجه شده یا دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

برخوردهای پلیس در ایران در شرایطی ادامه می‌یابد که هنوز اعتراضات حقوقی به نحوه دستگیری و نگهداری بدون محاکمه افراد ادامه دارد و علاوه بر آن اعدام شماری از این دستگیرشدگان و اعلام صدور کیفر خواست اعدام برای شماری دیگر، اعتراضات جهانی و داخلی را برانگیخته است.

در همین رابطه
پانزده اردیبهشت؛ آغاز طرح نظارت بر شرکت‌های خصوصی

پلیس: شرکت خصوصی، حریم شخصی نیست

نظرهای خوانندگان

bekhoda dige darim khafe mishim ta key khafaghan?

-- ali ، May 13, 2008 در ساعت 11:42 AM

Dar morede RAP bad nist negahi be nohekhanane mosalman nemaye jomhiurie eslami az jomle Zakeri o Karimi ham beshabad!!!

-- NAM ، May 13, 2008 در ساعت 11:42 AM

خودشون هر غلطی که دلشون بخواد میکنن و سر مردم بدبخت رو هم یکی یکی یا گروهی میکنن زیر آب. هر وقت خود مردم به این عقل و شعور رسیدن ترتیب اینها رو میدن، اگرنه همینه که هست.

-- عمو علی ، May 13, 2008 در ساعت 11:42 AM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)