تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

مرگ روحانی کاروان راهیان نور

امام‌جمعه موقت شهر تایباد که چهل روز پیش از این در حمله مسلحانه به کاروان راهیان نور زخمی شده بود در اثر جراحات وارده درگذشت.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تایباد امروز(سه‌شنبه) با تائید این خبر به خبرگزاری ایرنا گفت که عباس عباسیان از ناحیه شکم، دست‌ها و پاها مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود که بر اثر شدت جراحات دو روز پیش از این درگذشت.

کاروان‌های موسوم به راهیان نور در فروردین ماه سال‌جاری که برای بازدید از مناطق جنگی عازم این مناطق شده بودند از سوی افراد ناشناسی سه‌بار مورد حمله مسلحانه قرار گرفتند.

در این حملات بیش از 8 نفر زخمی شدند.
براساس اعلام آن زمان مقامت امنیتی 10 متهم در این زمینه بازداشت شدند.

در 5 فروردین 87 نیز بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس کاروان راهیان نور در محور ایذه حدود 27تن جان خود را از دست دادند و 13 نفر نیز مجروح شدند.

اتوبوس حامل این کاروان شامل فرهنگیانی که از استان چهار محال و بختیاری به خوزستان اعزام شده بودند، در جاده شهر کرد به ایذه واژگون شد.

در 25 اسفند سال 1386 نیز اتوبوس حامل گروهی از دانشجویان دانشگاه غیر انتفاعی خیام مشهد با یک تانکر حامل سوخت در محور اندیمشک - خرم آباد برخورد کرد و آتش گرفت و 22 سرنشین این اتوبوس در میان شعله‌های آتش جان باختند و هفت نفر دیگر نیز زخمی شدند.

در همین رابطه
حمله مسلحانه به کاروان راهیان نور

دستگیری حمله کنندگان به کاروان راهیان نور

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)