تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

لاریجانی: مجلس هشتم جلوی گرانی‌ها را بگیرد

علی لاریجانی مهمترین وظیفه مجلس هشتم را مبارزه با تورم فزاینده در این کشور اعلام کرد.

لاریجانی که در سخنان پیش از خطبه‌های نماز‌جمعه سخن می‌گفت و مطبوعات ایران نیز امروز (شنبه) آن را منتشر کرده‌اند، گفت: «مجلس باید تعامل نزدیک، سازنده و قوی با قوای دیگر داشته باشد و به جای کنار نشستن در میدان باشد، تئوری‌پردازی کند و اگر کاستی در دولت وجود داشت آن را برطرف کند.»

لاریجانی که پیش‌تر به عنوان مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای فعالیت می‌کرد و در انتخابات مجلس نیز به پیروزی رسید، سال گذشته در پی اختلاف با احمدی‌نژاد در خصوص چگونگی برخورد با غرب درباره مناقشه اتمی از سمت خود کناره‌گیری کرد.

تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند لاریجانی که در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در سال 1383 در مقابل احمدی‌نژاد شکست خورده بود در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری نیز شرکت کند.

رسانه‌های ایران می‌گویند وی در حالی با غلام‌علی حداد‌عادل ریاست کنونی مجلس، رقابت می‌کند که حداد عادل گفته است می‌خواهد سمت خود را همچنان در مجلس هشتم حفظ کند.

علی لاریجانی در اظهاراتی که روزنامه دنیای اقتصاد نیز آن‌را منتشر کرده، گفت: «بهبود وضعیت معیشتی مردم نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق است. امروز باید اشکالات و نواقص سیستم اقتصادی کشور را شناسایی کرده و با رفع آن‌ها به تحقق عدالت اجتماعی در جامعه کمک کنیم.»

لاریجانی بخشی از جناح وسیع سیاست‌مدارانی است که مانند احمدی‌نژاد خود را اصول‌گرا می‌نامند و خود را وفادار به آر‌مان‌های جمهوری اسلامی می‌دانند.

نظرهای خوانندگان

واقعا صد افرین به لاریجانی که با حرفهای دلخوشنک وجود خود را دریک انتصاب جدید به ملت فریب پذیر اعلام میدارد.

-- بدون نام ، May 3, 2008 در ساعت 01:10 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)