تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

زمانه به سرور جدیدی منتقل می شود

سایت رادیو زمانه از روز گذشته در حال انتقال به سرور جدیدی است.

سرور قبلی با وجود ارتقای مرتب برای متناسب شدن با نیازهای روزافزون زمانه فاقد توانایی های مورد نیاز رادیو زمانه بود و با وجود اعتبار جهانی اش نمی توانست خدمات و پشتیبانی مناسبی را برای رسانه ای که هفت روز هفته روزآمد می شود ارائه کند.

انتخاب سرور جدید پس از بررسی های مختلف در بازار خدمات وب صورت گرفت و انتقال به آن با مدیریت وب مستر زمانه از روز گذشته آغاز شده است. با وجود حجم وسیع داده ها تا کنون کار انتقال بسرعت و بدون دردسر خاصی پیش رفته است و انتظار می رود مراحل تست سیستم تا نیمه شب روز شنبه نیز به طول بینجامد.

وب مستر زمانه می گوید در این مدت مخاطبان زمانه ممکن است در بخشهایی از جهان همچنان نسخه قدیمی زمانه را مشاهده کنند. اما این موضوع باید تا یکی دو روز آینده حل شود و همه قادر باشند نسخه تازه را که از روی سرور جدید عمل می کند مشاهده کنند. برای تنظیم صفحه خود و اطمینان از دیدن تازه ترین مطالب زمانه روش معمول استفاده از کنترل+ اف5 است تا مرورگر شما برای بارگذاری صفحه از نسخه های قدیم ذخیره روی کامپیوتر استفاده نکند. در انتشار کامنتها نیز ممکن است تاخیری دیده شود. سیستم ایمیل زمانه (با پسوند رادیو زمانه دات کام) نیز تا چند ساعت در دسترس نخواهد بود.

زمانه تلاش می کند مخاطبان در استفاده از سایت زمانه با مشکل مواجه نشوند اما اگر امری غیرعادی مشاهده شود دلیل آن مقتضیات انتقال به سرور جدید است. کاربران علاقه مند می توانند با گذاشتن کامنت و یا ارسال ایمیل به آدرس زیر نظرات و پیشنهادها و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند:
zamadim@gmail.com

نظرهای خوانندگان

اميدوارم مشكل سرعت سايت هم رفع شود!

-- web ، May 4, 2008 در ساعت 06:15 PM

با سلام دوستان من هر چه سعی میکنم نمی تونم صداتون را در یافت بکنم در ضمن از طریق ماهواره هاتبرد نیزصدا یتان دریافت نمی شود .موفق با شید
-------------------------
زمانه: زمانه تنها بر روی اینترنت و ماهواره پخش می شود. از این که در مورد اختلال در پخش ماهواره ای خبر دادید سپاسگزاریم و پیگیری می کنیم

-- رحیم از ایران تبریز ، May 4, 2008 در ساعت 06:15 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)